Τρίτη 7 Απριλίου 2015

ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΡΩΣΩΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ

Μιχαήλ Lyubchenko: «Είδα έναν άντρα να στέκεται στη μέση-βαθιά σε μια τρύπα στο έδαφος και να ταφεί με ένα φτυάρι κουβά και στη συνέχεια τρέξιμο φορτηγό από πάνω του.»Μιχαήλ Lyubchenko: «Είδα έναν άντρα να στέκεται μέσα σε μια βαθιά τρύπα στο έδαφος και να θάβεται ζωντανός με φτυάρι και κουβά και στη συνέχεια να περνάει ένα φορτηγό από πάνω »

Οι ρωσογενείς κρατούμενοι των Ουκρανών, υπέστησαν ηλεκτροπληξίες, άγριους ξυλοδαρμούς με διαδοχικά όργανα (ράβδους σιδήρου, ρόπαλα του μπέιζμπολ, μπαστούνια, κοντάκια όπλων, ξιφολόγχη μαχαίρια, κλομπ από καουτσούκ) για πολλές μέρες .

Οι τεχνικές που χρησιμοποιούνταν ευρέως από τις Ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις, τις δυνάμεις ασφαλείας και τα νεοναζιστικά τάγματα, περιλαμβάνουν τον εικονικό πνιγμό, ασφυξία με την »μπαντεριστική καροτίδα» και άλλα είδη στραγγαλισμών.

Σε ορισμένες περιπτώσεις,τους έβαζαν να τρέξουν επάνω σε στρατιωτικά οχήματα πάνω σε ναρκοπέδια μέχρι να συναντήσουν το θάνατο. Άλλες μέθοδοι βασανιστηρίων που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν την σύνθλιψη των οστών, διάτρηση και κοπή με μαχαίρι, σφράγισμα με καυτό αντικείμενο, πυροβολισμοί σε διάφορα μέρη του σώματος.

Οι κρατούμενοι ζούσαν για μέρες σε χαμηλές θερμοκρασίες, χωρίς πρόσβαση σε φαγητό ή ιατρική βοήθεια, και συχνά τους ανάγκαζαν να πάρουν ψυχοτρόπες ουσίες που προκαλούν μεγάλη αγωνία.

Η απόλυτη πλειοψηφία των κρατουμένων εκτείθονταν σε πεδίο βολής από ολόκληρες ομάδες σκοπευτών και υφίσταντο απειλές θανάτου και βιασμού για αυτούς και τις οικογένειές τους .

Σημειωτέον ότι πολλοί από εκείνους που βασανίζονται δεν είναι μέλη των Πολιτοφυλακών των Δημοκρατιών του Ντόνετσκ και Λουγκάνσκ (DPR και LPR).

Το russian insider σε χθεσινό του άρθρο δημοσιεύει μαρτυρίες των βασανισθέντων από το χουντικό καθεστώς της χούντας του Κιέβου.Oleg Fuhrman: «Χρησιμοποίησαν συσκευές ηλεκτροσόκ, μας έκανε να γονατίζουν με σακούλες στα κεφάλια μας, και πυροβόλησαν τους κοντά στο αυτί. I τέθηκε σε μια αλυσίδα σε ένα λάκκο, με χειροπέδες. Δεν θα μπορούσα να σταθώ στα πόδια μου, ούτε θα μπορούσε να ξαπλώνω, έτσι ήμουν κρέμεται από την εν λόγω αλυσίδα επειδή τα πλευρά και τα δάχτυλά μου έσπασαν

Andrey Runov: «Κατά τη διάρκεια της νύχτας 23 προς 24 Νοεβρίου, με συνέλαβε έξω από το σπίτι μου το τάγμα Aidar. Μας μετέφεραν στο αεροδρόμιο της Μαριούπολης. Τα βασανιστήρια υπήρξαν τόσο σκληρά που χάναμε τις αισθήσεις μας. Μας χτυπούσαν στα πλευρά ,στο κεφάλι και στα πόδια. Έλεγαν ότι θα μας σπάσουν τα πόδια, μας απειλούσαν ότι θα μας κόψουν τα αυτιά και ότι θα μας βγάλουν τα μάτια. Ένας από τους συγκρατούμενούς μου που χτυπήθηκε στα εσωτερικά ζωτικά όργανα και που του έκαναν κάταγμα στο κεφάλι, έμεινε για πάντα παράλυτος »

Αlexandr Ryabchenko: «… εμένα με σταύρωσαν σε ένα δωμάτιο σε ένα φύλλο από συρμάτινο πλέγμα. Έρχονταν ανά ώρα και με κλωτσούσαν. Την επόμενη μέρα, με πήγαν στο Debaltsevo. Εκεί με οδήγησαν στον επικεφαλή ο οποίος με ρώτησε αν θα συνεργαστώ. Είπα ότι δεν υπήρχε τίποτα που θα μπορούσα να τους πω, ότι δεν ήξερα τίποτα. Μετά από αυτό κάλεσε τρεις βοηθούς και τους διέταξε να πάρουν ό, τι χρειάζονται από μένα. Έδεσαν τα χέρια μου πίσω από την πλάτη μου και με κρέμασαν στην πόρτα. Το δεξί μου πόδι το έδεσαν με σχοινί στη λαβή μιας άλλης πόρτας , και έτσι στεκόμουν μόνο στο αριστερό μου πόδι. Δύο από αυτούς άρχισαν να με κλωτσούν στο αριστερό μου πόδι. Τότε ήταν που πήγαν στο χωλ, τα χέρια δεμένα με κολλητική ταινία πίσω από την πλάτη μου, και με κρέμασαν με ένα σχοινί δεμένο από τα χέρια μου και το δεξί μου πόδι. Μου έβαλαν μια μαύρη σακούλα πάνω από το κεφάλι και να συνέχισαν να με χτυπούν μέχρι να με μαυρίσουν ».Denis Gavrilin: «Με έριξαν σε ένα λάκκο με πτώματα … Ξέρω έναν τύπο που του έβγαλαν τέσσερα από τα μπροστινά του δόντια με πένσα.»

Yury Slusar: «Στις 4 Νοεμβρίου συνελήφθη από τους παραστρατιωτικούς του τάγματος της Αζοφικής και της SBU όταν ήμουν στην εργασία στην πόλη της Druzhkovka. Με μετέφεραν στη μυστική φυλακή του Kramatorsk. Με χτύπησαν στο κεφάλι και τα πόδια με ένα αλυσοπρίονο, πυροβόλησαν κοντά στο αυτί μου, απείλησαν να με πυροβολήσουν στο κεφάλι ή στα πόδια μου. Ήθελαν να με ταπεινώσουν και μου είπαν ότι επρόκειτο να με βιάσουν. Απείλησαν να φέρουν τη γυναίκα και τις κόρες μου και να τις βασανίζουν μπροστά μου. Δεν μπορούσα να φάω για τρεις ημέρες. Η μόνη τροφή που πήρα ήταν νερό και παξιμάδια. »Vladimir: «Αυτοί οι άνθρωποι βασανίστηκαν φρικτά. Πολλά σπασμένα δάχτυλα, κομμένα χέρια, ξυλοκοπήθηκαν από σφυριά, υπάρχει ένας λάκκος κοντά στο αεροδρόμιο της Μαριούπολης – όσοι δεν μπορούσαν να αντέξουν τα βασανιστήρια είναι θαμμένοι εκεί … »

German Mandrikov: «Είμαι απλά ένας πολίτης, δεν είχα συμμετάσχει σε στρατιωτικές δράσεις, αλλά οι ερευνητές SBU με ανάγκασαν να ενοχοποιήσω τον εαυτό μου μέσα από τα βασανιστήρια. Στις αρχές Οκτωβρίου πήγα να δω τη μητέρα μου και συνελήφθην από άγνωστους άνδρες. Με πήγαν στο αεροδρόμιο της Μαριούπολης, όπου για τρεις ημέρες υπέφερα κτηνώδη βασανιστήρια. Υπέστην τόσο ψυχολογική και σωματική κακοποίηση: μου έκαναν ηλεκτροπληξία, με έφτασαν σε ασφυξία με μια πλαστική σακούλα, μου χτυπούσαν τα πόδια με ένα σίδερο, έριχναν παγωμένο νερό πάνω μου, κλπ Οι βασανιστές έφεραν στα μανίκια τους, διακριτικά του τάγματος της Αζοφικής . Απείλησαν να βιάσει τη μητέρα και την νύφη μου. Δεν μπορούσα να αντέξω το μαρτύριο και υπέγραψα κάποια έγγραφα, χωρίς καν να τα μελετήσω.»

Το russian insider σε χθεσινό του άρθρο δημοσιεύει και άλλες μαρτυρίες θυμάτων των βασανισμών από το χουντικό καθεστώς του Κιέβου.

dimpenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...