Τα τελευταία χρόνια, ένα φαινόμενο που έχει αρχίσει να απασχολεί τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας καθώς και τους φορείς που ασχολούνται με την υγεία των εργαζομένων είναι το σύνδρομο mobbing. Ελάχιστα ακόμα γνωστό στην Ελλάδα, έχει κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου παγκοσμίως, καθώς αποτελεί πηγή έντονου εργασιακού στρες. Το άγχος άλλωστε είναι το 2ο σε συχνότητα, μετά τα μυοσκελετικά, πρόβλημα υγείας που σχετίζεται με την εργασία. 1 στους 10 Έλληνες παραδέχεται πως έχει υπάρξει θύμα εκφοβισμού στην εργασία του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis