Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Είναι δυνατόν να έχουμε φτάσει να χρωστάμε ολοι οι Ελληνες την Δ.Ε.Η.;


Κι όμως αυτά κατάφεραν οι κυβερνόντες τα τελευταία τρία χρόνια.
Πόσο ελεεινοί είστε και τρισάθλιοι απεφθύνομαι στην Δ.Ε.Η... Στο Υπουργείο ανάπτυξης Πώς είναι δυνατόν να έχεις καταναλώσει 2800Kwh για τέσσερις μήνες και να πληρώνεις 700 ευρώ; Πώς είναι δυνατόν να έχεις καταναλώσει 2800kwh επί 0,0924 Ευρώ ανά Kwh;
Και να έχεις επιστροφή μείον 187 Ευρώ από έναντι και στο τέλος ο εξοφλητικός λογαριασμός να είναι 550 Ευρώ.
Και να είσαι συνταξιούχος 500 Ευρώ με γυναίκα ανάπυρη χωρίς σύνταξη. Τελικά, ας μας εξηγήσει κάποιος... Γιατί τα όρια μας έχουν εξαντληθεί.Για άνεργους, συνταξιούχους και εργαζόμενους.Απευθύνομαι και στην αντιπολίτευση όλοι αν δεν κάνετε κάτι θα είστε και εσείς υπέυθυνοι.
Επανέρχομαι πάλι στην Δ.Ε.Η. και λέω τι είναι ρυθμιζόμενες χρεώσεις , τί είναι αυτό το νταβατζιλίκι;
Πού είναι τελικά η Πράσινη ανάπτυξη;
Υστερόγραφο: Εγώ ο λαός σαν ενημερώνω ότι αδυνατό να πληρώσω τα λάθη σας, γιατί είμαι άνεργος, γιατί μου μείωσαν τον μισθό μου και γιατί μου έβαλες βαρύ φόρο.Είστε υπεύθυνοι για την κατάντια αυτού του τόπου και του λαού. Δεν μπορώ να ανεχθώ άλλο πια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...