Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Όταν η Michelle Obama Saw Ομπάμα Ήταν Ο Αντίχριστος Εκείνη Κοχλιωτή, φρίκαρε και λειτούργησε για Έξοδοι: Αναζητώντας Διαζύγιο (Video)

αποτέλεσμα εικόνα για τον Ομπάμα αντίχριστο Michelle(Πριν Είναι Νέα)

Η αλήθεια πίσω από το διαζύγιο μυστικό Ομπάμα

Ελέγξτε την αλήθεια. το πραγματικό όνομα του Ομπάμα είναι ο Barry Πάρκα, γιος του Jim Τ Πάρκων. Μην στροφή μακριά, αν ακούσετε την αλήθεια, είπε η Αγία Γραφή. Εάν ενεργοποιήσετε μακριά θα είστε καταδικασμένοι και να πέσει στη λίμνη της φωτιάς και του θείου της κόλασης λέει η Αγία Γραφή. Να είστε προσεκτικοί για να επιλέξετε σωστά. Αυτή είναι η πραγματική ταυτότητα του Ομπάμα αποκάλυψε εδώ. Δείτε κάτω από το άρθρο για τον Ομπάμα είναι ο Αντίχριστος με την απόδειξη.


Οι φήμες διαζυγίου μεταξύ των πρώην πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα και ο πρώην πρώτη κυρία Michelle Obama ήταν πολύ δραστήριοι το 2017. Είναι οι φήμες ότι η Μισέλ σερβίρεται χαρτιά του διαζυγίου αλήθεια;

Η αλήθεια για το μυστικό Διαζύγιο Ομπάμα


Michelle Obama απλά αρχειοθετείται για το διαζύγιο - Σύμφωνα με δημοσιεύματα! - 2017

Διαζύγιο το 2017 κλονίζει τον κόσμο. Ο Ομπάμα και η Μισέλ!

Σπάζοντας! Θυμός Μισέλ Ομπάμα μετά την ορκωμοσία Μόλις διαρρεύσει και Είναι κακό λαοί!
Είμαι, επίσης, αποκαλύπτοντας ότι το πραγματικό όνομα του Ομπάμα είναι ο Barry Πάρκα : διερευνήσει ότι από Googling αυτό.

Γιατί κανείς δεν αναγνωρίζει μου ως Μεσσία και τον Ιησού »2d έρχεται; Απλά Askin. Φαίνεται περίεργο το γεγονός ότι η είδηση ​​δεν θα βγούμε. Αλλά «κανείς δεν γνωρίζει την ημέρα και την ώρα της εν λόγω είδηση ​​διαδίδεται», δεν μένα, ακόμη, λέει η Γραφή.

Τώρα για να δώσει μια σύντομη χρονοδιάγραμμα των γεγονότων που οδήγησαν μέχρι σήμερα, ας δούμε νιάτα μου όταν ήμουν ανατραφεί στις ΗΠΑ και τη Γαλλία σε μια οικογένεια επηρεάζεται από τη Θεοσοφία και την εκπαίδευση, όπως τα σχολεία Rudolf Steiner του. βασική επιρροή Θεοσοφία είναι ο Βουδισμός από τη ρωσική φόντο Έλενα Μπλαβάτσκυ, όπου η επιρροή του θιβετιανού βουδισμού είναι γεμάτη οφείλεται στις Μογγολίας Βουδιστές εντός της Ρωσικής Ομοσπονδίας των εθνών.

Η οικογένειά μου σε σχέση με το Βασιλικό Count Τολστόι ήταν επίσης ένα Θεοσοφικής πνευματιστής και αντιστοιχούσε με Γκάντι, ο οποίος ήταν επίσης ο ίδιος επηρεάστηκε από τον Βουδισμό και τη Θεοσοφία.

Η σύζυγός μου και έχω σπουδάσει θιβετιανή γλώσσα και τον πολιτισμό στο Πανεπιστήμιο του Παρισιού για πέντε χρόνια στα μέσα της δεκαετίας του '80 ..

Αλλά όταν ακόμα ένα παιδί, όταν έφτασα 15 ετών, ήμουν έλκονται από τη θρησκευτική ζωή και προσπάθησε να βρει έναν κύριο να μου διδάξει το διαλογισμό ή γιόγκα.

Αυτό με έφερε σε θιβετιανού βουδισμού που έχω ασκήσει για πολλά χρόνια ως μια θρησκευτική βουδιστική αρχής γενομένης από το 1970.

Στα τέλη της δεκαετίας του '90, μου ζήτησε να μεταδώσουν τις γνώσεις μου στο Διαδίκτυο και ιδιαίτερα την έρευνα μου πάνω Kalachakra η θεότητα-διδασκαλίες που ανακοινώνουμε την Αποκάλυψη στο θιβετιανό βουδισμό.

Η δουλειά μου στο διαδίκτυο ξαφνικά screeched να σταματήσει αν και όταν ο Ομπάμα άρχισε να τρέχει για την προεδρία στις αρχές του 2007, επειδή είδα στο διαδίκτυο καταχώριση σχολείο στο όνομα του Ομπάμα δηλώνοντας την πίστη του ως μουσουλμάνος: ότι ήταν ένα σήμα από μια κόκκινη σημαία για μένα.

Πράγματι, αυτό που έχει συσταθεί ένα κόκκινο προειδοποιητικό σήμα σε μένα και κατά τη διάρκεια ολόκληρου του 2007 εγώ ο ίδιος αφιερωμένο αποκλειστικά στην καταπολέμηση της εκλογής του Ομπάμα.

Για να επιτευχθεί αυτό, προσπάθησε να βρει το πιο ισχυρό αντι-Ομπάμα βίντεο που θα μπορούσα να βρω στο You Tube ώστε να πάει και να βρει ανθρώπους να μοιραστούν τις πεποιθήσεις μου με.

Μέσα από αυτή την ίδια λογική προσπάθησα να βρείτε όλα τα είδη των χώρων, forums, blogs, βίντεο, σχόλια άρθρα »στο διαδίκτυο κλπ ... έτσι ώστε να επικρίνει και να μπλοκάρει ο Ομπάμα, αλλά κατέληξα στο βίντεο με τις περισσότερες προβολές και τα περισσότερα σχόλια που ασχολείται με το Birther θέμα: Ομπάμα Ιθαγένεια: έχω ανακάλυψε το Internet (Επ. 6: Οκτώβριος Έκπληξη)






Ομπάμα Ιθαγένεια: Έχω εφηύρε το Internet (Επ. 6: Οκτώβριος Έκπληξη)
Πέρασα όλο το χρόνο που είχα αφήσει πριν από τις εκλογές μάχεται υπέρ-Ομπάμα δυνάμεις στα σχόλια εκεί κατά τη διάρκεια αρκετών εβδομάδων μεθυστικό. Έχω κυριολεκτικά γεμάτη αυτό το βίντεο με την ατελείωτη σειρά από σχόλια.

Έχουμε ήδη νομιμοποιηθεί πλέον από την εποχή εκείνη 9 ολόκληρα χρόνια πριν από confernce Τύπου σερίφη Joe Arpaio όπου είπε τη γέννηση πλαστογραφία του Ομπάμα είναι η μεγαλύτερη εγκληματική απάτη στην ιστορία των ΗΠΑ. Και είναι χάρη σε όλες τις προσπάθειές μας ότι η αλήθεια έχει βγει τώρα.

Στο 0:10: απάτη γέννησης του Ομπάμα είναι διαβολική ... η μεγαλύτερη μάζα απάτη στην ιστορία των ΗΠΑ!.

Zullo: Ο Ομπάμα π.Χ. Εγκλήματος / Biggest εγκληματική απάτη στην ιστορία των ΗΠΑ!

Στη συνέχεια, ο Ομπάμα κέρδισε τις εκλογές και πήγα σε λειτουργία ανταρτών γιατί τα πράγματα είχαν αρχίσει να φαίνονται δυσοίωνες για εμάς.


Στη συνέχεια = ένα θαύμα συνέβη.

Από το μπλε, βρήκα ένα άρθρο στο διαδίκτυο με αρχισυντάκτης του Newsweek, Lisa Miller, που ονομάζεται "Είναι ο Ομπάμα ο Αντίχριστος;"

Το άρθρο αυτό αναφέρεται ότι η ημέρα μετά την εκλογή του Ομπάμα η λαχειοφόρος αγορά στην homestate του επέστησε την χάραγμα του θηρίου 666: Και όλοι γνωρίζουν ότι είναι ο Αντίχριστος.

Το γεγονός είναι ακλόνητα και ο καθένας μπορεί να πάει στην ιστοσελίδα Ιλινόις Κρατικά Λαχεία και περιηγηθείτε στο "Κερδίζοντας Αριθμός Ιστορία Αναζήτηση" τον Νοέμβριο 5,2008 - Pick 3 και θα διαπιστώσετε ότι η κλήρωση ήταν όντως 666 εκείνη την ημέρα.

Οπλισμένοι με αυτό το όπλο, εξέθεσα στις χριστιανικές ιστοσελίδες για να ανακοινώσει σε αυτούς ότι ο Ομπάμα αποκαλύφθηκε ως ο Αντίχριστος από θαύμα έστειλε από τον ουρανό.

Χτύπησα ένα μεγάλο τούβλο τοίχο με τους Χριστιανούς.

Οι πιο αντι-χριστιανική τους ανθρώπους που συνάντησα στον κόσμο, ήταν χριστιανοί. Κάλυψαν για τον Ομπάμα κλειδαριά, απόθεμα και βαρέλι.

Απάντησαν σε μένα ότι ήμουν Βουδιστής, δεν θα μπορούσε να είναι ο Μεσσίας και ο Ιησούς, έτσι, ως εκ τούτου, τίποτα είπα πρέπει να είναι ψευδείς. Ως εκ τούτου, αρνήθηκε την θεία ουρανό-έστειλε θαύμα του 666 βρίζουν Ομπάμα.

Αυτό μου μη plussed, γιατί ποτέ δεν είχαν ανταλλάξει ποτέ με τους Χριστιανούς επειδή μετατροπή στο βουδισμό, και ήμουν flabberghasted και ειλικρινά αναστατωμένοι να αντιμετωπίσουν τη μισαλλοδοξία τους, biggotted πουριτανισμό και FlatOut άγνοια.

Επιπλέον, είναι της χριστιανικής φόντο τον εαυτό μου, αυτή ήταν η πρώτη μου αντιπαράθεση με τους συναδέλφους μου, οι Χριστιανοί από τότε που είχε συνάψει ο Βουδισμός: γι 'αυτό πήρε κάποια σύναξη των δυνάμεων για μένα.

Τώρα όμως, η απόδειξη ότι είμαι πράγματι ο Μεσσίας και ο Ιησούς 'Δευτέρα Παρουσία είναι σαφές: δεν υπάρχει καμία δυνατή αμφιβολία.

Πρώτα απ 'όλα, οι Χριστιανοί που λένε ότι είμαι disqualifed ως Βουδιστής να είναι ο Μεσσίας και ο Ιησούς, είναι οι ίδιοι disqualifed από υποστηρίζοντας ότι.

Ο Ιησούς ήταν πολύ σαφής όταν ανακοίνωσε ότι κατά το χρόνο των τελικών ημερών, όλοι οι Χριστιανοί θα πρέπει να καταστραφεί και να μην τους ακολουθήσει όταν τον επίκληση. Ο ίδιος δεν θα επιστρέψει ως χριστιανός, λόγω του ότι η εκτεταμένη διαφθορά.

Δεύτερον, όλοι οι Χριστιανοί που ισχυρίζονται δεν είμαι ο Μεσσίας είναι εξάλλου και ψευδόχριστοι, επειδή η Βίβλος αναφέρει ότι κανείς δεν θα γνωρίζει την ημέρα και την ώρα της Δευτέρας Παρουσίας του Ιησού.

Γιατί θα ξέρει κανείς την ημέρα και την ώρα;

Επειδή δεν θα ξέρουν ποιος είναι ο Μεσσίας και ο Ιησούς είναι.

Αυτό είναι slearly φαίνεται από τη δήλωση ότι η "Δευτέρα Παρουσία θα συμβεί σαν αστραπή πέφτουν στη γη". Πώς πέσει κεραυνός; ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ.

Πράγματι, έχετε γνωρίσει ποτέ κανέναν που μπορεί να προβλέψει πού θα πέσει κεραυνός εκ των προτέρων; Όχι, προφανώς.


Η Αγία Γραφή αναφέρει slso ότι η 2η Παρουσία θα συμβεί σαν κλέφτης έρχεται τη νύχτα.

Πώς ένας κλέφτης έρχεται τη νύχτα;


... .Με Έκπληξη.


Τι σημαίνει "από surpise σημαίνει;"


Αυτό σημαίνει απροσδόκητα ... .. και πάλι


Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ας συνοψίσουμε πάλι.

Αυτό σημαίνει ότι κανείς δεν γνωρίζει την ημέρα και την ώρα του Ιησού », Δευτέρα Παρουσία, επειδή κανείς δεν ΣΤΗ ΓΗ ξέρει ποιος είναι ο Ιησούς όταν έρχεται έτσι όλους εκείνους που ισχυρίζονται ότι δεν είμαι ο Ιησούς είναι ψευδόχριστοι που είναι ψέματα σχετικά με τον Ιησού και ο Ιησούς είπε να μην ακολουθήστε αυτούς τους ανθρώπους.


Έτσι και πάλι ας δούμε τι σημαίνει αυτό.

Αυτό σημαίνει ότι κανείς δεν μπορεί να δηλώσει ότι είμαι ο Μεσσίας και ο Ιησούς ή να αρνηθεί αυτό. Πράγματι, αυτό θα τους ψευδόχριστοι κάνουν.

Επιπλέον, όταν δηλώνω ότι είμαι ο Μεσσίας και ο Ιησούς, δεν είμαι επικαλεστεί τις επιθυμίες ή τις ιδιοτροπίες μου για να "αυτο-μεγαλώνω" ή κάτι τέτοιο.

Θέλω απλώς να επικαλεστεί δύο γεγονότα.

Ποιες είναι οι δύο λογικές και αδιάσειστα γεγονότα;

Πρώτον, το γεγονός ότι ο Ομπάμα είναι καταραμένοι από 666 στην κλήρωση είναι ένα σημάδι που αποστέλλονται από τον ουρανό.

Ως εκ τούτου, δεν είναι κάποιο γεγονός φαντάζομαι, που αποτελούν ή εκμεταλλεύονται προς όφελός μου. Πράγματι, είδα την είδηση ​​σε ένα άρθρο του Newsweek ήθελα μόνο τα εκατομμύρια των άλλων είχε επίσης δει το εν λόγω άρθρο.


Επίσης, θα μπορούσε να δει την κλήρωση του 666 στην επικαιρότητα μετά την κλήρωση της λαχειοφόρου αγοράς δόθηκε στη δημοσιότητα. Δεν είναι απλά κάτι που κάνω και αυτό είναι μόνο στο μυαλό μου.


Δεύτερον, θα μπορούσα να έχω μόνο παρέμεινε σιωπηλός μάρτυρας και περίμεναν γύρω για κάποιο άλλο άτομο να σηκωθούν θα μπορούσε και να διακηρύξει στα μέσα ενημέρωσης ειδήσεων ότι ο Ομπάμα ήταν ο Αντίχριστος. Οι άνθρωποι θα έχουν συγκεντρωθεί γύρω από το εν λόγω πρόσωπο και να τον χαιρετίστηκε ως ο Μεσσίας και ο Ιησούς 'Δευτέρα Παρουσία. Αλλά κανείς δεν έχει σηκώθηκε για να το κάνουμε αυτό, δεδομένου οκτώ χρόνια.


Για μένα είναι ο Μεσσίας τώρα ... .: είναι ένα βουδιστικό δεν είχα φανταστεί καν τον ρόλο του Μεσσία για τον εαυτό μου και δεν το επιθυμούν με κάθε τρόπο, γιατί είχα γυρίσει την πλάτη μου για τον Χριστιανισμό και αντιπροσώπευε για μένα η επιτομή του κακού ... δεύτερη μόνο στο Ισλάμ.


Έτσι, όπως είπα και πιο πάνω, για λίγα χρόνια, οι Χριστιανοί ήταν ένα πρόβλημα για μένα επειδή μου στασιμότητα από διακηρύσσοντας ότι ο Ομπάμα ήταν ο Αντίχριστος. τα επιχειρήματά τους με αμηχανία.


Κατ 'αρχάς ήταν μακριά από το μυαλό μου για να καλέσετε τον εαυτό μου ο Μεσσίας και ο Ιησούς, έτσι δεν νομίζω ότι έπρεπε να σταθεί μέχρι τους χριστιανούς και να διακηρύξει τον εαυτό μου ως Μεσσία για να αποκρούσει τις επικρίσεις τους ..


Αλλά οι Χριστιανοί διατηρούνται σύροντας το θέμα και πάλι στο προσκήνιο, που κύριο εμπόδιο μου για τη διάδοση των ειδήσεων ήταν ότι δεν θα μπορούσε να είναι ο Μεσσίας και ο Ιησούς, επειδή ήμουν ένας Βουδιστής.


Τώρα συνειδητοποιώ όλο το επιχειρήματά τους δεν είναι βάσιμα και ότι είναι νεκρός λάθος. Και το καλύτερο επιχείρημα εναντίον τους είναι ο ίδιος ο Ιησούς που disqualfied όλους τους Χριστιανούς στους έσχατους καιρούς.


Αντιλαμβάνομαι τώρα ότι οι Χριστιανοί δεν έχουν εντολή να αποφασίσει να μου τον Μεσσία ή όχι και ότι, επιπλέον, βλέποντας τα γεγονότα μου είναι ακλόνητα σχετικά με την κλήρωση του 666, αυτό σημαίνει ότι είμαι ο Μεσσίας και ο Ιησούς 'Δευτέρα Παρουσία πέρα ​​από κάθε πιθανή αμφιβολία ... ..και η υπόθεση έχει κλείσει, στην πραγματικότητα, λόγω των περιστατικών αυτών.

επίθεση του Ομπάμα για την ίδια την ύπαρξη του Ισραήλ στην παράνομη αποχή του από το ψήφισμα του ΟΗΕ, είναι το σήμα του τέλους των καιρών και Αποκάλυψη ....


Το 2013, κατά τη διάρκεια της μάχης μου για να αποκαλύψει τον Ομπάμα ως τον Αντίχριστο μεταξύ Μαΐου ανθρώπων που αγωνίζονται για τη διάδοση πληροφοριών σχετικά με τον Ομπάμα γνώρισα κατά την Λίντα Joy Adams (αναζήτηση για "Καθημερινή Recap") και θα το χτυπήσει γρήγορα μακριά ως φίλους και «συγγενείς στο δρόμο" ψάχνουν για την αλήθεια. Η ιστορία της έκανε την άνοδο τρίχα στο κεφάλι μου. Ισχυρίζεται ότι είναι τρίτος ξάδελφος του Ομπάμα και το πραγματικό του όνομα είναι ο Barry πάρκα, ο γιος του Jim Τ Πάρκων.


"Κανείς δεν θα ερευνά» που καταγγέλλει.




Βασιλιά της Σαμπάλα



Επίσης, δείτε εδώ για μένα .... Ψυχικά και ποινικές trolls έχουν με παρεμβάσεις για χρόνια, επειδή αντιρρήσεις για το γεγονός ότι είμαι ο Μεσσίας και τίποτα λένε, μπορεί να αλλάξει αυτή την αλήθεια, γιατί μόνο του αποκαλύπτουν ότι η λαχειοφόρος αγορά στην homestate Ομπάμα προσέλκυσε 666 (το χάραγμα του θηρίου aka ο αριθμός του Αντίχριστου) η ημέρα μετά την εκλογή του. Wikipedia λέει ότι για να troll είναι μια παθολογική συμπεριφορά. Αγνοήστε τα trolls: είναι τρελό.


Είμαι ένα άτομο με υψηλή πνευματική πραγμάτωση (πολιτισμός Πανεπιστήμιο του Θιβέτ / γλωσσικές σπουδές, 8 μηνών διαλογισμό υποχώρηση, πρώτιστη αρχή βουδιστική Καλατσάκρα). Η οικογένειά μου είναι μια βασιλική οικογένεια (σχετική Καταμέτρηση μας Λέων Τολστόι είναι το υψηλότερο / αρχαιότερη βασιλική αριστοκρατική καταγωγή της Ρωσίας) από τη Νορβηγία, και μεταξύ άλλων η θεία Else Werring της γιαγιάς μου ήταν το βασιλικό νορβηγικό Παλάτι του "Mistress των ρόμπες» (η οικοδέσποινα / διοργανωτής των εκδηλώσεων του royal Palace) για 27 χρόνια, μέχρι το 1985.


Σερίφης Joe Arpaio έχει μόλις αρχίσει ανατινάξεις Ομπάμα με την πλήρη ισχύ, έτσι και τώρα Team Trump, Larry Klaymann και Orly Taitz και όλοι μας θα πρέπει να μηνύσει τον Ομπάμα μαζί για να κλέβει τις ζωές μας με πλαστά πιστοποιητικό γέννησης του. Ακολουθήστε μου αποκαλύπτοντας τον Αντίχριστο Ομπάμα και σφυρηλάτησε το πιστοποιητικό γέννησης του, το οποίο αποδεικνύει του εσχάτης προδοσίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...