Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Κινούμαστε προς τα Ηνωμένα Έθνη Επαναλειτουργία του τουρκικού σχολείου.

COS ΡΟΔΟΣ και οι Τούρκοι, ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ότι η ζήτηση SCHOOL επαναλειτουργία των ταξιδιωτών.

Η Ελληνική Δημοκρατία στο νησί της Ρόδου στο Αιγαίο Πέλαγος, εκτός από την περιοχή της Δυτικής Θράκης και τους αριθμούς στον τελευταίο αριθμό 6.000'n Κως διαθέτει επίσης ένα τουρκικό πληθυσμό. Τούρκοι, ένα από τα αρχαία του νησιού σε 400 χρόνια βρίσκει δικαιώματα χρόνο καταλαμβάνουν περάσουν σαν τον εαυτό τους αλέθει olmuştur.ancak από το 1912, κατά την τραγωδία που προκλήθηκε από τον πόλεμο και την αφομοίωση μηχανισμό ως ιδιοκτησία karşıyadırlar.so των νησιών το 1947. ελληνικές αρχές, στη Λωζάννη το 1923 στα Δωδεκάνησα, όταν υπογράφηκε η Συνθήκη Ειρήνης οι Τούρκοι στο νησί με την αιτιολογία ότι, σύμφωνα με την ιταλική κυβέρνηση να "μειονότητα" Υπήρξε καθεστώς αναγνώρισης.

Ρόδος, η Κως και οι Τούρκοι που ζουν στα Δωδεκάνησα, Ιθαγένεια, τουρκικά Δικαιωμάτων Μάθησης, η θρησκευτική λατρεία, το μίσος και έντυπων μέσων ενημέρωσης, Ιδρύματα, και εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, όπως την Προστασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς των Οθωμανών Τούρκων.

Ρόδου και της Κω προς την Τουρκία κατά την έναρξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η πολιτιστική αφομοίωση της πολιτιστικής αφομοίωσης από το κράτος για να εκτελέσει στο πλαίσιο των gelmektedir.yunanis gözlemlenmektedir.b εφαρμόζονται διάφορες μέθοδοι του ελληνικού κράτους με βάση τη διγλωσσία έχει κλείσει τα τουρκικά σχολεία.

Είναι γνωστό ότι κατά τη διάρκεια της οθωμανικής περιόδου στην Ρόδο και την Κω προσόντα πρώτο, υπήρχαν σχολεία στη μεσαία και τα υψηλά επίπεδα του σχολείου. Αυτό το ακαδημαϊκό πεδίο της Τουρκίας στα σχολεία, τόσο κατά την οθωμανική περίοδο, και οι δύο έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην ίδρυση περίοδο της Δημοκρατίας της Τουρκίας. Αυτά περιλαμβάνουν Şükrü Kaya (Υπουργός Εσωτερικών), Reşit Γκαλίπ Baydar (Υπουργός Παιδείας) είναι σαν πολιτικοί.

Ρόδου και της Κω, που εισέβαλαν στην τουρκική εκπαίδευση από τους Ιταλούς το 1912, το οποίο έκλεισε το σχολείο της ενορίας, μετά τη λήξη της εν λόγω διάταξης στα χέρια των βρετανικών νησιών στα ανοίξει εκ νέου bilinmektedir.1945-1946 χρόνια Δέκα τουρκικά σχολεία στη Ρόδο και την Κω τουρκικά σχολεία και την οργάνωση με την επωνυμία Ένωση .

Η Ελλάδα είναι στη διαδικασία μετά την απόφαση για τα νησιά, η κατανομή δίνεται στην ελληνική διοίκηση των τουρκικών σχολείων είναι γνωστό ότι μειώνουν σιγά-σιγά. Μετά από χρόνια οικονομικών δυσκολιών το 1947 λόγω της παρουσίας της ελληνικής κυβέρνησης δεν θα βοηθήσει περισσότερο τα σχολεία μεταφέρθηκαν στην Τουρκία.

Αναφερόμενος στο 1972, τη Ρόδο και την Κω έγιναν στην τουρκική εκπαίδευση και μάθηση στα σχολεία. Ρόδου και ιδιαίτερα η ιστορία του τουρκικού σχολείου στην Κω, Ελλάδα ήταν να δώσει μαθήματα όπως η γεωγραφία τους εκπαιδευτικούς. Ήταν μια αξιόλογη θέμα. Επιπλέον, η φυσική, η χημεία και τα μαθηματικά ως τα μαθήματα που διδάχθηκαν στα τουρκικά.

Ωστόσο, τα σχολεία της Ρόδου τουρκική Σουλεϊμάν Madrasah ότι η εκπαίδευση αποτελεί ένα από τα τελευταία ονομασία, όπως τροποποιήθηκε 13. πόλη της Ρόδου Δημοτικό Σχολείο το 1972 και από την ημερομηνία αυτή, ενώ μαθαίνουν τουρκικά απαγορεύεται αυστηρά. Το ίδιο ισχύει και για την Κω. δασκάλων εκπαίδευσης εκπαιδεύονται στην Τουρκία, οι οποίοι έχουν απαλλαγής από λίγο.

Σήμερα, η Ρόδος και η Κως Τούρκους που ζουν σε, μελετώντας τα παιδιά ελληνικό σχολείο στην Τουρκία, Τουρκική επειδή στερούνται μαθαίνουν τη μητρική τους γλώσσα, μιλούν πολύ λίγο για.

Κλείσιμο των τουρκικών σχολείων νησιού που θέλουν να προστατεύσουν την ταυτότητα των Τούρκων είναι σε δύσκολη θέση. Οικονομικές συνθήκες είναι καλές, το νησί οι Τούρκοι, για να στείλει στην Τουρκία τα παιδιά τους στο σχολείο, όταν τουρκική και θρησκευτική εκπαίδευση των γνώσεων sağlamaktadırlar.büt αυτής της ανάπτυξης αξιολογούνται από κοινού, κυρίαρχο ελληνικό πολιτισμό του νησιού ιδρύθηκε κανόνα έναντι πολιτιστική βάση που θέλουν να κρατήσουν τους Τούρκους στο görülmektedir.üstelik νησί για να εκφράσουν τον πολιτισμό τους στην Τουρκία που σημαίνει "τουρκική γλώσσα» και κατά συνέπεια και την πολιτιστική τους εργαλεία μεταφοράς, όπως η θρησκεία και η εκπαίδευση, η πολιτική πολιτιστικής κάθαρσης εναντίον Ελλάδα που ακολουθούν παρατηρείται να βρεθούμε αντιμέτωποι με μεγάλο κίνδυνο.

Ρόδου και ένα άλλο εξαιρετικό αποτέλεσμα τον αποκλεισμό από τη διδασκαλία Τουρκικής γλώσσας και κατάρτισης στην Κω, οι Τούρκοι είναι όλο και περισσότερο πέφτουν τα επίπεδα της εκπαίδευσης. Τούρκοι είναι σε θέση να επωφεληθούν από τη δευτεροβάθμια και λύκεια σε ένα περιορισμένο τρόπο και από την άποψη της εκπαίδευσης, στο σύνολό τους παραμένουν πολύ κάτω από την Ελλάδα. μείωση του επιπέδου της εκπαίδευσης έχει αρνητική επίδραση στην τουρκική κατοχή για την επίτευξη του πάνω προς τα κάτω ως το πνευματικό επίπεδο. Ρόδο και την Τουρκία στην εκπαίδευση των γιατρών από την Κω, τη Ρόδο και τη μηχανική αξία ως επάγγελμα yoktur.bug καμία επίσημη οργάνωση είναι γνωστό ότι δεν δίνεται καθήκοντα στην Τουρκία στην Κω.

Νησιώτες ηλικίας μεταξύ 57 έως 92 ετών, μεταξύ των Τούρκων "για την Ιστορία της Ρόδου και της Κω κοντά τους Τούρκους» έχει την έρευνα, οι Τούρκοι του σχολικού έτους κατά μέσο όρο 5 χρόνια στο νησί, έχουν παρατηρηθεί. Αντίθετα, ο μέσος όρος του ακαδημαϊκού έτους στο τουρκικό νησί στην Τουρκία με 6.6 Γιατί δεν το επιθυμητό επίπεδο yıldır.asl νησιωτών του ακαδημαϊκού έτους στην Τουρκία, η Τουρκία, η Τουρκία είναι κακή νησιώτες αναγκάστηκαν να μετανάστευσή τους.

Στη μελέτη, μέση, το γυμνάσιο και νησιώτες τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι φαίνεται να είναι υψηλή στον αριθμό των Τούρκων. Τα ποσοστά αυτά είναι μέτρια, αντιστοίχως, 1,4 τοις εκατό για το γυμνάσιο και την τριτοβάθμια εκπαίδευση, 5 τοις εκατό και 5 τοις εκατό 8,0'dır.ancak σχεδόν όλες οι νησιώτες που αλιεύονται διδασκαλία ευκαιρία με το χρόνο, η δεύτερη γενιά που είναι πολύ λίγοι άνθρωποι έξω από την εκπαίδευση στην Τουρκία.

Ρόδου και İstanköyl το υψηλότερο ποσοστό των μεταναστών στην Τουρκία ανήκει στους Τούρκους όσον αφορά την τριτοβάθμια εκπαίδευση, με 40 τοις εκατό της Κωνσταντινούπολης. Στην προαναφερθείσα περίπτωση, εξηγείται από πλούσιους νησιώτες να εγκατασταθούν στην Κωνσταντινούπολη. Σμύρνη στην Κωνσταντινούπολη με το 19,4 τοις εκατό που ακολουθείται.

Τα τελευταία χρόνια, η άνοδος των τουρκικών νησιών παρατηρούνται στην υπόλοιπη περίοδο της μελέτης, ωστόσο, αναδύεται ως ένα παράγοντα για την επιτάχυνση της αφομοίωσης σταδιακά στερούνται τη μητρική τους γλώσσα την τουρκική.

Αφομοίωση δεν θέλουν να υπόκεινται σε πολλούς λόγους, όπως οι Τούρκοι στο νησί της Ρόδου και της Κω έχουν μεταναστεύσει στην Τουρκία, μεταξύ άλλων παραγόντων δημιούργησε την εκδήλωση bulunmaktadır.göç της αποδοχής της πολιτισμικής ταυτότητας και τη δημιουργία της ατμόσφαιρας της βίας και του μίσους, μεταξύ άλλων.

πρωτοβουλίες εξάλειψη Τουρκία πολιτιστική ταυτότητα, τη Ρόδο και την Κω σημείωσε επίσης ότι η διαδικασία έχει φέρει στην ιστορία της Τουρκίας. Ρόδο και την Κω να γνωρίζουν την ιστορία της Τουρκίας, θα ζήσουν στο μέλλον στα νησιά για να προστατεύσει την τουρκική πολιτιστική ταυτότητα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την Τουρκία και όχι να παραμείνει.

Τη Ρόδο και τα χρήματα είναι εκτός των τουρκικών σχολείων στην Κω, την κυβέρνηση της Τουρκίας, τα σχολεία σε μεσαίο και υψηλό επίπεδο του σχολείου μετά το Τσανάκαλε Bozcaadası στην περιοχή Gökçeada κλείνει με Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο το 1964 και έχει ανοίξει εκ νέου.

Στην FUE, η κυβέρνηση της Δημοκρατίας της Τουρκίας, η ελληνικής καταγωγής που ζουν στην Bozcaada και Gökçeada χαιρετίζει την έναρξη των σχολείων για τους Τούρκους πολίτες και βλέπουμε μια θέση για την εκπλήρωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Σε αυτό το πλαίσιο, τη Ρόδο και την Κω στην ελληνική Αρχή για τους Τούρκους,
Κλειστά και τα τουρκικά παιδιά τουλάχιστον πρωτοβάθμια εκπαίδευση η οποία παρέχει το δικαίωμα να μάθουν τουρκικά διγλωσσία η επαναλειτουργία της βασικής σχολικής αυτή την άποψη, το νησί είναι ένα σημαντικό διδασκαλίας-μάθησης σύμβολο του ιδρύματος να μετατρέψετε ότι η μάθηση και η εκπαίδευση ως να χρησιμοποιηθεί Σουλεϊμάν Madrasah για τους Τούρκους,
Τουρκική παιδιά που μαθαίνουν τη μητρική τους γλώσσα που πρέπει να ληφθούν για να διασφαλιστεί ένα υγιές,
μαθήματα στα σχολεία με την επαναλειτουργία των σχολείων και όλων των ειδών της ιστορίας και κυρίως ένα τέλος στις εθνοτικές διακρίσεις σε μαθήματα όπως η γεωγραφία,
Ελλάδα μαθήματα στο σχολείο τους ένα τέλος στην τουρκική προσέγγιση τροφοδότησε εχθρότητα,
Τουρκία νησί της άρσης των εμποδίων για τη μουσουλμανική εκπαίδευση
Τουρκία νησί της ταυτότητας και να αποτρέψει την υιοθέτηση των νόμων και τέλος στην οργάνωση της καταστολής της πολιτιστικής ταυτότητας,
Εν ολίγοις η Τουρκία στη Ρόδο και την Κω? Ειδικός Συμβούλιο Δικαιωμάτων της Ευρώπης, παράλληλα με τη Διεθνή Συνθήκη για την Ευρωπαϊκή Ένωση, τον Οργανισμό για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη, τα Ηνωμένα Έθνη και το Σύνταγμα της Ελλάδα από τον 4ο, 5ο, 11ο, 12ο, 13ο, 14ο, 20ο, 24.v 25. ζητούμε την παράδοση των Madden καθορίζεται από τα πολιτιστικά δικαιώματα.


Ηνωμένα Έθνη A / HRC / 34 / ΜΚΟ / Χ
γενική Συνέλευση Distr:. Γενικά



XX Φεβ 2017



μόνο İngilizce



Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Τριάντα τέσσερα συνεδρία

θέμα της ημερήσιας διάταξης 3

Προώθηση και προστασία όλων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αστικών, πολιτικών, οικονομικών, κοινωνικών και πολιτιστικών δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος στην ανάπτυξη

Γραπτή δήλωση * που υποβλήθηκε από την Ομοσπονδιακή Ένωση των Ευρωπαϊκών Εθνοτήτων, μια μη κυβερνητική οργάνωση σε ειδικό συμβουλευτικό καθεστώς

Μετά τον Γενικό Γραμματέα έχει λάβει τη γραπτή δήλωση που κυκλοφορεί στο accordan όπως με το ψήφισμα του Οικονομικού και Κοινωνικού Συμβουλίου 1996/31.

[12 Φεβρουαρίου του 2017]






ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΚΩ ΑΙΤΗΣΗ RE-ανοίγματος των τουρκικών ΣΧΟΛΕΙΑ
Υπάρχουν περισσότερα από 6 000 Τούρκους που ζουν στα νησιά της Ρόδου (Ρόδος) και στην Κω (Κως) στο Αιγαίο Πέλαγος, δίπλα στους Τούρκους στην περιοχή της Θράκης στην ηπειρωτική Ελλάδα . Οι Τούρκοι έχουν γίνει ένα από τα συστατικά κοινοτήτων στα νησιά πάνω από 400-year-περίοδο. Ωστόσο, από το 1912 που έχουν αντιμετωπίσει τόσες πολλές τραγωδίες, όπως τις επιδρομές, πολέμους και εξομοιώσεων που τους συνθλίβονται. Τέλος, η Ελλάδα, η οποία παρέδωσε τα νησιά το 1947, ισχυρίστηκε ότι η τουρκική κοινότητα στα Δωδεκάνησα δεν χορήγησε το καθεστώς του «μειονότητα» με την αιτιολογία ότι τα νησιά ήταν υπό ιταλική διοίκηση, όταν Συνθήκη Ειρήνης της Λωζάννης υπεγράφη το 1923.

Η Ομοσπονδιακή Ένωση των Ευρωπαϊκών Εθνοτήτων (FUE που) παρατήρησε ότι οι Τούρκοι που ζουν στη Ρόδο, την Κω και τα Δωδεκάνησα έχουν πολλά προβλήματα, όπως για την ιθαγένεια, τη μάθηση και την εκπαίδευση στη μητρική τους γλώσσα, η πρακτική τους είναι η θρησκεία, η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς που κληρονόμησε από το Οθωμανική Αυτοκρατορία, η διαχείριση των θεμελίων της και ένα περιβάλλον του μίσους.

Αφομοίωση είναι το κύριο πρόβλημα για τους Τούρκους που ζουν στη Ρόδο και την Κω. Έχει παρατηρηθεί ότι η ελληνική κυβέρνηση χρησιμοποίησε διαφορετικές μεθόδους και για την αφομοίωση, όπως το κλείσιμο των τουρκικών σχολείων που παρέχεται δίγλωσση εκπαίδευση μέχρι το 1972.

Υπήρχαν πολύ καλά προσόντα πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και γυμνάσια στη Ρόδο και την Κω κατά την οθωμανική περίοδο. Οι Τούρκοι οι οποίοι εκπαιδεύονται σε αυτά τα σχολεία importante λειτουργίες που αναλαμβάνει κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής περιόδου και κατά τη διάρκεια των ετών εγκαθίδρυση της Δημοκρατίας της Τουρκίας.

Μετά τη Ρόδο και την Κω έχουν εισβάλει από τους Ιταλούς το 1912, και την παροχή κοινότητα εκπαίδευση στα τουρκικά σχολεία έκλεισαν. Αλλά ήταν γνωστό ότι, μετά τη Ρόδο και την Κω κατασχέθηκαν από τη βρετανική αυτοκρατορία, 10 τουρκικά σχολεία έχουν ανοίξει εκ νέου και πάλι. Το 1945-1946 υπήρξε μια οργάνωση με το όνομα των τουρκικών σχολείων Ένωσης.

Μετά την Ελλάδα παραδόθηκε στα νησιά το 1947, η ελληνική κυβέρνηση να μειώνεται σταδιακά χρηματοδοτική υποστήριξη στα τουρκικά σχολεία. Λόγω οικονομικών δυσκολιών, η κυβέρνηση δήλωσε ότι δεν θα υπάρχει υποστήριξη για τουρκικά σχολεία μετά το 1947.

Μέχρι το 1972, η εκπαίδευση και η κατάρτιση παρέχονται στα τουρκικά στα σχολεία της Ρόδου και της Κω. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου σε ορισμένες από τις κατηγορίες, ιδίως όσον αφορά την ιστορία και τη γεωγραφία, δόθηκαν από Έλληνες εκπαιδευτικούς. Από την άλλη πλευρά, η φυσική, η χημεία και τα μαθηματικά δόθηκαν στην τουρκική γλώσσα.

Ωστόσο, το 1972 το όνομα του Σουλεϊμάν Madrasah στη Ρόδο, Ρόδος 13 άλλαξε ως Πόλη Δημοτικό Σχολείο και κατά συνέπεια της εκπαίδευσης στην τουρκική απαγορευόταν. Η ίδια κατάσταση που συνέβη στο νησί της Κω. Τουρκική εκπαιδευτικών που διδάσκουν στα σχολεία της κοινότητας αναγκάστηκαν να συνταξιοδοτηθούν.

Σήμερα τα παιδιά που λαμβάνουν εκπαίδευση στα δημόσια σχολεία είναι σε θέση να μιλούν τουρκικά, στο βασικό επίπεδο, επειδή δεν ήταν σε θέση να μάθουν τη μητρική τους γλώσσα στα σχολεία.

κλείσιμο των σχολείων ήταν η παροχή εκπαίδευσης και κατάρτισης στα τουρκικά που κάνει τους Τούρκους στα νησιά σε μια δύσκολη κατάσταση. Οι Τούρκοι που είχαν τις οικονομικές δυνατότητες για να στείλουν τα παιδιά τους προς την Τουρκία, προκειμένου να τους provice με την εκμάθηση στη μητρική τους γλώσσα και να έχουν θρησκευτική εκπαίδευση. Με την εξέταση όλων των εξελίξεων, φαίνεται ότι η Ελλάδα έχει δημιουργήσει μια πολιτιστική υπεροχή έναντι της τουρκικής κοινότητας στα νησιά, που θα ήθελαν να διατηρήσουν τουρκική πολιτιστική ταυτότητα της δικής τους. Furthermor για, έχει παρατηρηθεί ότι η «τουρκική γλώσσα", η οποία είναι το κύριο εργαλείο επικοινωνίας και έκφρασης των Τούρκων στα νησιά και ένα εργαλείο μετάβασης για την εκπαίδευση και τη θρησκεία, τίθεται σε κίνδυνο λόγω της πολιτιστικής πολιτικής καθαρισμού που εφαρμόζεται από την Αρμόδιες αρχές στην Ελλάδα.

Μια άλλη αξιοσημείωτη συνέπεια από τον αποκλεισμό της τουρκικής γλώσσας από την εκπαίδευση στη Ρόδο και την Κω, Μειωμένη είναι το εκπαιδευτικό επίπεδο των Τούρκων. Η μειωμένη εκπαίδευση έχει επηρεάσει το επίπεδο των επιτευγμάτων στο top-επαγγέλματα, καθώς και το πνευματικό επίπεδο των Τούρκων. Στη Ρόδο και την Κω, δεν υπάρχουν Τούρκοι που είναι γιατροί και μηχανικοί. Είναι γνωστό ότι κανένα καθήκον έχει ανατεθεί στους Τούρκους στα επίσημα Ιδρύματα στη Ρόδο και την Κω.

Παρατηρήθηκε ότι η μέση εκπαίδευση των Τούρκων του νησιού είναι 5 χρόνια διεξάγονται σύμφωνα με τη μελέτη «Από την Ιστορία της Ρόδου και της Κω, κοντά στο τουρκισμού» για τα άτομα ηλικίας 57-92. Από την άλλη πλευρά, το μέσο χρόνο του επιπέδου εκπαίδευσης των νησιωτικών Τούρκων στην Τουρκία είναι 6,6 χρόνια.

Στην έρευνα, φαίνεται ότι ο αριθμός των τουρκικών νησιωτών οι οποίοι φοιτούν στη μέση, γυμνάσια και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν είναι υψηλό. Αυτά τα ποσοστά είναι 1,4%, 5% και 8,0% για τα μεσαία, υψηλή σχολική και την τριτοβάθμια εκπαίδευση αντίστοιχα. Ωστόσο, σχεδόν όλοι οι νησιώτες οι οποίοι έχουν την ευκαιρία πάνω από 5 χρόνια της σχολικής εκπαίδευσης είναι πολύ λίγες, με εξαίρεση τη δεύτερη γενιά που σπούδασε στην Τουρκία.

Το υψηλότερο ποσοστό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ των κατοίκων της Ρόδου και της Κω είναι στην Κωνσταντινούπολη με 40%. Η κατάσταση μπορεί να εξηγηθεί από τον οικισμό των πλούσιων νησιώτες στην Κωνσταντινούπολη. Σμύρνη εξής Κωνσταντινούπολη με 19, 4%.

Τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί ότι τα χρόνια φοίτησης των Τούρκων που παραμένουν στα νησιά έχει αυξηθεί &. Ωστόσο, η έλλειψη εκπαίδευσης στη μητρική τους γλώσσα των Τούρκων Σταδιακά έχει αναδειχθεί ως ένα παράγοντα επιτάχυνσης στην αφομοίωση.

Πολλοί από τους Τούρκους νησιώτες που δεν θέλουν να υπόκεινται σε αφομοίωση, μετανάστευσε στην Τουρκία από τη Ρόδο και την Κω. Άλλες faktörü ρεύματα στα οποία η μετανάστευση περιλαμβάνουν την έλλειψη αποδοχής από αυτούς είναι πολιτιστικών ταυτοτήτων και η δημιουργία ενός περιβάλλοντος της βίας και του μίσους.

Επιχειρεί να καταστρέψει την τουρκική πολιτιστική ταυτότητα μπορεί τελικά να οδηγήσει την τουρκική κοινότητα στη Ρόδο και την Κω να ξεχάσουν το παρελθόν τους. Γνωρίζοντας το παρελθόν είναι σημαντικά importante για την προστασία και διατήρηση της πολιτιστικής ταυτότητας των τουρκικών νησιών.

Σε απάντηση στο γεγονός ότι τα τουρκικά σχολεία είναι κλειστά στη Ρόδο και την Κω, η κυβέρνηση της Δημοκρατίας της Τουρκίας έχει ξανανοίξει την ελληνική πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και γυμνάσια στο νησί της Gökçeada (Ίμβρου), μια περιοχή του Τσανάκκαλε, μετά τη μειονότητα σχολεία έκλεισαν στην Bozcaada (Τένεδο) το 1964.

Δεδομένου ότι η FUE, χαιρετίζουμε την έναρξη των σχολείων για τους Τούρκους πολίτες ελληνικής καταγωγής που ζουν στην Bozcaada και Gökçeada, και τα βλέπουμε ως appropriati τις πράξεις όσον αφορά την εκπλήρωση ενός ανθρώπινου δικαιώματος.







Στο πλαίσιο αυτό, οι Τούρκοι της Ρόδου και της Κω θέλετε από τις ελληνικές αρχές?

να ανοίξει εκ νέου τα κλειστά σχολεία, τα οποία provice στην εκπαίδευση βάσει της διγλωσσίας, τουλάχιστον στο επίπεδο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σε αυτό το πλαίσιο για να ενεργοποιήσετε Σουλεϊμάν Madrasa, το οποίο είναι ένα importante εκπαιδευτικό σύμβολο για τους Τούρκους της Ρόδου και της Κω σε ένα ίδρυμα, το οποίο παρέχει εκπαίδευση με τον ίδιο τρόπο όπως και πριν,

να προσπαθήσει να provice μέσα για τουρκική παιδιά την ευκαιρία να μάθουν τη μητρική τους γλώσσα είναι wholesomely,

για να τερματίσετε όλες τις εθνοτικές διακρίσεις στα σχολικά προγράμματα και στα μαθήματα, όπως η επαναλειτουργία των σχολείων, ιδίως με την Ιστορία και Γεωγραφία,

να Preventors προσεγγίσεις στο σχολείο προγράμματα στα ελληνικά σχολεία, τα οποία καυσίμων την εχθρότητα κατά των Τούρκων,

να αρθούν τα εμπόδια για τους Τούρκους της Νήσων να λάβουν θρησκευτική εκπαίδευση,

να καταργήσει τους νόμους και τον τερματισμό της αποτροπής Πιέσεις ότι η αποδοχή της οργάνωσης από τα τουρκικά Ταυτότητες και πολιτιστική τους ταυτότητα,

Εν ολίγοις, έχουμε ζητήσει για τους Τούρκους της Ρόδου και της Κω? Εκτός από τα δικαιώματα που ορίζονται από τις Διεθνείς Συμβάσεις, τα πολιτιστικά δικαιώματα που χορηγούνται από το Συμβούλιο της Ευρώπης, την Ευρωπαϊκή Ένωση, τον Οργανισμό για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη, των Ηνωμένων Εθνών και σύμφωνα με το άρθρο 4, 5, 11, 12, 13, 14, 20, 24 και 25 του Συντάγματος της Ελλάδα που θα χορηγηθεί.


rodosistankoyturkleri.org.tr




* Αυτή η γραπτή δήλωση που εκδόθηκε, χωρίς διορθώσεις, στη γλώσσα (ες) που έλαβε από την υποβολή μη-κυβερνητική οργάνωση (s).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...