Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Alien Encounter; Dania Beach της Φλόριντα των ΗΠΑ, 23 Δεκ, 2016


Χθες το βράδυ ο γιος μου ήταν βλέποντας τηλεόραση στο σαλόνι, ενώ ήμουν στην κρεβατοκάμαρα. Ήρθε να μου πει ότι είδε ένα «γκρίζο τέρας" στην κουζίνα. Το τέρας κοίταξε γύρω από το μπαρ, ενώ κάθεται στον καναπέ. Ήταν πολύ φοβισμένος. Είπε ότι το τέρας ήταν γκρι και δεν έχουν ένα ανθρώπινο πρόσωπο. Η οντότητα δεν μιλούσε και ήταν τότε που μου πήραν και πες μου τι είχε συναντήσει. Πήγα να ερευνήσει, αλλά δεν έχω δει τίποτα φυσικά.

Πρόσφατα έχει βιώσει διακοπές ρεύματος. Χθες στο σχολείο, αυτός γλιστρά τελικά στην παιδική χαρά. Δεν ξέρει πώς έφτασε εκεί. Είδε επίσης χρώματα τελευταίο καιρό. Κυρίως κόκκινο και μπλε. Όταν βλέπει αυτά τα χρώματα, ο ίδιος λέει ότι δεν μπορεί να ελέγξει το σώμα του. Κάτι αναλαμβάνει και είναι σαν μια οθόνη βίντεο χωρίζεται σε κεφάλι του. Πήγαμε στο νευρολόγο και βρίσκουν τίποτα κακό.

Ανησυχώ γιατί βλέπει τα πράγματα στο σπίτι πιο συχνά και χάσιμο χρόνου δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει. Είναι φοβισμένη και τώρα κοιμάται στο δωμάτιό μου.

Έχει πάντα ένα πνευματικό παιδί και αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που συνάντησε τα γκρίζα αυτά. Η προηγούμενη φορά ήταν κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίας Reiki.

Επισυνάπτεται μια φωτογραφία που τον έκανε να συντάξει το τέρας που συνάντησε. Δεν ξέρω τι να κάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...