Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Εκκοσμίκευση: Ο καθένας θέλει να απαλλαγούμε από αυτό



  • Τώρα, μετά από περισσότερο από έναν αιώνα της διάκρισης των εξουσιών μεταξύ εκκλησίας και κράτους, ο αδιάλλακτος και εξτρεμιστικό Ισλάμ διαταράσσει τους κανόνες του παιχνιδιού, εισβάλλοντας δημόσιους χώρους, σχολεία, πανεπιστήμια και εταιρείες με το πέπλο, halal τροφίμων και ανοικτή βία.                                                                                                                 
  • «Κάνοντας το δημόσιο χώρο άδειο από ό, τι μας ενώνει ... ισλαμιστές είναι πρόθυμοι να το γεμίσετε, ειδικά στην απογοητευμένοι, άμυαλος και ξεριζώθηκαν νέους κεφάλια". - Φρανσουά Φιγιόν, πρώην πρωθυπουργός της Γαλλίας, ο οποίος είναι υποψήφιος για την προεδρία στις εκλογές του 2017.                                                                                                                             
  • "Η εκκοσμίκευση είναι απλά να γίνει μια θρησκεία σε αντίθεση με όλες τις άλλες θρησκείες", δήλωσε ο Ταρίκ Ραμαντάν, μια εξέχουσα προσωπικότητα της Μουσουλμανικής Αδελφότητας στην Ελβετία και τη Γαλλία. Συνεχάρη τους δημάρχους για τα Χριστούγεννα φάτνες πιθανότατα γιατί το βλέπει ως ένα άνοιγμα για την ισλαμική ευκαιρίες στη δημόσια σφαίρα. "Χρειαζόμαστε μια Δημοκρατία που επιτρέπει την προβολή της ποικιλομορφίας και όχι Δημοκρατία της ουδετερότητας», είπε.


Μπορεί ένα γαλλικό δήμο ανεγείρει ένα άγαλμα της Παναγίας σε ένα δημόσιο πάρκο; Η απάντηση είναι διοικητικό δικαστήριο Όχι της Γαλλίας έχει δώσει ο δήμαρχος της Publier, στην ανατολική Γαλλία (πληθυσμός 6500), τρεις μήνες για να συμμορφωθεί με την απαγόρευση των θρησκευτικών συμβόλων σε δημόσιους χώρους και να αφαιρέσετε το άγαλμα. Αν ο δήμος δεν το πράξει, θα επιβληθεί πρόστιμο € 100 ($ 105) την ημέρα. Δήμαρχος Gaston Lacroix είπε ότι θα προσπαθήσει να μεταφέρει το μαρμάρινο άγαλμα σε ιδιωτική γη.

Νόμος της Γαλλίας το 1905 σχετικά με τον διαχωρισμό των Εκκλησιών και του κράτους (άρθρο 2) ορίζει ότι «Η Δημοκρατία δεν αναγνωρίζει, να πληρώσει ή να επιδοτεί κάθε θρησκευτική αίρεση"? Το άρθρο 28 απαγορεύει κάθε θρησκευτικό σύμβολο στη δημόσια μνημεία.

Το άγαλμα Virgin Μαΐου στο Publier, στο κάτω μέρος του οποίου αναγράφεται «Παναγία της λίμνης της Γενεύης παρακολουθήσουν πάνω από τα παιδιά σας", έχει μια μακρά ιστορία. Είχε εγκατασταθεί στο πάρκο της πόλης τον Αύγουστο του 2011, χωρίς συζήτηση. Το άγαλμα αποκτήθηκε με χρήματα των φορολογουμένων : € 23.700 (USD $ 26.000). Αναγνωρίζοντας την ώρα που είχε "αστειεύτηκε λίγο με το 1905 νόμο» σχετικά με τον διαχωρισμό εκκλησίας και κράτους, ο δήμαρχος αναγκάστηκε να πουλήσει το άγαλμα σε μια τοπική θρησκευτική ένωση.

Τώρα, ο δήμαρχος θα πρέπει να αφαιρέσετε το άγαλμα από το δημόσιο πάρκο. Προσπάθησε να ιδιωτικοποιήσει το κομμάτι της γης, όπου το άγαλμα έχει ανεγερθεί, αλλά το έργο της γης προς πώληση απορρίφθηκε από το δικαστήριο.

Αυτή η ιστορία ενός αγάλματος της Παναγίας απεικονίζει τις δυσκολίες του κοσμικού κράτους, την υπεράσπιση της γαλλικής ταυτότητας, τον αγώνα κατά του ισλαμισμού, και τα αντικρουόμενα συμφέροντα των διαφόρων πολιτικών κομμάτων στη Γαλλία.

Αρχικά, εκκοσμίκευση στη Γαλλία ιδρύθηκε για να ωθήσει τη θρησκεία από τη δημόσια σφαίρα. Ένα αυθεντικό πόλεμος διεξήχθη στα τέλη του 19ου αιώνα και στις αρχές του 20ου να ωθήσει ένα πολύ σκοταδιστική Καθολική Εκκλησία από όλους τους δημόσιους χώρους. Σύμφωνα με τον ιστορικό Jacques Julliard:


"Mgr de Quélen, Αρχιεπίσκοπος του Παρισιού, παραμένει διάσημος για την είπε« δεν ήταν μόνο ο Ιησούς, ο γιος του Θεού, αλλά η μητέρα του καταγόταν από μια πολύ καλή οικογένεια ». Για τη Δημοκρατία, την καταπολέμηση της εκκλησίας ήταν ένας αγώνας για την απελευθέρωση της μυαλά, για την κατασκευή ενός σχολείου για τη γνώση (έναντι πεποίθηση) απελευθερώθηκε από ιερείς, η οικοδόμηση μιας ανοιχτής κοινωνίας ... »

Τώρα, μετά από περισσότερο από έναν αιώνα της διάκρισης των εξουσιών μεταξύ εκκλησίας και κράτους, ο αδιάλλακτος και εξτρεμιστικό Ισλάμ διαταράσσει τους κανόνες του παιχνιδιού, εισβάλλοντας δημόσιους χώρους, σχολεία, πανεπιστήμια και εταιρείες με το πέπλο, halal τροφίμων και ανοικτή βία. Αλλά αντί να ενωθούμε κατά αυτού του ταραχοποιός, γαλλική κοινωνία σήμερα είναι ανοιχτά χωρίζεται.

Γαλλικά κρατικών θεσμών και η πολιτική τάξη (αριστερά και δεξιά) είναι πλήρως υπεύθυνος για αυτό το τμήμα, το οποίο είναι επίσης το αποτέλεσμα της σύγχυσης. Αντί της ονομασίας ισλαμισμού τον εχθρό, όλες οι κυβερνήσεις, αριστερά και δεξιά, έχουν επιλέξει το λάθος δρόμο του κατευνασμού και την αύξηση παραχωρήσεις - αρνήθηκε να ονομάσει τον ισλαμισμό ως αποκλειστικά υπεύθυνη για την τρομοκρατία, αρνείται να εξετάσει το ισλαμικό πέπλο ως εργαλείο των αποσχιστικών τάσεων, και να αφήσει σαλαφιστών τζαμιά πολλαπλασιάστε - με την ελπίδα να ηρεμήσει το τι φέρεται να είναι ο νόμιμος οργή των μουσουλμάνων κατά των «διακρίσεων».

Επειδή η κατάσταση απορριφθεί ή δεν ήταν σε θέση να επεξεργαστεί μια στρατηγική για μια ανανεωμένη εκκοσμίκευσης, ηθοποιοί στο έδαφος (κυρίως δήμαρχοι των 35.000 δήμους της Γαλλίας) έμειναν μόνοι. Το 2014 και το 2015, μερικά από αυτά (κανείς δεν ξέρει πόσα) επέλεξαν να εγκαταστήσετε ή να επιδοτούν φάτνες στους προθαλάμους των αιθουσών πόλη τους. Αμέσως, γαλλικά πολιτικά πάθη ξέσπασε σε συζήτηση.

Δωρεάν στοχαστές, όλα τα κόμματα της αριστεράς και της άκρας αριστεράς, τα πράσινα κόμματα και τους οπαδούς της πολυπολιτισμικότητας πήγε στο δικαστήριο για την καταπολέμηση κούνιες του παιδιού Χριστού. Από την αντίθετη πλευρά, κάποιοι στη δεξιά και την άκρα δεξιά υποστηρίζεται κούνια του Χριστού παιδιού. Στη μέση, κάποιοι υποστηρικτές του κοσμικού κράτους προσπάθησε να ηρεμήσει τον καθένα κάτω, αλλά χωρίς μεγάλη επιτυχία.

Στις 14 Νοεμβρίου, το 2014, το Διοικητικό Δικαστήριο της Νάντης αποφάσισε επί της προσφυγής στην απεργία κάτω από την αρχική απαγόρευση της σκηνής της γέννησης Χριστούγεννα στην Τμήματος Μουσικής της Βαντέ. Σε μια άλλη περίπτωση, στις 8 Οκτωβρίου, 2015, το Διοικητικό Δικαστήριο του Παρισιού ακύρωσε κατ 'έφεση μια αρχική απόφαση που εξουσιοδοτεί τον δήμαρχο του Melun για να εμφανιστεί ένα παχνί γέννηση.

Την 1η Δεκεμβρίου, 2016, η Λιλ Διοικητικό Δικαστήριο ακύρωσε την απόφαση του δήμου της Henin-Beaumont (συνδεδεμένες με την «ακροδεξιά» Εθνικό Μέτωπο) για να εγκαταστήσετε ένα χριστουγεννιάτικο Γεννήσεως φάτνη στο λόμπι του Δημαρχείου.

Τον Νοέμβριο του 2015, λίγο πριν από τις ισλαμικές τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι, στις οποίες 130 άνθρωποι δολοφονήθηκαν, η ισχυρή Ένωση Δημάρχων της Γαλλίας (AMF) εκ νέου την αντιπαράθεση με τη σύσταση, στο όνομα της εκκοσμίκευσης, να μην εγκαταστήσετε τα Χριστούγεννα σκηνές της γέννησης. Αμέσως, τρεις δήμαρχοι από το Εθνικό Μέτωπο, και κάποιοι άλλοι από το κόμμα της αντιπολίτευσης, το Les Republicains, άφησε την AMF. Marion Maréchal-Λεπέν του Εθνικού Μετώπου, και η εγγονή του ιδρυτή του κόμματος, δήλωσε :


"Η σύσταση αυτή είναι μια πρόκληση. Η εκκοσμίκευση είναι η ουδετερότητα των δημοσίων αρχών σχετικά θρησκείες, τον διαχωρισμό εκκλησίας και κράτους, και την άρνηση να χρηματοδοτήσει οποιαδήποτε αίρεση, αλλά εκκοσμίκευση δεν σημαίνει την εξαφάνιση της λαϊκής μας παράδοσης που ενδέχεται να έχουν θρησκευτική χροιά. Καθολική στην ιδιαιτερος."

Nicolas Dupont-Aignan, πρόεδρος της Debout La France ( "Stand Up Γαλλία»), δήλωσε ότι η απόφαση AMF είναι "ανόητη". Ο ίδιος πρόσθεσε :


«Γάλλοι αγαπάμε τον πολιτισμό τους. Μερικοί δήμαρχοι θέσει Χριστουγέννων κούνιες σε δημαρχεία τους, άλλοι δεν το κάνουν. Αν οι Γάλλοι αγαπούν τα χριστουγεννιάτικα δέντρα, βρίσκουν βολικό να καλέσει Πάσχα" Πάσχα, "και έχει χριστιανική κούνιες σε δημαρχεία, να τους αφήσουμε να το κάνει. μην κόβετε τις ρίζες της γαλλικής, να σταματήσει να αρνείται ο λαός μας το δικαίωμα να είναι οι ίδιοι. "

Στα αριστερά, οι περισσότεροι ηγέτες αρνήθηκε να σχολιάσει, επειδή φοβήθηκαν να συμμετάσχουν σε μια συζήτηση με το Εθνικό Μέτωπο.

Στις 9 Νοεμβρίου, το 2016, το Conseil d'État (Συμβούλιο της Επικρατείας), το ανώτατο διοικητικό δικαστήριο της Γαλλίας, άλλαξε τις κατευθυντήριες γραμμές για τις τοπικές διοικητικά δικαστήρια για να επιτρέψει σκηνές Γέννηση Χριστούγεννα στις αίθουσες της πόλης, αλλά υπό αυστηρές προϋποθέσεις (χωρίς προσηλυτισμό). Σε άλλα λόγια, ένας Χριστιανός οθόνη επιτρέπεται, εάν όλα τα στοιχεία του χριστιανισμού αφαιρούνται από αυτό. Μια σκηνή της γέννησης πρέπει να είναι «φολκλόρ» να εγκριθεί, και χριστουγεννιάτικες φάτνες που ανήκουν σε μια θρησκευτική οργάνωση εξακολουθήσει να απαγορεύεται στις αίθουσες της πόλης.

Αν φάτνες είναι ένα εξαιρετικά αρχαία χριστιανική παράδοση, η εγκατάσταση των Χριστουγέννων σκηνές Γεννήσεως στις αίθουσες της πόλης είναι πολύ πρόσφατη . Ένα από τα παλαιότερα εγκαινιάστηκε το 1989. Στις περισσότερες περιπτώσεις, εμφανίζοντας φάτνες ήταν μια αντίδραση για να προσπαθήσει να διατηρήσει γαλλική κουλτούρα, και μια απαίτηση για τη διατήρηση των χριστιανικές ρίζες της Γαλλίας - ως επί το πλείστον, και χωρίς να πει αυτό - κατά του Ισλάμ.

Φρανσουά Φιγιόν, πρώην πρωθυπουργός της Γαλλίας, ο οποίος είναι υποψήφιος για την προεδρία στις εκλογές του 2017 ως υποψήφιος του κύριου κεντροδεξιού κόμματος, εξέφρασε την ικανοποίησή του την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Σε Valeurs Actuelles , είπε:


"Χριστούγεννα έχει προ πολλού εγκαταλείψει το μόνο θρησκευτική τομέα, η μία της θρησκείας, για να μπει στο πολιτιστικό σύμπαν, ότι του πολιτισμού ... Κάνοντας το δημόσιο χώρο άδειο από κάθε τι που μας ενώνει, από το πιπίλισμα τα πάντα που κάνει το πάχος και το βάθος της συλλογικής είναι γαλλικό, το κοσμικό κράτος είναι, παραδόξως, το χρήσιμο ηλίθιος του σεχταρισμού: όλος ο χώρος αδειάζει, οι ισλαμιστές είναι πρόθυμοι να το γεμίσετε, ειδικά στην απογοητευμένοι, άμυαλος και ξεριζώθηκαν νέους κεφάλια ".




Στη Γαλλία, Φρανσουά Φιγιόν (δεξιά), ένας πρώην Πρωθυπουργός ο οποίος είναι υποψήφιος για την προεδρία στις εκλογές του 2017, χαιρέτισε την πρόσφατη απόφαση του δικαστηρίου να επιτρέψει σκηνές Γέννηση Χριστούγεννα στις αίθουσες της πόλης.





Αυτό το επιχείρημα, της «εκκοσμίκευσης ως κενό", αναπτύχθηκε επίσης από τον Philippe de Villiers, μια εξέχουσα μορφή του δικαιώματος και ιδρυτής του Κινήματος για τη Γαλλία (MPF). Κατά τις εβδομάδες πριν από την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, το Villiers έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα Le Figaro με τίτλο, "Ναι για να χριστουγεννιάτικες φάτνες, Όχι για να djallabas ". Ο ίδιος εξήγησε :


"Περιμένω από το Συμβούλιο της Επικρατείας για να κάνει την επιλογή και όχι από ένα κοσμικό κενό, το οποίο θα είναι μια σε σχέδιο για το Ισλάμ, αλλά για να κάνουν την επιλογή ενός ζωντανού εκκοσμίκευσης, η οποία είναι συνεπής με τις παραδόσεις μας .... Το Συμβούλιο του κράτους, δήλωσε «ναι» στην burkini. Εάν λένε «όχι» στα Χριστούγεννα φάτνες, (που) δεν θα είναι πλέον το Συμβούλιο της Επικρατείας της Γαλλίας, που μας προστατεύει. θα γίνει το Συμβούλιο του ισλαμικού κράτους ».

Η συζήτηση φαίνεται παγιδευμένο. Επειδή η αριστερά δεν ήταν σε θέση να ανανεώσει και να επιβάλει την εκκοσμίκευση, σήμερα η «δεξιά» και ισλαμιστές έχουν συμφωνήσει να απαλλαγούμε από αυτό.




"Η εκκοσμίκευση είναι απλά να γίνει μια θρησκεία σε αντίθεση με όλες τις άλλες θρησκείες", δήλωσε ο Ταρίκ Ραμαντάν, μια εξέχουσα προσωπικότητα της Μουσουλμανικής Αδελφότητας στην Ελβετία και τη Γαλλία, το 2014. Συνεχάρη τους δημάρχους για τα Χριστούγεννα φάτνες πιθανότατα γιατί το βλέπει ως ένα άνοιγμα για την Ισλαμική ευκαιρίες στη δημόσια σφαίρα. "Χρειαζόμαστε μια Δημοκρατία που επιτρέπει την προβολή της διαφορετικότητας, και όχι μια Δημοκρατία της ουδετερότητας», είπε ο Ραμαντάν.
https://www.gatestoneinstitute.org/9589/secularism-france

Yves Mamou είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας με έδρα τη Γαλλία. Εργάστηκε για δύο δεκαετίες για την καθημερινή, Le Monde, πριν από τη συνταξιοδότησή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...