Αισθητή έκαναν την παρουσία τους στο κέντρο της πόλης οι επιβάτες του πλοίου. Οι περισσότεροι ήταν Αμερικάνοι. Κινούνταν με καλοκαιρινή περιβολή, σαν να είμαστε στον Αύγουστο, κρατούσαν χάρτες της Καβάλας, ορισμένοι είχαν φωτογραφικές μηχανές. Πολλοί κινήθηκαν στη συνοικία της Παναγίας, άλλοι βρήκαν ενδιαφέρον στο μνημείο του Αποστόλου Παύλου στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου. Κάποιοι με τη βοήθεια των χαρτών ανακάλυψαν κι επισκέφθηκαν και το μουσείο καπνού.
Ένδεκα λεωφορεία με επιβάτες του πλοίου αναχώρησαν από το κεντρικό λιμάνι. Έξι από αυτά με προορισμό την πόλη της Ξάνθης, ενώ πέντε κατευθύνθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων.
Οι περισσότεροι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι. Νωρίς το απόγευμα το πλοίο αναχώρησε για τον επόμενο του προορισμό.
Το μεσημέρι το λιμάνι της Καβάλας παρουσίασε αυξημένη κίνηση, αφού εκτός από το Riviera έφθασαν εκείνη την ώρα κι έμειναν για λίγο στο λιμάνι, το πλοίο «Ταξιάρχης» και το φέρυ μπωτ «Θάσος VI»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis