Θαυμαστή απόδειξη της συνεργασίας, του συμπροβληματισμού και των κοινών αγωνιών Σχολείου και Εκκλησίας είναι η από μέρους της Ενορίας Αγίου Παύλου διάθεση δώδεκα (12) ιερών Εικόνων του Σωτήρος Ιησού Χριστού στο 10ον Δημοτικό Σχολείο Καβάλας, για να τοποθετηθούν στις αίθουσες διδασκαλίας και το Γραφείο των διδασκάλων, σε αντικατάσταση των παλαιών και εφθαρμένων, που για χρόνια υπήρχαν.
Για την ολοκληρωμένη καταγραφή του γεγονότος δημοσιεύεται και η ευχαριστήρια επιστολή της Διευθυντρίας του Σχολείου Φωτεινής Αναστασιάδου.
Προς : Εκκλησιαστικό Συμβούλιο Ιερού Ναού Αγίου Παύλου Καβάλας
Με την παρούσα εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας για την ευγενική σας χειρονομία να διαθέσετε δώδεκα (12) εικόνες του Χριστού για να τοποθετηθούν στις αίθουσες του Σχολείου μας.
Θέλουμε να γνωρίζετε ότι το έκδηλο και έμπρακτο ενδιαφέρον σας συμβάλλει τα μέγιστα στην ψυχολογική στήριξη και ηρεμία των μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας. Ευχαριστούμε θερμά και πάλι και σας ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο σας.
Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια
Φωτεινή Αναστασιάδου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis