Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Μήπως νά γίνῳ ἐγώ τό παράδειγμα;

Αυτός που κοινοποιεί εκκλήσεις για αίμα που χρειάζεται ένας συνάνθρωπός μας, κάνει πολύ καλά. Άριστα. Όμως, αντί να ξεκινάει την έκκληση με τη φράση π.χ.
«Ένα νέο κορίτσι θύμα τροχαίου χρειάζεται τη βοήθειά ΣΟΥ… τρέξτε να δώσετε αίμα για να σωθεί…»…
πρέπει να ξεκινάει έτσι:


«ΕΓΩ μόλις έδωσα αίμα για ένα κορίτσι θύμα τροχαίου που έχει μεγάλη ανάγκη. Αν μπορείς πήγαινε κι εσύ…».

Όλα τα υπόλοιπα παραπέμπουν σε εμπόριο.
Ευαισθησίας και like.
Έτσι είναι φίλε μου. Δεν μπορείς να ζητάς κάτι από εμένα όταν δεν το έχεις κάνει ΕΣΥ πρώτος (εφόσον μπορείς).

Ἀλικᾶκος Δημήτριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...