
Η Google των Android, Chrome, Gmail, Google Play Store, Maps, Search and YouTube, είναι δεύτερη, με αξία περί τα 101,8 δισ.δολάρια.
Το top 5 των brands ολοκληρώνουν η Microsoft (87 δισ. δολ.), η Facebook (73,5 δισ. δολ.) και η Coca-Cola (56,4 δισ. δολ.).
Η αξία των 100 κορυφαίων brands φθάνει σωρευτικά τα 1,95 τρισ. δολ.
Το «Forbes» αξιολόγησε περισσότερα από 200 παγκόσμια brands, για να καταλήξει στην τελική λίστα των 100. Τα brands πρέπει να έχουν παρουσία στις ΗΠΑ, εξαιρέθηκαν επομένως κάποια μεγάλα ονόματα όπως η πολυεθνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Vodafone. Στο top 100 συμπεριλαμβάνονται brands όπως η Budweiser της Anheuser-Busch InBev, αλλά και τα Starbucks.
Στη λίστα κυριαρχούν τα brands από τον τεχνολογικό κλάδο, με εννέα εξ αυτών να περιλαμβάνονται στο top 15.
Ακόμη, συμπεριλαμβάνονται τα brands 13 εταιρειών του χρηματοοικονομικού κλάδου, με την American Express να βρίσκεται στη θέση 22, με αξία 24,5 δισ. δολ.
Στην κατηγορία των συνολικά 12 εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων, την καλύτερη θέση (28η) καταλαμβάνει η Gillette, με αξία 19,2 δισ. δολ.
Οι εταιρείες στη λίστα που έχουν την έδρα τους στις ΗΠΑ είναι παραπάνω από τις μισές (56), ενώ ακολουθούν η Γερμανία (11), η Γαλλία (7) και η Ιαπωνία (6).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis