Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Συμπολίτισσά μας ζητά βοήθεια


Την υλική συμπαράσταση όλων μας, ζητά συμπολίτισσά μας, μητέρα τριών παιδιών που κατοικεί στην πόλη της Ρόδου, προκειμένου να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις καθημερινές ανάγκες της οικογένειάς της που σήμερα αδυνατεί.

Όπως δήλωσε η ίδια, έχει τρία παιδάκια ηλικίας 12, 11 και 6 ετών, τα οποία στερούνται ακόμα τα βασικά σε ότι αφορά ακόμα και το ντύσιμό τους.

«Είμαι σε πραγματική απόγνωση. Όπου και να πήγα δεν μπόρεσαν να με βοηθήσουν – είπε η ίδια στη ΡΟΔΙΑΚΗ. Αναζητώ απεγνωσμένα δουλειά, όχι όμως τη νύχτα που μου έχουν προτείνει. Χρωστάμε δύο μήνες ενοίκια και τώρα κινδυνεύουμε με έξωση.

Δεν έχω συγγενείς στη Ρόδο, κατάγομαι από άλλο μέρος της χώρας και δεν έχω καμία βοήθεια. Είμαι σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω. Δουλειά θέλω και κάποια βοήθεια για τα παιδιά μου.»
Για όσους θα ήθελαν να βοηθήσουν την συμπολίτισσά μας, το τηλέφωνο επικοινωνίας της είναι το 6949 117 356


rodiaki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...