Κύριο άρθρο
Ένα από τα κατορθώματα της κυβέρνησης είναι ότι κατάφερε να απαξιώσει και να καταντήσει προβληματικούς δημόσιους οργανισμούς, που μετά από πολλές προσπάθειες είχαν πετύχει επιτέλους να λειτουργούν κανονικά, χωρίς να παράγουν συνεχώς ελλείμματα. Διορίζοντας παντού διοικήσεις χωρίς κανένα αξιοκρατικό κριτήριο με μόνο προσόν τους τα κομματικά ένσημα οδηγεί σημαντικές δημόσιες επιχειρήσεις σε αδιέξοδο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι συγκοινωνίες της Αθήνας που τα τελευταία χρόνια,πρίν την έλευση του Σύριζα είχαν νοικοκυρευτεί, είχαν για πρώτη φορά καταφέρει να είναι κερδοφόρες, χωρίς να απολυθούν εργαζόμενοι και χωρίς να περιοριστούν τα δρομολόγια. Τώρα η ΣΤΑΣΥ, η εταιρεία που διαχειρίζεται το μετρό, το τραμ και τον ηλεκτρικό παράγει όλο και μεγαλύτερες ζημιές. Για φέτος προβλέπονται ζημιές 32,5 εκατ. ευρώ, ενώ το 2017 αναμένεται να διπλασιαστούν και να φτάσουν τα 61 εκατ. ευρώ. Αποτέλεσμα προφανώς της χρηστής διαχείρισης...
Η ίδια και χειρότερη κατάσταση επικρατεί στον ΟΑΣΑ που διαχειρίζεται τα λεωφορεία. Εκεί πέρα από τις ζημιές ο μισός και παραπάνω στόλος είναι εκτός λειτουργίας, τα δρομολόγια έχουν περιοριστεί σημαντικά, ενώ δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για επισκευές, αφού τα χρέη προς τους προμηθευτές ξεπερνούν τα 40 εκατ. ευρώ. Τα δυο επόμενα χρόνια υπολογίζεται ότι θα απαιτηθούν περισσότερα από 80 εκατ. για να ανανεωθεί ο στόλος ώστε να μπορούν να γίνονται τα δρομολόγια.
Η διαφυγή εσόδων από τη μη έκδοση εισιτηρίων είναι τεράστια, ελεγκτές δεν υπάρχουν κι όσοι τολμούν να κάνουν τη δουλειά τους στοχοποιούνται και απειλούνται από "μπαχαλάκηδες" . Τα ακυρωτικά μηχανήματα πριν αρχίσουν καλά καλά να τοποθετούνται καταστρέφονται επίσης και ουδείς ασχολείται...
Μια κυβέρνηση που κόπτεται στα λόγια για τα λαϊκά συμφέροντα στην πράξη απαξιώνει και υπονομεύει τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών, του κατεξοχήν μέσου που χρησιμοποιούν τα λαϊκά στρώματα για πάνε στη δουλειά τους,για να εξυπηρετηθούν.
Γιατί και τα ελλείμματα που συσσωρεύουν οι πολίτες θα κληθούν να τα πληρώσουν πάλι ,ενώ θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται με την προβληματική λειτουργία τους. Ο αρμόδιος όμως υπουργός κ.Σπίρτζης, μπορεί να δακρύζει για τα μνημόνια που υπογράφει, αλλά προφανώς έχει άλλα σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί από την προάσπιση των λαϊκών συμφερόντων...
Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη Vigla-Watch
ΤΟ ΒΗΜΑ
Ένα από τα κατορθώματα της κυβέρνησης είναι ότι κατάφερε να απαξιώσει και να καταντήσει προβληματικούς δημόσιους οργανισμούς, που μετά από πολλές προσπάθειες είχαν πετύχει επιτέλους να λειτουργούν κανονικά, χωρίς να παράγουν συνεχώς ελλείμματα. Διορίζοντας παντού διοικήσεις χωρίς κανένα αξιοκρατικό κριτήριο με μόνο προσόν τους τα κομματικά ένσημα οδηγεί σημαντικές δημόσιες επιχειρήσεις σε αδιέξοδο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι συγκοινωνίες της Αθήνας που τα τελευταία χρόνια,πρίν την έλευση του Σύριζα είχαν νοικοκυρευτεί, είχαν για πρώτη φορά καταφέρει να είναι κερδοφόρες, χωρίς να απολυθούν εργαζόμενοι και χωρίς να περιοριστούν τα δρομολόγια. Τώρα η ΣΤΑΣΥ, η εταιρεία που διαχειρίζεται το μετρό, το τραμ και τον ηλεκτρικό παράγει όλο και μεγαλύτερες ζημιές. Για φέτος προβλέπονται ζημιές 32,5 εκατ. ευρώ, ενώ το 2017 αναμένεται να διπλασιαστούν και να φτάσουν τα 61 εκατ. ευρώ. Αποτέλεσμα προφανώς της χρηστής διαχείρισης...
Η ίδια και χειρότερη κατάσταση επικρατεί στον ΟΑΣΑ που διαχειρίζεται τα λεωφορεία. Εκεί πέρα από τις ζημιές ο μισός και παραπάνω στόλος είναι εκτός λειτουργίας, τα δρομολόγια έχουν περιοριστεί σημαντικά, ενώ δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για επισκευές, αφού τα χρέη προς τους προμηθευτές ξεπερνούν τα 40 εκατ. ευρώ. Τα δυο επόμενα χρόνια υπολογίζεται ότι θα απαιτηθούν περισσότερα από 80 εκατ. για να ανανεωθεί ο στόλος ώστε να μπορούν να γίνονται τα δρομολόγια.
Η διαφυγή εσόδων από τη μη έκδοση εισιτηρίων είναι τεράστια, ελεγκτές δεν υπάρχουν κι όσοι τολμούν να κάνουν τη δουλειά τους στοχοποιούνται και απειλούνται από "μπαχαλάκηδες" . Τα ακυρωτικά μηχανήματα πριν αρχίσουν καλά καλά να τοποθετούνται καταστρέφονται επίσης και ουδείς ασχολείται...
Μια κυβέρνηση που κόπτεται στα λόγια για τα λαϊκά συμφέροντα στην πράξη απαξιώνει και υπονομεύει τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών, του κατεξοχήν μέσου που χρησιμοποιούν τα λαϊκά στρώματα για πάνε στη δουλειά τους,για να εξυπηρετηθούν.
Γιατί και τα ελλείμματα που συσσωρεύουν οι πολίτες θα κληθούν να τα πληρώσουν πάλι ,ενώ θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται με την προβληματική λειτουργία τους. Ο αρμόδιος όμως υπουργός κ.Σπίρτζης, μπορεί να δακρύζει για τα μνημόνια που υπογράφει, αλλά προφανώς έχει άλλα σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί από την προάσπιση των λαϊκών συμφερόντων...
Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη Vigla-Watch
ΤΟ ΒΗΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis