Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΚΙΑΟΥΡΗΣ !


Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Σμύρνης : Κανείς δεν μπορεί να λέει σε εμένα ¨αυτός είναι γκιαούρης¨

Ο Αϊντίν Οζτζάν που κερδίζοντας για δεύτερη φορά την εκλογή, βρίσκεται στην θέση του προέδρου του δικηγορικού συλλόγου Σμύρνης, αναφέρει πως κάποιοι συνυποψήφιοι κατά την διάρκεια της εκλογικής καμπάνιας έκαναν υλικό της προπαγάνδας του το ότι ο ίδιος είναι γεννημένος στην Ελλάδα. Δηλώνει : ¨Εδώ είναι η μητέρα πατρίδα μου. Κανείς δεν μπορεί να λέει σε εμένα ¨αυτός είναι γκιαούρης¨. Εγώ είμαι Τούρκος και η Τουρκία είναι η μητέρα πατρίδα μου.¨

Ο Αϊντίν Οζτζάν στις εκλογές του δικηγορικού συλλόγου Σμύρνης που έγιναν στις 16 Οκτωβρίου στο αθλητικό κέντρο Τζελάλ Ατίκ, απέσπασε τις 957 από τις 4.902 έγκυρες ψήφους και εξελέγη για δεύτερη φορά πρόεδρος. Ο Οζτζάν είπε πως οι ανταγωνιστές του στην εκλογική καμπάνια προπαγάνδιζαν πως δεν είναι Τούρκος, ενώ ο ίδιος λέει πως γεννήθηκε το 1968 από μια οικογένεια αγροτών στην Αλεξανδρούπολη, στα 12 του ήρθε στην Κωνσταντινούπολη, αποφοίτησε από την νομική Κωνσταντινούπολης το 1991 και επί 26 χρόνια έχει γραφείο δικηγόρου.

………………….

http://www.hurriyet.com.tr/izmir-baro-baskani-bana-kimse-bu-adam-gavur-40256455
23/10/2016
Σχ : Προσέξτε πως ο Οζτζάν αρκείται στο να πει πως ¨δεν είναι γκιαούρης¨. Δεν μπαίνει καν δηλαδή στην διαδικασία να πει πόσο ρατσιστική είναι αυτή η ρητορική αυτών που τον κατηγορούν ως τέτοιο…
Μοιραστείτε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...