
Σε τί χρειάζεται η βουλή και οι χαραμοφάηδες,έμμισθοι ελληνόφωνοί της; ...Φυσικά για να αφαιρείται απο το λαό η Νομοθετική εξουσία που του ανήκει δικαιωματικά και αναυθαίρετα....Για να τον έχουν πάντα του χεριού τους,δούλο και απελπισμένο...
Δ.Σ.ΤΑΙΠΕΔ : ''νομοθέτημα''/κάλυψη για τους ρουφιάνους που θα παραδώσουν τη δημόσια περιουσία στους τοκογλύφους,με το πόπολο ένα βήμα απο την αρρώστεια και τον αφανισμό :

Αναρτήθηκε από ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis