Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Όλα τα ολιγαρχικά/δικτατορικά συστήματα (πολιτικές ή στρατιωτικές δικτατορίες) αυτοονομάζονται ''δημοκρατίες'' για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια τών λαών.


Σε τί χρειάζεται η βουλή και οι χαραμοφάηδες,έμμισθοι ελληνόφωνοί της; ...Φυσικά για να αφαιρείται απο το λαό η Νομοθετική εξουσία που του ανήκει δικαιωματικά και αναυθαίρετα....Για να τον έχουν πάντα του χεριού τους,δούλο και απελπισμένο...

Δ.Σ.ΤΑΙΠΕΔ : ''νομοθέτημα''/κάλυψη για τους ρουφιάνους που θα παραδώσουν τη δημόσια περιουσία στους τοκογλύφους,με το πόπολο ένα βήμα απο την αρρώστεια και τον αφανισμό :













Αναρτήθηκε από ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...