Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Έλληνες να ντουφεκάνε Έλληνες;


(σημ. Μέλιας)Η ταινία «ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ» του Παντελή Βούλγαρη, είναι φόρος τιμής για αυτά τα χιλιάδες ανώνυμα θύματα ενός ολέθριου, παράλογου πολέμου,του Εμφυλίου Πολέμου πάνω στα βουνά της Δυτικής Μακεδονίας και απέδειξε πως ένας Εμφύλιος είναι κατάρα για ένα Έθνος. Η τρίλεπτη συμμετοχή του Θανάση Βέγγου στην ταινία ήταν συγκλονιστική!


«Δύσκολο να πυροβολήσεις απέναντι όταν ξέρεις ότι εκεί μπορεί να βρίσκεται ο αδερφός σου».


– Κύριε Ταξίαρχε…

– Ενημερώθηκα για το αίτημά σου αυτό που ζητάς απαγορεύεται.

-Το παιδί, θέλω το παιδί κύριε ταξίαρχε…

-Σαν Έλληνας και πατέρας σε καταλαβαίνω, αλλά εκτελώ διαταγές…

-Που είναι τώρα; Το θέλω πίσω, πεντάρφανο εγώ το μεγάλωσα, εγώ το έδωσα στην Πατρίδα…

-Έχω στείλει σήμα στο αρχηγείο, δεν αλλάζει τώρα…

-Δεν φεύγω χωρίς το παιδί, μονάχο εγγόνι…

-Θα αποδοθούν τιμές στην Καστοριά, θα έχει παρέα τους άλλους είκοσι…

-Τι να τις κάνω τις τιμές…

-Έπεσε με δόξα…

-Ποια δόξα; Δεν είναι πόλεμος ετούτο που μας βρήκε κύριε ταξίαρχε ντροπή είναι.

Έλληνες να ντουφεκάνε Έλληνες;

Θέλω να το κηδέψω στο χωριό, τον περιμένει όλο το χωριό, δεν γυρίζω μ ο ν ά χ ο ς.

Το σπίτι μου καμμένο νάχω έναν τάφο να πηγαίνω…

-Δεν έχω τρόπο να στο στείλω…

-Έχω εγώ τρόπο έξω έχω το κάρο…

-Λοχαγός, να μη φύγει το τζέιμς…

-Κόλλιας Συρογιάννης…

-Εδώ είναι, πάρτονε..

(Οι φαντάροι τραγουδούν: κάποια μάνα αναστενάζει μέρα νύχτα ανησυχεί….)

Πηγή: βίντεο στο youtube

Αντιγραφή/ Απομαγνητοφώνηση για το «σπιτάκι της Μέλιας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...