Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Βρέ ἀλήτες ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ἐξουσιαστές αὐτά τά πατσαβούρια στήν Ἀκρόπολη δέν προσβάλουν τό Ἱερό μας Μνημεῖο ;



Ἄι στόν γεροδιάολο κ@λοκράτος ἐσεῖς καί τά ρεμάλια πού μᾶς ἐξουσιάζουν !

Γιατί βρέ ΑΛΗΤΕΣ ἀφήνετε τά ΚΑΘΗΚΙΑ τά κουκουέδια νά ἀλωνίζουν; Τώρα δέν προσβάλεται τό ΙΕΡΟΝ ΜΝΗΜΕΙΟΝ ΜΑΣ ; Μόνο ὅταν σηκώνουν τήν Ἑλληνική Σημαῖα θίγεστε βρέ ἀληταριά τοῦ κερατᾶ;

Ἄι σιχτίρ σᾶς σιχάθηκε ἡ ψυχή μου ...

Ἑλλάς Αἰώνιον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...