
Ἄι στόν γεροδιάολο κ@λοκράτος ἐσεῖς καί τά ρεμάλια πού μᾶς ἐξουσιάζουν !
Γιατί βρέ ΑΛΗΤΕΣ ἀφήνετε τά ΚΑΘΗΚΙΑ τά κουκουέδια νά ἀλωνίζουν; Τώρα δέν προσβάλεται τό ΙΕΡΟΝ ΜΝΗΜΕΙΟΝ ΜΑΣ ; Μόνο ὅταν σηκώνουν τήν Ἑλληνική Σημαῖα θίγεστε βρέ ἀληταριά τοῦ κερατᾶ;
Ἄι σιχτίρ σᾶς σιχάθηκε ἡ ψυχή μου ...
Ἑλλάς Αἰώνιον
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis