Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

ΛΕΒΕΝΤΗΣ: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ!



Γράφει ο Αντίοχος

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που στοιχηματίζουν, ότι σε λίγο καιρό –όταν «στριμωχτούν» τα πράγματα- ο mister Tsipras θα θελήσει να διευρύνει την κοινοβουλευτική του πλειοψηφία, βάζοντας στο… χορό και την Ένωση Φραπέδων.

Ωστόσο, ο πρόεδρος Βασίλης δε φαίνεται να ικανοποιείται μ’ έναν απλό υπουργικό θώκο ή με το ρόλο του άτυπου Β΄ αντιπροέδρου της συγκυβέρνησης (ο Α΄ είναι ο Καμμένος…), παρά μόνο με την… πρωθυπουργία!

Μιλώντας, λοιπόν, στη βουλή στο νομοσχέδιο για την ανακεφαλαιοποίση των τραπεζών, ο πρόεδρος Βασίλης ξεδίπλωσε την ακόρεστη φιλοδοξία του, μέσω… Ιταλίας: «Η κυβερνητική, λεγόμενη, πλειοψηφία είναι εύθραυστη και υπό αμφισβήτηση. Οι δημοσιογράφοι με ρωτούν: «Αν η κυβέρνηση έχει πρόβλημα, τι θα κάνετε, κύριε Λεβέντη;». Εγώ δεν ήθελα να γίνει έτσι. Υπό εκβιασμό δεν σκοπεύω να ψηφίσει Ένωση Κεντρώων καμία κυβέρνηση και κανένα νομοσχέδιο. Αν θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ, μπορούμε να κάτσουμε να συζητήσουμε δημοσίως. Άλλοι πάλι με ρωτούν: «Δεν είναι εγωιστικό ένα κόμμα που πήρε 3,5% να επιβάλλει τις θέσεις του στο 36%»; Ξέρετε και από κυβερνήσεις ευρωπαϊκές ότι πολλές φορές έγινε και πρωθυπουργός κάποιος αρχηγός μικρού κόμματος. Στην Ιταλία συχνά το 4%, το 5% έκανε τον πρωθυπουργό και οι άλλοι απλά ψήφιζαν. Το γνωρίζετε αυτό. Στις δημοκρατίες υπάρχει η αρχή της συνεννόησης. Αυτό δεν είναι καθόλου εγωιστικό…».

Να τα μας! Ο Λεβέντης πρωθυπουργός! Αλλά, μη σας φαίνεται περίεργο, αν συμβεί κι αυτό στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας. Εδώ έχουμε πρωθυπουργό τον Τσίπρα, δεύτερο πρωθυπουργό τον Καμμένο και πιθανό πρωθυπουργό στο μέλλον τον Μπουμπούκο – αν εκλεγεί πρόεδρος της νουδούλας. Στον Λεβέντη θα κωλώσουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...