Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ Ο Διογένης και το κρασί

DiogenisΣε επίσημο γεύμα πρόσφεραν στο φιλόσοφο Διογένη ένα δοχείο γεμάτο εκλεκτό και δυνατό κρασί. Αφού παρατήρησε για λίγο το δελεαστικό περιεχόμενο, το
πέταξε στο πάτωμα και το έσπασε.

Η περιέργεια των συνδαιτυμόνων φούντωσε.
– «Γιατί το έκαμες αυτό;» του είπαν.
Και εκείνος με το ήρεμο ύφος του απάντησε:


– «Αν το έπινα η ζημιά θα ήταν διπλάσια. Κάποιος έπρεπε να ζημιωθεί, ή εγώ ή το κρασί. Προτίμησα το δεύτερο. Οι φρόνιμοι συντρίβουν το ποτήρι. Οι άφρονες το κεφάλι τους.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...