Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015
Aφού, ντε και καλά, θες να πας…καλό ταξίδι
Πάρε και την παρέα μαζί σου και κανόνισε: μη σε «τουμπάρει» το υπόθετο με το μουστάκι και τους υποσχεθείς ότι θα τους πληρώσουμε πολεμικές αποζημιώσεις για το 1821. (Κι αν μένατε μόνιμα εκεί, τι καλά για όλους μας).galanoleykoblog.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis