Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Aφού, ντε και καλά, θες να πας…καλό ταξίδι



Πάρε και την παρέα μαζί σου και κανόνισε: μη σε «τουμπάρει» το υπόθετο με το μουστάκι και τους υποσχεθείς ότι θα τους πληρώσουμε πολεμικές αποζημιώσεις για το 1821. (Κι αν μένατε μόνιμα εκεί, τι καλά για όλους μας).galanoleykoblog.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...