Στις 3 το μεσημέρι στο Επιμελητήριο πραγματοποιείται συνάντηση της διοίκησης του φορέα με επαγγελματίες ιδιοκτήτες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Το Επιμελητήριο διερευνά –μέσω επιστολών- τις προθέσεις των ιχθυοπωλών στο υπόγειο της Δημοτικής Αγοράς. Ο Ζήσης Μπόνιας είναι από σήμερα νέος αντιδήμαρχος Καθαριότητας, στη θέση της Κορίνας Χιώτη Πρασσά που αναλαμβάνει αντιδήμαρχος εκδηλώσεων και κοινωνικών θεμάτων. Ο Νίκος Ξανθόπουλος νέος πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, ο Θόδωρος Τζατζάρης νέος πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ικανοποιημένη επέστρεψε από το ταξίδι της στην Αθήνα η Δήμαρχος. Πρόστιμο 900.000 ευρώ έβαλε η Πολεοδομία Καβάλας στα δημόσια κτήματα για πολεοδομικές παραβάσεις στο πρώην Μερσέντες στην Καλαμίτσα. Το απόγευμα συνεδριάζει το δημοτικό συμβούλιο. Το απόγευμα στην Ξάνθη αγρότες και κτηνοτρόφοι της ΑΜΘ αποφασίζουν κινητοποιήσεις.
Ημερίδα για τη συνεργασία των αγροτών προς το συμφέρον του παραγόμενου προϊόντος οργάνωσε το Σάββατο η Περιφέρεια ΑΜΘ στην αίθουσα «Νικόλαος Μάρτης». Τουλάχιστον 80 τα κρούσματα οζώδους δερματίτιδας στους 5 νομούς. Συντονιστικό όργανο δημιουργούν μαθητές Λυκείων του Νομού Καβάλας. Η πρώτη συγκέντρωση τους έγινε το βράδυ της Παρασκευής στην πλατεία Καπνεργάτη. Δύο άτομα συνελήφθηκαν στην Καβάλα την Παρασκευή, στην κατοχή τους βρέθηκε μισό κιλό χασίς. Ικανοποιητική ήταν χθες η κίνηση στην αγορά, διαμαρτυρία εμποροϋπαλλήλων έξω από τον Μαρινόπουλο. Ο Στάθης Τσαρίδης νέος πρόεδρος των γιατρών του Νοσοκομείου. Εκδήλωση για τον μητρικό θηλασμό χθες στο Εμπορικό Κέντρο.
Συνέντευξη τύπου το μεσημέρι για την παράσταση «Ισορροπιστής Αεροσκαφών» με τον Δημήτρη Πιατά. Το έργο θα παρουσιαστεί αύριο και μεθαύριο στο «Αντιγόνη Βαλάκου». Το απόγευμα στη Δ. Βιβλιοθήκη έναρξη σχολής της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης. Με ομιλήτρια καθηγήτρια από το Βέλγιο συνεχίστηκαν την Παρασκευή οι εκδηλώσεις στο Ιμαρέτ, τις οποίες διοργανώνει το Ινστιτούτο Μωχάμετ Άλι.
Μένει στον πάγκο του ΑΟΚ ο Κώστας Ανυφαντάκης παρά τη χθεσινή ήττα 2-1 από τον Λαγκαδά. Ο Νέστος ήρθε ισόπαλος 1-1 με τον Άρη ενώ το Βυζάντιο νίκησε 1-0 τον Εορδαϊκό. Προβληματισμός στην Ένωση για την εντός έδρας ήττα από τον Απόλλωνα Πάτρας. Το μεσημέρι στο «Ανθή Καραγιάννη» φιλικό ματς παλαιμάχων ΑΟΚ και ΠΑΟΚ στη μνήμη του Μήτσου Παρίδη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis