Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Έχουμε κληρονομικά δικαιώματα

Γεροντικό του 20 αιώνα

Κάποτε επισκέφθηκε τον Γέροντα Ιερώνυμο της Αιγίνης ένας Τούρκος, ο οποίος του είπε ότι τον ήθελε το αφεντικό του, ένας καδής, δικαστής δηλαδή.

Ο Γέρων Ιερώνυμος φοβήθηκε μήπως ήταν κάποια αιτία πειρασμού και πήγε με δισταγμό, αλλά ο Τούρκος καδής τον υποδέχθηκε με πολλή επισημότητα και πολλή εγκαρδιότητα και άρχισε να του μιλά:


–Εγώ, πάτερ, είμαι Μουσουλμάνος δικαστής.

Το δέκα τοις εκατόν από τα χρήματα που κερδίζω το δίνω στους φτωχούς, προικίζω χήρες φροντίζω ορφανά.

Όταν δικάζω, προσπαθώ να είμαι δίκαιος και δεν χαρίζομαι σε κανένα όσο ψηλά ιστάμενος κι αν είναι.

Αυτά δεν είναι αρκετά για να κερδίσω τον παράδεισο, που λέτε σεις οι Χριστιανοί;



Ο Γέρων Ιερώνυμος κατάλαβε ότι επρόκειτο για καλοπροαίρετο άνθρωπο κι αποφάσισε να δώσει τη μαρτυρία της πίστης του ανεξάρτητα από τις τυχόν συνέπειες που θα είχε. Του έκανε, λοιπόν, τις ακόλουθες ερωτήσεις:

-Έχεις παιδιά;

-Έχω.

-Υπηρεσίες έχεις;

-Έχω.

-Τα παιδιά σου κάμνουν το θέλημά σου;

-Όχι πάντα διότι με το θάρρος που έχουν απέναντι μου πολλές φορές άλλα τους λέω να κάνουν κι άλλα κάνουν.

-Οι υπηρεσίες σου κάνουν το θέλημά σου;

-Φυσικά. Ό,τι τους λέω πάντα το κάμνουν.

-Όταν αποθάνεις, ποιος θα σε κληρονομήσει; Τα παιδιά σου που σε παρακούνε ή οι υπηρέτες σου, που κάμνουν το θέλημά σου;

-Τα παιδιά μου φυσικά, διότι αυτά έχουν τα κληρονομικά δικαιώματα, δεν τα έχουν οι υπηρέτες.

-Το ίδιο συμβαίνει τώρα και με σένα.

Κληρονομικά δικαιώματα έχουν μόνο οι υιοί του Θεού.

Και για να γίνεις υιός, πρέπει να βαπτισθείς να γίνεις Χριστιανός.

Ο καδής τόσο πολύ εντυπωσιάστηκε απ’ αυτό το επιχείρημα του Γέροντος Ιερωνύμου που δεν άργησε να κατηχηθεί και να γίνει χριστιανός..

Επικοινωνία

Μηνιαία Έκδοση του Ιερού Ενοριακού Ναού Αγίου Νικολάου του Νέου Θηβών
έτος ιγ΄ – Μάρτιος 2015 – αριθμ.τεύχους 114.

Εικόνα από:faithyourday.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...