αυτό>Το σύνολο της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου περιέρχεται στο ΤΑΙΠΕΔ για την αποπληρωμή του χρέους
κι αυτό>ΤΑΙΠΕΔ, η ιερή αγελάδα των Γερμανών
Κι αναρωτιέμαι: είναι όντως έτσι;
Ωστόσο, το ερώτημα μπορεί να είναι και ρητορικό.
Βέβαια, παρόμοιες νύξεις είχαν γίνει κι εδώ
(στο τέλος του κειμένου της εν λόγω ανάρτησης & στο βίντεο που παραπέμπει).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis