
Αναρτήθηκε από Ελλάς:
Είναι πολύ σημαντικό να μπούμε και να γράψουμε όλοι μας την άποψή μας.. Υπενθυμίζουμε πως το 2010 για το ίδιο θέμα, το νομοσχέδιο Ραγκούση, είχε δεχτεί τα περισσότερα σχόλια, από όλα τα άλλα σχέδια νόμου, και η πλειοψηφία αυτών (90%) ήταν αρνητικά... Ας επαναλάβουμε ότι είχαμε κάνει το 2010 με ευγενικό τρόπο και επιχειρήματα, ότι είμαστε αντίθετοι στην κάρτα του πολίτη.. Η διαβούλευση θα είναι ανοιχτή μέχρι τις 24 Μαρτίου, γι' αυτό κοινοποιήστε το σε όσους πιο πολλούς μπορείτε..
Η διαβούλευση για το νομοσχέδιο της κάρτας του πολίτη που πρέπει να γράψετε τα σχόλια είναι εδώ:
http://www.opengov.gr/ypes/?p=2559
Μπορείτε να δείτε τα σχόλια στην διαβούλευση Ραγκούση το 2010 εδώ:
1. http://www.opengov.gr/ypes/?p=877#comments 480 σχόλια
2. http://www.opengov.gr/ypes/?p=875#comments 144 σχόλια
3. http://www.opengov.gr/ypes/?p=862#comments 104 σχόλια
4. http://www.opengov.gr/ypes/?p=931#comments 633 σχόλια
Κείμενα από τα οποία μπορεί κάποιος να αντλήσει επιχειρήματα είναι:
α) το φυλλάδιο : «Κάρτα του Πολίτη, εισιτήριο χωρίς επιστροφή»
β) τους «6 λόγους για τούς οποίους αξίζει να πείς ΟΧΙ στην Κάρτα του Πολίτη»
γ) Τι απαντάμε στο επιχείρημα: Εγώ έχω καθαρή και διάφανη ζωή. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Ας με παρακολουθεί όποιος θέλει!
και ότι άλλο έχει γραφεί στο διαδίκτυο και επιχειρηματολογεί υπέρ των δικαιωμάτων του Ανθρωπίνου Προσώπου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis