Εμετικό σχόλιο ελεεινού (βουλευτή;) από το Ποτάμι. Ο φασισμός είναι εδώ, με την ευγενική χορηγία της διαπλοκής.
olympiada
Διαβάστε αυτό το ναζιστικό παραλήρημα, γραμμένο από τα χέρια ενός γερμανόδουλου, ανελλήνιστου κτήνους.
Θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε λαμόγιο από τα σαπρόφυτα που ευδοκίμησαν την μεγάλη εποχή της «πολιτιστικής επανάστασης» του Σημίτη, όπου Ψαριανοί, Κωστόπουλοι, Θεοδωράκηδες, Μαντέληδες πόζαραν ως πρότυπα μιας αποχαυνωμένης κοινωνίας.
Υπάρχει όμως μία σοβαρότατη αρθρογραφία που θέλει αυτό το κάθαρμα να είναι βουλευτής κοινοβουλίου με -ποιό άλλο;- το Ποτάμι. Διαβάστε σχετικά:
Πιο… Ψαριανός πεθαίνεις!
Ποιος είναι ο Γρ… Λάθος! Ο Λουκάς Σιδηρόπουλος;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis