Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Μπορείτε να διαβάσετε μας Formula One ανταποκριτής προφίλ Paul Weaver της Bianchi εδώ .




Ενώ εδώ είναι η έκθεσή μας στην Ιαπωνία Grand Prix και η συντριβή του Bianchi .
Πέντε βασικά ερωτήματα για τους διοργανωτές αγώνων - από τον Paul Weaver


Ο επικεφαλής απόδοση Williams Rob Smedley είπε το φως στο τέλος του αγώνα ήταν χειρότερη από ό, τι σε οποιοδήποτε grand prix θα μπορούσε να θυμηθώ.


«Ήταν σίγουρα πολύ σκούρα στο τέλος," δήλωσε ο Smedley. "Θα έλεγα ότι στα 15 χρόνια που έχω εμπλακεί σε αγώνες της Formula 1 που ήταν το πιο σκοτεινό που έχω δει ποτέ μια εκδήλωση αγώνα. Έχω να πω ότι ήταν ευτυχής όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε. Εγώ δεν καταλαβαίνω ποια είναι η αιτία ήταν σε εκείνο το σημείο με ό, τι συνέβαινε, αλλά ήμουν χαρούμενος που βγήκε έτσι ο καθένας θα μπορούσε να επιβραδύνει. "

Ενημέρωση στις 20:02 BST
FacebookTwitterGoogle plus
σύνδεσμο αντίγραφο κείμενοεπεκτείνουν

22h ago

15:58


Ferrari έχουν αρνήθηκε μιλώντας στην L'Equipe και έχουν πει ότιτα προηγουμένως αναφερθεί statemen t αποδίδεται σε αυτές σχετικά με την κατάσταση του Jules Bianchi δεν έχει έρθει από αυτούς. "Η δήλωση αυτή δεν ειπώθηκε,« ο εκπρόσωπος της Ferrari Renato Bisignani είπε στην εφημερίδα Guardian.

Ενημέρωση στις 16:18 BST

FacebookTwitterGoogle plus

σύνδεσμο αντίγραφο κείμενοεπεκτείνουν
22h ago

15:30


F1 ανταποκριτής μας, Paul Weaver, λέει η Marussia του Jules Bianchi ανήκει σε ένα χαρισματικό δυναστεία των αναβατών και έχει αρχίσει να δείχνουν τις δυνατότητες του τα τελευταία δύο εποχές. Γράφει:


Jules Bianchi, 25, είναι ο προικισμένος κληρονομιά της δυναστείας των δρομέων. Αυτός είναι ο εγγονός του Mauro Bianchi, τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία GT, και τον ανιψιό του Lucien Bianchi, οι οποίοι διαγωνίστηκαν σε 19 Formula One μεταξύ 1959 και 1968, με ένα βάθρο, και ο οποίος κέρδισε τις 24 ώρες του Le Mans το 1968.


Bianchi είναι συγκαταλέγονται μεταξύ των πιο λαμπρό από τα πρώιμα ταλέντα να έχουν προκύψει στη F1 κατά το παρελθόν έτος ή δύο, ένας οδηγός που επισημαίνεται για ένα λαμπρό μέλλον ως μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στο πλέγμα έχουν ανακατεύονται? ο Γάλλος είναι επίσης μια δημοφιλής φιγούρα στο λαμπερό και συχνά σουρεαλιστικό σκηνικό του paddock.


Είναι μέλος της περίφημης Ακαδημίας Ferrari Driver και, σε μια εποχή αναταραχής στο Maranello, είχε μιλήσει ως μια μελλοντική οδηγός της Ferrari. Την Πέμπτη, στην Ιαπωνία, είπε έτσι τον εαυτό του, δηλώνοντας ότι ο ίδιος ήταν έτοιμος να αντικαταστήσει τον εκκρεμή πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Fernando Alonso στην ομάδα του αλόγου ανορθωμένο.


Χαρούμενα συμπεριφορά του είναι λατρεύτηκε στο πίσω μέρος-of-the-πλέγμα ομάδα Marussia, όπου οι μηχανικοί αγώνα και τους αρχηγούς της ομάδας εκτιμήσουν την εξαιρετική γνώμη του. Στο τέλος της περασμένης σεζόν μηχανικός αγώνα του, ο Παύλος Davison, είπε: «Μπορείτε να πείτε με ό, τι κάνει, πώς είναι μέσα και έξω από το αυτοκίνητο, ότι είναι η πραγματική διαπραγμάτευση. Ο παρακινεί όλη την ομάδα και είναι ο καλύτερος οδηγός που έχω εργαστεί με σε 10 χρόνια. "

Συνέχεια εδώ .
FacebookTwitterGoogle plusσύνδεσμο αντίγραφο κείμενοεπεκτείνουν
23h ago
14:44
Η γαλλική αθλητική εφημερίδα L'Equipe αναφέρουν ότι η λειτουργία Jules Bianchi είναι πλήρης και ότι ο Γάλλος οδηγός δεν είναι για τη στήριξη της ζωής. Περιμένουμε την επίσημη επιβεβαίωση της εν λόγω είδηση.


Ενημέρωση στις 15:00 BST
FacebookTwitterGoogle plus

σύνδεσμο αντίγραφο κείμενοεπεκτείνουν
1d ago
13:54
FacebookTwitterGoogle plus

σύνδεσμο αντίγραφο κείμενοεπεκτείνουν1d ago
13:49
Μερικές φωτογραφίες από σήμερα:

Η γωνιά όπου η συντριβή συνέβη. Φωτογραφία: Hoch Zwei / Action ImagesΤακτοποιεί γκολφ και οι γιατροί με την Formula One οδηγού Jules Bianchi της Marussia.Φωτογραφία: Clive Mason / Getty ImagesΤακτοποιεί γκολφ και οι γιατροί με την Formula One οδηγού Jules Bianchi της Marussia.Φωτογραφία: HIROSHI yamamura / EPAJules Bianchi (μπροστά) της Γαλλίας οδηγεί Caterham οδηγός Kamui Kobayashi της Ιαπωνίας.Φωτογραφία: TORU YAMANAKA / AFP / Getty Images


Εδώ είναι η τελευταία είδηση ​​από Giles Richards στην Ιαπωνία:


Ο οδηγός Marussia, Jules Bianchi, υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση μετά από ένα σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι σε ατύχημα στο ιαπωνικό Grand Prix την Κυριακή. Στην βροχή αυτοκίνητό του έφυγε από την πίστα στη στροφή επτά και επηρέασε σε μεγάλο βαθμό με ένα όχημα ανάκαμψης που είχε την αφαίρεση της Sauber του Adrian Sutil, που είχε έρθει από την προηγούμενη γύρο με την ίδια γωνία. Ο αγώνας κερδήθηκε από τον Lewis Hamilton με μόνο 47 από τις προγραμματισμένες 53 γύρους δυνατόν μετά από μια κόκκινη σημαία μετά την συντριβή του Bianchi.


Μια δήλωση από τη FIA ως εξής: "Adrian Sutil έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, περιστρέφεται και χτύπησε το φράγμα των ελαστικών στο εξωτερικό της στροφής επτά. Οι κριτές εμφανίζεται διπλό κυμάτιζαν κίτρινες σημαίες πριν από τη γωνία για να προειδοποιούν τους οδηγούς για το περιστατικό. Ένα όχημα ανάκαμψη απεστάλη προκειμένου να άρει το αυτοκίνητο και να το πάρετε σε ένα μέρος της ασφάλειας πίσω από το προστατευτικό κιγκλίδωμα. Αν αυτό γινόταν ο οδηγός του αυτοκινήτου 17, Jules Bianchi, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, ταξίδεψε σε όλη την περιοχή run-off και χτύπησε το πίσω μέρος του τρακτέρ. "


Η δήλωση συνέχισε: «Ο οδηγός απομακρύνθηκε από το αυτοκίνητο, μεταφέρθηκε στο κύκλωμα ιατρικό κέντρο και στη συνέχεια με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Mie.


«Η αξονική τομογραφία δείχνει ότι έχει υποστεί ένα σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι και αυτή τη στιγμή υποβάλλονται σε χειρουργική επέμβαση. Μετά από αυτό, θα πρέπει να μετακινηθεί σε μονάδα εντατικής θεραπείας, όπου θα παρακολουθείται. Γενικό Νοσοκομείο Mie θα εκδοθεί μια ενημέρωση το συντομότερο καθίστανται διαθέσιμες περισσότερες πληροφορίες. "


Ο αγώνας, κέρδισε ο Lewis Hamilton, ήταν κόκκινη σημαία λίγο μετά την συντριβή Bianchi και η FIA ανακοίνωσε στη συνέχεια ότι ο οδηγός δεν ήταν συνειδητή και είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο και όχι με ελικόπτερο.


Συνέχεια εδώ .


Felipe Massa, εν τω μεταξύ, δήλωσε ότι λόγω των ύπουλη συνθήκες στην Ιαπωνία το grand prix ξεκίνησε πολύ νωρίς:


Πρώτα απ 'όλα πρέπει να καταλάβουμε τι συνέβη με τον Jules. Είμαι πολύ ανήσυχος για να ακούσει μόλις τώρα ότι χτύπησε το φορτηγό.Κατά τη γνώμη μου, ξεκίνησε τον αγώνα πολύ νωρίς, επειδή δεν ήταν driveable στην αρχή και τελείωσε πολύ αργά.


Ήμουν ήδη ουρλιάζοντας στο ραδιόφωνο πέντε γύρους πριν ότι υπήρχε πολύ νερό στην πίστα, αλλά στη συνέχεια πήρε μόλις ένα μικρό κομμάτι πάρα πολύ καιρό και ήταν dangerous.You είδε ότι υπήρχε η συντριβή στο τέλος και ... εγώ απλά Πρέπει να καταλάβουμε τι συνέβη στο Jules.

Sutil, ο οποίος δεν τραυματίστηκε σε δυστύχημα του, έχει μιλώντας στον Τύπο στην Ιαπωνία και είπε ότι ήξερε Bianchi είχε χτυπήσει το τρακτέρ με κάποια δύναμη.


Το αυτοκίνητο βγήκε για να σώσει το αυτοκίνητό μου και, στη συνέχεια, όλα συνέβησαν. Όσον αφορά αυτή τη γωνιά, νομίζω ότι ο καθένας ξέρει αυτό είναι μια από τις πιο δύσκολες γωνίες και όταν είναι αργά και οι αυξήσεις βροχή, ας πούμε, όταν έχεις ένα ατύχημα εκεί μάλλον θα πρέπει να σκεφτείτε για ένα αυτοκίνητο της ασφάλειας.


Ήταν αρκετά δύσκολο. Στο τέλος, έχουμε περισσότερη βροχή και ήταν σκοτάδι, έτσι έπαιρνε όλο και λιγότερο και αυτή η γωνία ήταν ένα δύσκολο ένα όλο το δρόμο μέσα. Στο τέλος, όταν νύχτωσε, δεν θα μπορούσατε να δείτε πού τα υγρά επιθέματα ήταν και ότι είναι ο λόγος που έχασα το μονοθέσιο και αυτό πραγματικά με εξέπληξε. Ήταν το ίδιο με αυτό που συνέβη σε μένα, είχε υδρολίσθηση, αλλά μόλις ένα γύρο αργότερα. Χτύπησε τον σκληρό. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω. Ήμουν απλά στέκεται εκεί. Γνωρίζουμε ότι είναι σοβαρή αυτή τη στιγμή.


Εδώ είναι η τελευταία δήλωση από την FIA στο ακέραιο:


Στην περιτύλιξη 42, Adrian Sutil έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, περιστρέφεται και χτύπησε το φράγμα των ελαστικών στο εξωτερικό της στροφής 7 Οι κριτές εμφανίζεται διπλό κυμάτιζαν κίτρινες σημαίες πριν από τη γωνία για να προειδοποιούν τους οδηγούς για το περιστατικό. Ένα όχημα ανάκαμψη αποστολής προκειμένου να άρει το αυτοκίνητο και να το πάρετε σε ένα μέρος της ασφάλειας πίσω από το προστατευτικό κιγκλίδωμα. Αν αυτό γινόταν ο οδηγός του αυτοκινήτου 17, Jules Bianchi, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, ταξίδεψε σε όλη την περιοχή run-off και χτύπησε το πίσω μέρος του τρακτέρ. Μόλις οι κριτές ανέφεραν ότι ο οδηγός δεν τραυματίστηκε, ιατρικές ομάδες και αποστέλλονται το αυτοκίνητο ασφαλείας αναπτύχθηκε. Αυτοί ακολουθήθηκαν από μια ομάδα ξεμπέρδεμα και ένα ασθενοφόρο. Ο οδηγός απομακρύνθηκε από το αυτοκίνητο, μεταφέρθηκε στο κύκλωμα ιατρικό κέντρο και στη συνέχεια με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Mie. Η αξονική τομογραφία δείχνει ότι έχει υποστεί ένα σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι και αυτή τη στιγμή υποβάλλονται σε χειρουργική επέμβαση.Μετά από αυτό θα πρέπει να μετακινηθεί σε μονάδα εντατικής θεραπείας, όπου θα παρακολουθείται. Γενικό Νοσοκομείο Mie θα εκδώσει μια ενημέρωση το συντομότερο καθίστανται διαθέσιμες περισσότερες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...