Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Τσαμπουκαλίδικη νοοτροπία ή κάτι παραπάνω;

comments. Η καλύβα ψηλά στο βουνό
«Την πόλωση κανείς δεν την θέλει, αλλά η κυβέρνηση δεν να επιτρέψει σε κανέναν να καταργήσει όσα έχουν γίνει και να αναστρέψει την πορεία των μεταρρυθμίσεων» τόνισε ο Αντώνης Σαμαράς.

μέσω Σαμαράς: Δεν χρειαζόμαστε άλλο Μνημόνιο – Δεν θα αναστραφούν οι μεταρρυθμίσεις — ΣΚΑΪ www.skai.gr.

Αυτή η δήλωση, η οποία επαναλαμβάνεται για πολλοστή φορά, με εξοργίζει. Η κυβέρνηση θα κάνει αυτά που μπορεί, ως τις εκλογές και ΑΝ ο ελληνικός λαός επιλέξει μια διαφορετική γραμμή πλεύσης για τη χώρα, η οποία θα σημαίνει την κατάργηση κάποιων “μεταρρυθμίσεων” (τα εισαγωγικά ΔΕΝ είναι τυχαία) τότε η νυν κυβέρνηση και μελλοντική αντιπολίτευση θα πρέπει να καθίσει ήσυχα στη γωνιά της και να αντιδρά με τα νόμιμα μέσα που θα έχει στη διάθεσή της.

Το “δεν θα επιτρέψει” δεν κολλάει πουθενά – και δεν δικαιολογείται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...