MessageToEagle.com - συναρπαστική περιπέτεια μας παρακολουθεί την ιστορία των αρχαίων ξεκίνησε το 1976 και ήταν τότε που διαβάζουμε λογαριασμό του Πλάτωνα για την περιγραφή ενός Αιγύπτιου ιερέα της χαμένης ηπείρου της Ατλαντίδας. Ήμασταν περιέργεια όταν συνειδητοποιήσαμε ότι ο λογαριασμός αντανακλούσε μια εικόνα του κόσμου, όπως φαίνεται από την Ανταρκτική το 9600 π.Χ..
Αυτή η γοητεία που κορυφώθηκε με τη δημοσίευση του Γενάρη του 1995 όταν η Sky Fell: Σε αναζήτηση της Ατλαντίδας .
Η ιδέα ότι η Ανταρκτική ήταν το σπίτι στο Atlantis έχει στη ρίζα της μια ριζική επανεξέταση της γεωλογικής ιστορίας του πλανήτη μας. Σχεδιασμένο από τον μέντορα μας, Charles H. Hapgood (1904-1982) η θεωρία της μετατόπισης φλοιό της Γης απολαμβάνουν την ενθουσιώδη υποστήριξη του Albert Einstein (1879-1955). Hapgood και Αϊνστάιν αντιστοιχεί για το έργο Hapgood για τα τρία τελευταία χρόνια της ζωής του μεγάλου φυσικού.
Η ουσία της θεωρίας που κέντρισε το ενδιαφέρον του, να ορίσει εντός της φυσικής δυναμικής της εσωτερικής δομής της Γης. Το μεγαλύτερο μέρος της μάζας του πλανήτη μας αποτελείται από έναν εσωτερικό πυρήνα στερεού σιδήρου περιβάλλεται από υγρό σίδηρο. Αυτός ο πυρήνας είναι περικυκλωμένη από το πιο παχύ μέρος της Γης που αποτελείται από δύο μανδύες στερεό βράχο.
Καλύπτοντας το ανώτερο μανδύα βρίσκεται η ασθενόσφαιρα ή «αδύναμη ζώνη." Είναι η κινητικότητα του ασθενόσφαιρα, που επιτρέπει το φλοιό της Γης (λιθόσφαιρα) να μετατοπιστεί.
Μια Γη μετατόπιση κρούστα συμβαίνει όταν το σύνολο εξωτερικό περίβλημα του πλανήτη κινείται αφήνοντας καταστροφικές κλιματικές κληρονομιά.
Επειδή η κλίση της Γης (άξονας) δεν επηρεάζεται, ζώνες κλιματικές του πλανήτη (πολικές, εύκρατες και τροπικές) δεν αλλάζουν. Ωστόσο, τεράστιες περιοχές του φλοιού (το οποίο περιλαμβάνει λεκάνες των ωκεανών) κάνει αντιμετωπίσετε μια καταστροφική αλλαγή στο κλίμα.
Πριν από την τελευταία της Γης μετατόπιση φλοιό, μέρος της Ανταρκτικής βρισκόταν έξω από την πολική ζώνη. Αυτή είναι η περιοχή που θα μπορούσε να ήταν η θέση της Ατλαντίδας.
Οι συνέπειες από μια μετατόπιση του φλοιού είναι μνημειώδης. Όπως κυματισμούς του φλοιού της Γης πάνω από το εσωτερικό της, ο κόσμος συγκλονίστηκε από απίστευτες σεισμούς και πλημμύρες. Ο ουρανός φαίνεται να πέφτουν. Ο ήλιος φαίνεται να αυξάνεται και που πάνω από μια αλλαγμένη ορίζοντα μέχρι το τέλος, η κρούστα ανακοπεί. Κάτω από τον ωκεανό, σεισμοί δημιουργούν τεράστια παλιρροϊκά κύματα που κατακλύζουν τις ακτές. Μερικά εδάφη στραφούν σε θερμότερα κλίματα. Άλλοι, που κινούνται σε πολικές ζώνες, υποφέρουν direst των χειμώνες. Λιώσιμο των πάγων, που κυκλοφόρησε από τις πολικές περιοχές, την αύξηση του επιπέδου των ωκεανών ακόμη υψηλότερα. Όλα τα ζωντανά πλάσματα πρέπει να προσαρμοστούν, να μεταναστεύσουν ή να πεθάνουν.
Ηλιακοί τυφώνες
Το 2000, Rand και ο Colin Wilson δημοσίευσε το προσχέδιο Atlantis, ένα βιβλίο που εξερεύνησε την ιδέα ότι πάνω από 60 από τους πιο ιερούς τόπους του κόσμου χωράει σε μια γενική τάση που υποδηλώνει ότι είχαν τοποθετηθεί από ένα χαμένο, αλλά εξαιρετικά προηγμένο, τον πολιτισμό. Το 2001, το βιβλίο εμφανίστηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες και Ραντ άρχισε μια αλληλογραφία με τον Jared Freedman, που πρότεινε μια απάντηση στο μυστήριο του μηχανισμού που λείπει από τη Γη μετατοπίσεις κρούστα. Jared είναι επαγγελματίας υπολογιστών και εφευρέτης που εργάστηκε εκτενώς με ηλεκτρομαγνήτες. Ο ίδιος γνώριζε ότι η Γη είναι στην πραγματικότητα ένα γιγάντιο μαγνήτη γύρω από ένα μεταλλικό πυρήνα.
Όταν οι μαγνήτες διέρχονται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού πεδίου θερμότητα παράγεται. Jared έγραψε:
Εάν το μαγνητικό πεδίο της Γης έλαβε μια τέτοια τεράστια στρέβλωση του μαγνητικού πεδίου της, επί παρατεταμένη χρονική περίοδο, αυτό θα δημιουργήσει τεράστια ποσά θερμότητας μέσα στον πυρήνα της γης ως η Γη περιδινήθηκε διαμέσου της δύναμης που προκαλεί το μαγνητικό πεδίο αναστάτωση. Η μόνη δύναμη που μπορεί να καταρρεύσει το μαγνητικό πεδίο της Γης είναι το μαγνητικό πεδίο του Ήλιου.
Jared σημειωθεί ότι ο Ήλιος βιώνει επίσης κλιματικές διακυμάνσεις, αλλά λόγω της τεράστιας μέγεθος της συμβαίνουν σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Ηλιακές καταιγίδες μπορούν θεωρητικά να διαρκέσουν για "ημέρες, εβδομάδες ή ακόμη περισσότερο." Αν η Γη περνά μέσα από τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που προέρχονται από τον Ήλιο τότε θα αναγκάσει να εφαρμοστεί σταθερά σε έναν από τους πόλους. Η ενέργεια αυτή θα πρέπει να πραγματοποιείται στον πυρήνα της Γης. Metal ρέει στην επιφάνεια της Γης θα μπορούσε να μετατρέψει την ασθενόσφαιρα από μια υποτονική πίσσα σε ένα υγρό. Jared έγραψε:
Ίσως να μην είναι οι διαταραχές του πυρήνα της Γης που προκαλούν διακυμάνσεις στο μαγνητικό πεδίο της Γης, αλλά μάλλον διαταραχές των μαγνητικών διακυμάνσεων πεδίου αιτία της Γης στον πυρήνα της Γης.
Ο Αϊνστάιν είχε αμφιβολίες ότι το βάρος των φύλλων πάγου της Γης θα ήταν αρκετή για να αποσπάσει την κρούστα. Ο ίδιος εξέφρασε επίσης αμφιβολίες ότι μια απότομη στροφή ολόκληρου του άξονα ήταν η εξήγηση γιατί κάθε δύναμη που θα μπορούσε να επιτευχθεί αυτό θα θρυμματιστεί κατά πάσα πιθανότητα τον πλανήτη. Αυτό που ζήτησε ήταν μια σταθερή δύναμη που εφαρμόζεται στην κρούστα για μια παρατεταμένη χρονική περίοδο.
Θεωρία του Jared Freedman του απευθύνεται όχι μόνο όλα αυτά τα προβλήματα, αλλά παρέχει επίσης ένα μηχανισμό για τη διακοπή των μετακινήσεων.
Μόλις η Γη κινείται μέσα από τη διαδρομή της ηλεκτρομαγνητικής καταιγίδα, ψύχει, αλλάζοντας την ασθενόσφαιρα υγρό που μοιάζει με άλλη μία φορά μέσα σε ένα κολλώδης ουσία η οποία εμποδίζει τη μετατόπιση κρούστα από οποιαδήποτε περαιτέρω.
Aztlan
Στις 21 Απριλίου 1519, η σιωπή της Καραϊβικής ακτής του Μεξικού έχει σπάσει από την κλαγγή των σπαθιών και το shuffle μπότες με λευκή άμμο. Από το πλοίο του πάτησε ένα γενειοφόρο κατακτητή που ονομάζεται Hernando Cortes, το κράνος του κοσμείται με "ένα λοφίο από φτερά." Ο Ισπανός σφυροκόπησε μια εξαιρετική σέντρα στην παραλία για να τιμήσει την πίστη του, λίγο συνειδητοποιώντας ότι ο σταυρός ήταν επίσης το σύμβολο της Plumed Serpent.
Aztec κατάσκοποι παρακολουθούσαν με απορία και τρόμο πριν σπεύσει πίσω στον αρχηγό τους Montezuma. Αστρολογία Μοντεζούμα του είχε πει να περιμένουμε θεούς για να εμφανιστεί από τον Ατλαντικό Ωκεανό. Ποτέ κατά τη διάρκεια της ανθρώπινης ιστορίας υπήρξε μια μεγαλύτερη περίπτωση λανθασμένης ταυτότητας. Την ημέρα εκείνη, Cortes, με τυφλή τύχη με το μέρος του, ξεκίνησε μια αιματηρή πορεία που τελικά θα καταλήξει στον αφανισμό της αυτοκρατορίας των Αζτέκων.
Οι Ισπανοί κατακτητές πίστευαν ότι το Μεξικό ήταν κάποτε ένας Αιγύπτιος αποικία. Είναι να απορεί κανείς, αφού οι Αζτέκοι μοιράζονται πολλά κοινά μυθολογικά θέματα με τους Αιγύπτιους. Οι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι ο κόσμος που περιβάλλεται από όλες τις πλευρές, συμπεριλαμβανομένων των ουρανών, με νερό. Στην μυθολογία των Αζτέκων:
Η θάλασσα είχε σκεφτεί να επεκταθεί προς τα έξω και προς τα πάνω έως ότου - όπως και τα τείχη της κοσμικής σπίτι - συγχωνεύτηκε με τον ουρανό ... Ο ουρανός, ως εκ τούτου, ήταν γνωστό ότι περιέχουν τα ύδατα που ενδέχεται να σε επικίνδυνες στιγμές κατεβαίνουν σε deluges, εκμηδενίζοντας τον άνθρωπο.
Αυτή η αυτοκρατορία, όπως των Αιγυπτίων, είχαν κατασκευαστεί μεγάλες πυραμίδες που συμβόλιζε τη γη που έσωσε τους προγόνους τους από την πλημμύρα. Και όπως εκείνες της Αιγύπτου τα ηλιακά ογκόλιθους ήταν ευθυγραμμισμένες με την άνοδο του ήλιου. Ήταν στην κορυφή του Ναού του Ήλιου που Cortes συναντήθηκε Montezuma. Ο ίδιος αφηγήθηκε τη συνομιλία τους σε μια επιστολή του προς τον Βασιλιά της Ισπανίας. Montezuma είπε Cortes για το νησί πατρίδα των προγόνων των Αζτέκων: "Οι πατέρες μας κατοικούσαν σε αυτή την ευτυχισμένη και ευημερούσα χώρα που ονομάζεται Aztlan, πράγμα που σημαίνει λευκότητα."
Aztlan περιγράφεται ως «... ένα φωτεινό γη λάμπει το φως και τη λευκότητα που περιείχε επτά πόλεις γύρω από ένα ιερό βουνό."
Ίσως τα απίστευτα φώτα της Aztlan ήταν στην πραγματικότητα τα νότια φώτα της Ανταρκτικής πριν ότι η γη καρφωνόταν στα όρια της Ανταρκτικής Circle.
Aztlan ειπώθηκε για να είναι «... βρίσκεται πέρα από τα νερά, ή όπως περιβάλλεται από τα νερά? και το πρώτο στάδιο της μετάβασης λέγεται ότι έχουν γίνει με το πλοίο ".
Για άλλη μια φορά έχουμε την γνωστή ιστορία: Πίστευαν ότι δύο άτομα που επέζησαν από το βομβαρδισμό, ένας άνδρας, που ονομάζεται Coxcox, και η σύζυγός του. Τα κεφάλια τους αντιπροσωπεύεται στην αρχαία έργα ζωγραφικής, μαζί με μια βάρκα που επιπλέει στα νερά, στους πρόποδες ενός βουνού.
Καθ 'όλη την Αμερική ο μύθος ενός χαμένου παραδείσου νησιών στοιχειώνει τις μνήμες των ιθαγενών. Αλλά δεν ήταν μόνοι τους στη θλίψη τους για την απώλεια γης. Απέναντι στον ωκεανό η ιστορία είχε πει στην αρχαία Ινδία, το Ιράν και την Ιαπωνία.
Polar Paradise
Το 1922, ο Μαχάτμα Γκάντι, για να καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης έξι ετών, είπε στον δικαστή:
Από τη στιγμή που μου έχουν κάνει την τιμή του υπενθυμίζοντας τη δίκη του αείμνηστου Lokamaya Gangadhar Tilak, θέλω απλώς να πω ότι θεωρώ το πιο περήφανο προνόμιο και την τιμή να συνδέονται με το όνομά του.
Bal Gangadhar Tilak πλαστογράφησε την τακτική της παθητικής αντίστασης ως μέσο για την ανατροπή της βρετανικής κυριαρχίας στην Ινδία. Κρατήθηκε σε τέτοια εκτίμηση ότι ο Γκάντι χρησιμοποίησε τον τίτλο "Lokamaya" ("Αγαπημένος Ηγέτης του Λαού»), όταν αναφέρεται σε αυτόν. Tilak κέρδισε τον τίτλο του, ενώ φυλακίστηκε το 1897 για ανατρεπτικές γραπτά. Ο Βρετανός ελπίζει να περιορίσει το ρόλο του στην πλημμυρίδα των ινδικών εθνικισμού κλειδώνοντας τον. Οι σκληρές συνθήκες του κελιού του Bombay πήρε τους διοδίων. Υγεία Tilak εξασθένισε. Φοβούμενος ότι ο θάνατός του στη φυλακή θα μπορούσε να προκαλέσει μια γενική εξέγερση, η βρετανική μετακινηθεί το "Αγαπημένος Ηγέτης του Λαού" σε μια ασφαλέστερη φυλακή στην Πούνα. Βοήθησε με δωρεές των φρούτων και των λαχανικών Tilak ανακτηθεί μερικώς την υγεία του. Αλλά σύντομα μια νέα πείνα τον προσπέρασε - την ανάγκη για πνευματική διέγερση. Ανακούφιση προήλθε από μια απίθανη τρίμηνο: Αγγλία.
Tilak είχε δημοσιεύσει ένα σεβαστό έργο για παλαιότερα κείμενα της Ινδίας, τις Βέδες, και σανσκριτικά μελετητές στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και του Κέιμπριτζ ήταν εξοργισμένοι με τη φυλάκιση και τη θεραπεία του. Καθηγητής F. Max Muller, οδηγώντας αρχή του κόσμου σχετικά με τις Βέδες, ήταν επιτυχής όσον αφορά την περίπτωσή Tilak για αξιολόγηση από Queen Victoria. Έχει μειωθεί η ποινή του και του χορήγησε φως ανάγνωσης στο κελί του. Άρνηση πρόσβασης σε εφημερίδες ή οποιοδήποτε άλλο ρεύμα υλικό, Tilak χρησιμοποιείται αυτό το "προνόμιο" να συνεχίσει τις σπουδές του από τις Βέδες.
Μετά την απελευθέρωσή του Tilak αποσύρθηκε στα βουνά για να ξεκουραστούν σε ένα αγαπημένο οικογενειακό καταφύγιο. Το 1903 το σπουδαίο έργο του, Η Αρκτική Home στις Βέδες, δόθηκε στη δημοσιότητα. Σε αυτό υποστήριξε ότι τα λείψανα του ένα παραδεισένιο νησί θα μπορούσε να βρεθεί κάτω από τον Αρκτικό Ωκεανό: «Ήταν η έλευση του Εποχή των Πάγων που κατέστρεψε το ήπιο κλίμα του αρχικού σπιτιού και καλύπτει το σε ένα οικόπεδο πάγους ακατάλληλα για κατοίκηση του ανθρώπου. "
Tilak συνοψίζονται ένα βασικό πέρασμα στην παλαιότερη ιστορία του Ιράν, το Zend-Avesta:
Αχούρα Μάζντα προειδοποιεί Yima, ο πρώτος βασιλιάς των ανδρών, της προσέγγισης των δεινή χειμώνα, η οποία είναι να καταστρέψουν κάθε ζωντανό πλάσμα με καλύπτει τη γη με ένα παχύ φύλλο του πάγου, και συμβουλεύει Yima να οικοδομήσουμε μια Vara, ή ένα περίβλημα, με διατήρηση των σπόρων των κάθε είδους ζώων και των φυτών. Η συνάντηση λέγεται ότι έχουν λάβει χώρα στην Airyana Vaêjo, ή Paradise των Ιρανών. (Υπογράμμιση δική μου)
Tilak επέλεξε τον Αρκτικό Κύκλο ως τη θέση της χαμένης ηπείρου της Airyana Vaêjo μετά την ανάγνωση Paradise Found: Το λίκνο της ανθρώπινης φυλής στο Βόρειο Πόλο (1885), γραμμένο από τον ιδρυτή του Πανεπιστημίου της Βοστώνης, ο Δρ William Fairfield Warren. Warren είχε εντυπωσιαστεί από το πόσο συχνά η ιστορία της πτώσης του ουρανού και μεγάλη πλημμύρα είχε βρέθηκε συνυφασμένη με τους λογαριασμούς ενός χαμένου παραδείσου νησιών. Συνειδητοποίησε επίσης ότι η απώλεια γης είχε πολλές πολικές χαρακτηριστικά. Κατά την άποψη του κυκεώνα, η παγκόσμια φύση αυτών των περιγραφών πρότεινε μια κοινή φυσική εξήγηση. Η συναρπαστική ιδέα των παγετώνων παρέχεται μέρος της απάντησής του:
Τώρα, αν, κατά τη διάρκεια της επικράτησης του Κατακλυσμού, ή αργότερα, κατά συνέπεια, της on-έρχεται από την εποχή των παγετώνων, οι επιζώντες της πλημμύρας ήταν μετατοπίζεται από προκατακλυσμιαίο σπίτι τους στο Πόλο στο μεγάλο Κεντρική Ασία "οροπέδιο του Παμίρ," η πιθανή αφετηρία της ιστορικής μετακατακλυσμιαίοι της ανθρωπότητας, η νέα πτυχή που παρουσιάζονται από τους ουρανούς σε αυτό το νέο γεωγραφικό πλάτος θα ήταν ακριβώς σαν το μεγάλο κόσμο-σπασμός ο ίδιος ο ουρανός είχε γίνει εκτοπισμένων, πολικές θόλο του γέρνει πάνω από το ένα τρίτο περίπου της απόσταση από το ζενίθ στο ορίζοντα. Η αστρονομική γνώση αυτών των επιζώντων είναι πολύ πιθανό να τους επέτρεψε να κατανοήσουν την πραγματική αιτία της μεταβολής της εμφάνιση, αλλά αγενής απογόνους τους, unfavoured με τους θησαυρούς της προκατακλυσμιαίο επιστήμης, και γεννήθηκε μόνο με μια άγρια ή νομαδική ζωή στη νέα και αφιλόξενο σπίτι τους, θα μπορούσε εύκολα να ξεχάσει την εξήγηση. Με τον καιρό τα παιδιά, όπως τα παιδιά μπορεί να εύκολα να έρθει να ενσαρκώσει την παράξενη ιστορία που αναφέρεται από τους πατέρες τους σε παράξενα μύθους, στην οποία τίποτα από τα αρχικά στοιχεία παραμένουν πέρα από μια σκοτεινή λογαριασμό κάποιου μυστηριώδους μετατόπιση του ουρανού, έπρεπε να έχουν συμβεί σε ένα πολύ -off ηλικία σε σχέση με κάποια τρομακτική φυσική καταστροφή ή παγκόσμια καταστροφή.
Warren υπέθεσε ότι οι μύθοι παραδεισένιο νησί και δραματική λογαριασμούς τους από μια πτώση ουρανό και την παγκόσμια πλημμύρα ήταν μέρος της πραγματικής ιστορίας των τραυματισμένων πληθυσμών που είχαν χάσει την πατρίδα τους σε μια γεωλογική αναστάτωση. Ξανά και ξανά στα πιο αρχαία αρχεία Warren βρήκαν στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η απώλεια γης ήταν κοντά στο πόλο.
Για παράδειγμα, το 681 μ.Χ., ο Ιάπωνας Αυτοκράτορας Temnu διέταξε ότι ένα γραπτό αρχείο να γίνει από τις πιο αρχαίες ιστορίες του λαού του. Η συλλογή αυτή έγινε γνωστή ως Ko-ji-ki («Αρχείο των Αρχαίων θέματα") και εμφανίστηκε σε 712 Warren πίστευαν ότι η παλαιότερη μέρος του βιβλίου περιγράφεται μια αρχική πατρίδα νησί που βρίσκεται κοντά άξονα της Γης.
Η Ko-ji-ki αρχίζει με τα "Επτά Γενεές της εποχής των Θεών." Κάθε "γενιά" αποτελούνταν από έναν αδελφό και αδελφή. Μετά από τα επτά γενιές είχε δημιουργηθεί, δύο περισσότερους θεούς, Izanagi και την αδελφή / η σύζυγός του, Ιζανάμι, τέθηκαν σε λειτουργία. Θα ήταν επιφορτισμένοι με το έργο της δημιουργίας του κόσμου από το χυλό-όπως το χάος που ήταν η αρχέγονη Γη. Warren συνοψίζει τη στιγμή που οι δύο ουράνιες θεότητες δημιουργήσει την πρώτη στον κόσμο.
... Στέκεται στη γέφυρα του ουρανού, πιέζεται προς τα κάτω ένα δόρυ στο καταπράσινο κάμπο της θάλασσας, και αναδεύεται το γύρο και γύρο. Όταν κατάρτισε τις σταγόνες που έπεσαν από το τέλος του ενοποιούνται σε ένα νησί. Το ζεύγος ήλιο γεννήθηκε κατέβηκε πάνω στο νησί, και φυτεύοντας ένα δόρυ στο έδαφος, το σημείο προς τα κάτω, έχτισε ένα παλάτι γύρο, λαμβάνοντας ότι για την κεντρική στέγη πυλώνα. Το δόρυ έγινε ο άξονας της Γης, η οποία είχε προκληθεί στην περιστρέφονται με ανάδευση γύρο.
Warren κατέληξε στο συμπέρασμα ότι Onogorojima («Νησί της πάγωσε Drop") ήταν ένα νησί κάπου κοντά στο πόλο. Η κεντρική "στέγη πυλώνα" εκπροσωπείται, κατά την άποψή του, ο άξονας της Γης. Ένα μεγάλο παλάτι χτίστηκε στο νησί, ένα θέμα που επανεμφανίζεται στο μύθο της Ατλαντίδας.(Αργότερα, Izanagi δημιούργησε άλλα νησιά, συμπεριλαμβανομένων των οκτώ κύρια νησιά της Ιαπωνίας.)
Warren πίστευε ότι η πολική παράδεισος καταστράφηκε όταν μια κρίσιμη πτώση της θερμοκρασίας οδήγησε σε όλο τον κόσμο γεωλογική αναστάτωση. Μια τεράστια μάζα του εσωτερικού της Γης καταρρεύσει προς τα μέσα, τραβώντας τα τμήματα του φλοιού του πλανήτη με αυτό. Ο ωκεανός έσπευσε να πνίξει τα βυθισμένα περιοχές. Η σφαίρα στη συνέχεια ψύχεται - ασφυκτική την αρχική παράδεισο νησί στο χιόνι και τον πάγο.
Επειδή πίστευε ότι ολόκληρο το νησί είχε εξαφανιστεί κάτω από ένα πολικό ωκεανό Warren απέρριψε το Νότιο Πόλο ως πιθανή τοποθεσία από την Ανταρκτική ήπειρο υπήρχε ακόμα η γη. Αντ 'αυτού, ο ίδιος εστίασε την προσοχή του στο Αρκτικό Ωκεανό, που να τον εκπροσώπησε την αλήθεια "Ομφαλός της Γης":
Οι μαθητές της αρχαιότητας πρέπει συχνά θαύμασαν ότι σχεδόν σε κάθε αρχαία λογοτεχνία θα πρέπει να αντιμετωπίσουν την περίεργη έκφραση "ο ομφαλός της Γης." Ακόμα πιο ασύδοτη θα ήταν να φαινόταν εάν είχαν παρατηρήσει πόσες αρχαίες μυθολογίες συνδέσετε το λίκνο της ανθρώπινης φυλής με αυτή τη Γη-ομφαλό. Οι συνήγοροι των διαφόρων sites που έχουν ανατεθεί σε Eden έχουν σπάνια, αν όχι ποτέ, αναγνωρίζεται το γεγονός ότι δεν υπάρχει υπόθεση για το θέμα αυτό μπορεί να θεωρηθεί αποδεκτό το οποίο δεν μπορεί να εξηγήσει αυτή την περίεργη σύνδεση της πρώτης κατοικίας του ανθρώπου με κάποιο είδος φυσικής κέντρο της Γη. (Τα πλάγια γράμματα στο πρωτότυπο.)
Warren πίστευε ότι η «Ομφαλός της Γης» που αναφέρεται στον Αρκτικό Ωκεανό. Χάρτης του από τη θέση του τον χαμένο παράδεισο απεικονίζει τη Γη όπως φαίνεται από το Βόρειο Πόλο.
Αν Warren δεν είχε καθοριστεί στο βόρειο θέα και είχε αντ 'αυτού κοίταξε νότια θα είχε δει ότι η Ανταρκτική αποτελεί μια πολύ πιο φυσική «Ομφαλός της Γης», όπως μπορούμε να δούμε σε ένα Αμερικανικό Ναυτικό χάρτη του κόσμου, όπως φαίνεται από την Ανταρκτική .
Ανταρκτική, όπως η Αζτέκων "Aztlan" είναι "λευκό". Όπως χαμένο παράδεισο του Ιράν, καλύπτεται "με ένα παχύ φύλλο πάγου." Και όπως η "πρώτη γη" της ιαπωνικής μυθολογίας, είναι κοντά σε ένα από τους πόλους της Γης .
Ακόμα κι αν ο Πλάτων δεν είχε γράψει για την Ατλαντίδα, η μυθολογία των αρχαίων, έχει πάντα αγκαλιά τις αναμνήσεις που θα μας οδηγήσει στην Ανταρκτική.
Atlantis στην Ανταρκτική
Οι περισσότεροι επιβράβευση για μας, από το 1995, η ιδέα ότι η Ανταρκτική θα μπορούσε να ήταν το σπίτι της Ατλαντίδας έχει εισέλθει η λαϊκή φαντασία με απροσδόκητους τρόπους και πυροδότησε τα ταλέντα από πολλούς καλλιτέχνες και συγγραφείς.
Clive Cussler μας έδωσε Atlantis Βρέθηκε στο οποίο ο James-Bond-όπως-superhero Dirk Pitt ταξιδεύει στην Ανταρκτική και καταπολεμά νεο-Ναζί εγκληματίες πάνω στα ερείπια της Ατλαντίδας. Αργότερα, Cussler συνεργάστηκε με τον Paul Kemprecos να γράψει Pole Shift, ένα μυθιστόρημα που οραματίστηκε τρομοκράτες βαλθεί τεχνητά μετατόπιση του φλοιού της Γης. Stel Παύλου δημιούργησε αποκρυπτογραφήσουν. Richard Scott, ένας γλωσσολόγος, ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο ρωγμές αρχαία ιερογλυφικά συμπεριλαμβανομένων αυτών που βρέθηκαν στην πόλη της Ατλαντίδας δύο μίλια κάτω από τον πάγο της Ανταρκτικής. Thomas Greanias έγραψε Raising Atlantis στην οποία astro-αρχαιολόγος Conrad Yeats και του Βατικανού γλωσσολόγος Serena Serghetti επιβιώσουν προσπάθειά τους να βρουν Atlantis στην Ανταρκτική. Το 2007, ένα βιβλίο Kindle από τον Jeremy Robinson, Antarktos Rising, φαντάστηκε ένα σημερινή μετατόπιση φλοιό της Γης, που ελευθερώνει την Ανταρκτική από την πολική ζώνη, αποκαλύπτοντας το παρελθόν παγωμένο ήπειρο και αφυπνίζοντας τη μακρά χειμερία νάρκη πολιτισμού που βρίσκεται από κάτω.
Στην τηλεόραση, η μακροχρόνια τρέχοντας σειρά επιστημονικής φαντασίας Stargate SG1 (1997-2007) και το υποπροϊόν του Stargate Atlantis (2004-2009) και να αναλάβει μια στενή σύνδεση μεταξύ Ατλαντίδας και την Ανταρκτική. Στη μεγάλη οθόνη, AVP: Alien vs Predator (2004) και AVPR: Alien vs Predator - Requiem (2007) και οι δύο στηρίζεται στην ιδέα ότι η Ανταρκτική ήταν κάποτε η περιοχή ενός προηγμένου πολιτισμού. Το 2009, μια ταινία που στηρίζεται στην ιδέα μιας γης κρούστα μετατόπιση που αντιστοιχεί με το τέλος του ημερολογίου των Μάγιας φέρει τον προκλητικό τίτλο, 2012.
Στη μουσική, Atlantis Blueprint, ένα ροκ συγκρότημα στο Οντάριο απολαμβάνει την επιτυχία. Και στην Αυστραλία η ομάδα Όταν η Fell Sky συγκεντρώνει οπαδούς.
Υποβλητική ζωγραφική Τομ Μίλερ επιστημόνων ανάκτηση αντικειμένων από κάτω πάγο της Ανταρκτικής εμπνεύστηκε από Όταν ο ουρανός έπεσε και ήταν στο εξώφυλλο του αμερικανικού περιοδικού Atlantis Rising.
Συντάχθηκε από: Rand και Rose Flem-Ath - New Dawn
Αυτό το άρθρο έχει αναδημοσιευθεί με την άδεια του New Dawn Magazine
messagetoeagle
Αυτή η γοητεία που κορυφώθηκε με τη δημοσίευση του Γενάρη του 1995 όταν η Sky Fell: Σε αναζήτηση της Ατλαντίδας .
Η ιδέα ότι η Ανταρκτική ήταν το σπίτι στο Atlantis έχει στη ρίζα της μια ριζική επανεξέταση της γεωλογικής ιστορίας του πλανήτη μας. Σχεδιασμένο από τον μέντορα μας, Charles H. Hapgood (1904-1982) η θεωρία της μετατόπισης φλοιό της Γης απολαμβάνουν την ενθουσιώδη υποστήριξη του Albert Einstein (1879-1955). Hapgood και Αϊνστάιν αντιστοιχεί για το έργο Hapgood για τα τρία τελευταία χρόνια της ζωής του μεγάλου φυσικού.
Η ουσία της θεωρίας που κέντρισε το ενδιαφέρον του, να ορίσει εντός της φυσικής δυναμικής της εσωτερικής δομής της Γης. Το μεγαλύτερο μέρος της μάζας του πλανήτη μας αποτελείται από έναν εσωτερικό πυρήνα στερεού σιδήρου περιβάλλεται από υγρό σίδηρο. Αυτός ο πυρήνας είναι περικυκλωμένη από το πιο παχύ μέρος της Γης που αποτελείται από δύο μανδύες στερεό βράχο.
Καλύπτοντας το ανώτερο μανδύα βρίσκεται η ασθενόσφαιρα ή «αδύναμη ζώνη." Είναι η κινητικότητα του ασθενόσφαιρα, που επιτρέπει το φλοιό της Γης (λιθόσφαιρα) να μετατοπιστεί.
Μια Γη μετατόπιση κρούστα συμβαίνει όταν το σύνολο εξωτερικό περίβλημα του πλανήτη κινείται αφήνοντας καταστροφικές κλιματικές κληρονομιά.
Επειδή η κλίση της Γης (άξονας) δεν επηρεάζεται, ζώνες κλιματικές του πλανήτη (πολικές, εύκρατες και τροπικές) δεν αλλάζουν. Ωστόσο, τεράστιες περιοχές του φλοιού (το οποίο περιλαμβάνει λεκάνες των ωκεανών) κάνει αντιμετωπίσετε μια καταστροφική αλλαγή στο κλίμα.
Πριν από την τελευταία της Γης μετατόπιση φλοιό, μέρος της Ανταρκτικής βρισκόταν έξω από την πολική ζώνη. Αυτή είναι η περιοχή που θα μπορούσε να ήταν η θέση της Ατλαντίδας.
Οι συνέπειες από μια μετατόπιση του φλοιού είναι μνημειώδης. Όπως κυματισμούς του φλοιού της Γης πάνω από το εσωτερικό της, ο κόσμος συγκλονίστηκε από απίστευτες σεισμούς και πλημμύρες. Ο ουρανός φαίνεται να πέφτουν. Ο ήλιος φαίνεται να αυξάνεται και που πάνω από μια αλλαγμένη ορίζοντα μέχρι το τέλος, η κρούστα ανακοπεί. Κάτω από τον ωκεανό, σεισμοί δημιουργούν τεράστια παλιρροϊκά κύματα που κατακλύζουν τις ακτές. Μερικά εδάφη στραφούν σε θερμότερα κλίματα. Άλλοι, που κινούνται σε πολικές ζώνες, υποφέρουν direst των χειμώνες. Λιώσιμο των πάγων, που κυκλοφόρησε από τις πολικές περιοχές, την αύξηση του επιπέδου των ωκεανών ακόμη υψηλότερα. Όλα τα ζωντανά πλάσματα πρέπει να προσαρμοστούν, να μεταναστεύσουν ή να πεθάνουν.
Ηλιακοί τυφώνες
Το 2000, Rand και ο Colin Wilson δημοσίευσε το προσχέδιο Atlantis, ένα βιβλίο που εξερεύνησε την ιδέα ότι πάνω από 60 από τους πιο ιερούς τόπους του κόσμου χωράει σε μια γενική τάση που υποδηλώνει ότι είχαν τοποθετηθεί από ένα χαμένο, αλλά εξαιρετικά προηγμένο, τον πολιτισμό. Το 2001, το βιβλίο εμφανίστηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες και Ραντ άρχισε μια αλληλογραφία με τον Jared Freedman, που πρότεινε μια απάντηση στο μυστήριο του μηχανισμού που λείπει από τη Γη μετατοπίσεις κρούστα. Jared είναι επαγγελματίας υπολογιστών και εφευρέτης που εργάστηκε εκτενώς με ηλεκτρομαγνήτες. Ο ίδιος γνώριζε ότι η Γη είναι στην πραγματικότητα ένα γιγάντιο μαγνήτη γύρω από ένα μεταλλικό πυρήνα.
Όταν οι μαγνήτες διέρχονται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού πεδίου θερμότητα παράγεται. Jared έγραψε:
Εάν το μαγνητικό πεδίο της Γης έλαβε μια τέτοια τεράστια στρέβλωση του μαγνητικού πεδίου της, επί παρατεταμένη χρονική περίοδο, αυτό θα δημιουργήσει τεράστια ποσά θερμότητας μέσα στον πυρήνα της γης ως η Γη περιδινήθηκε διαμέσου της δύναμης που προκαλεί το μαγνητικό πεδίο αναστάτωση. Η μόνη δύναμη που μπορεί να καταρρεύσει το μαγνητικό πεδίο της Γης είναι το μαγνητικό πεδίο του Ήλιου.
Jared σημειωθεί ότι ο Ήλιος βιώνει επίσης κλιματικές διακυμάνσεις, αλλά λόγω της τεράστιας μέγεθος της συμβαίνουν σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Ηλιακές καταιγίδες μπορούν θεωρητικά να διαρκέσουν για "ημέρες, εβδομάδες ή ακόμη περισσότερο." Αν η Γη περνά μέσα από τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που προέρχονται από τον Ήλιο τότε θα αναγκάσει να εφαρμοστεί σταθερά σε έναν από τους πόλους. Η ενέργεια αυτή θα πρέπει να πραγματοποιείται στον πυρήνα της Γης. Metal ρέει στην επιφάνεια της Γης θα μπορούσε να μετατρέψει την ασθενόσφαιρα από μια υποτονική πίσσα σε ένα υγρό. Jared έγραψε:
Ίσως να μην είναι οι διαταραχές του πυρήνα της Γης που προκαλούν διακυμάνσεις στο μαγνητικό πεδίο της Γης, αλλά μάλλον διαταραχές των μαγνητικών διακυμάνσεων πεδίου αιτία της Γης στον πυρήνα της Γης.
Ο Αϊνστάιν είχε αμφιβολίες ότι το βάρος των φύλλων πάγου της Γης θα ήταν αρκετή για να αποσπάσει την κρούστα. Ο ίδιος εξέφρασε επίσης αμφιβολίες ότι μια απότομη στροφή ολόκληρου του άξονα ήταν η εξήγηση γιατί κάθε δύναμη που θα μπορούσε να επιτευχθεί αυτό θα θρυμματιστεί κατά πάσα πιθανότητα τον πλανήτη. Αυτό που ζήτησε ήταν μια σταθερή δύναμη που εφαρμόζεται στην κρούστα για μια παρατεταμένη χρονική περίοδο.
Θεωρία του Jared Freedman του απευθύνεται όχι μόνο όλα αυτά τα προβλήματα, αλλά παρέχει επίσης ένα μηχανισμό για τη διακοπή των μετακινήσεων.
Μόλις η Γη κινείται μέσα από τη διαδρομή της ηλεκτρομαγνητικής καταιγίδα, ψύχει, αλλάζοντας την ασθενόσφαιρα υγρό που μοιάζει με άλλη μία φορά μέσα σε ένα κολλώδης ουσία η οποία εμποδίζει τη μετατόπιση κρούστα από οποιαδήποτε περαιτέρω.
Aztlan
Στις 21 Απριλίου 1519, η σιωπή της Καραϊβικής ακτής του Μεξικού έχει σπάσει από την κλαγγή των σπαθιών και το shuffle μπότες με λευκή άμμο. Από το πλοίο του πάτησε ένα γενειοφόρο κατακτητή που ονομάζεται Hernando Cortes, το κράνος του κοσμείται με "ένα λοφίο από φτερά." Ο Ισπανός σφυροκόπησε μια εξαιρετική σέντρα στην παραλία για να τιμήσει την πίστη του, λίγο συνειδητοποιώντας ότι ο σταυρός ήταν επίσης το σύμβολο της Plumed Serpent.
Aztec κατάσκοποι παρακολουθούσαν με απορία και τρόμο πριν σπεύσει πίσω στον αρχηγό τους Montezuma. Αστρολογία Μοντεζούμα του είχε πει να περιμένουμε θεούς για να εμφανιστεί από τον Ατλαντικό Ωκεανό. Ποτέ κατά τη διάρκεια της ανθρώπινης ιστορίας υπήρξε μια μεγαλύτερη περίπτωση λανθασμένης ταυτότητας. Την ημέρα εκείνη, Cortes, με τυφλή τύχη με το μέρος του, ξεκίνησε μια αιματηρή πορεία που τελικά θα καταλήξει στον αφανισμό της αυτοκρατορίας των Αζτέκων.
Οι Ισπανοί κατακτητές πίστευαν ότι το Μεξικό ήταν κάποτε ένας Αιγύπτιος αποικία. Είναι να απορεί κανείς, αφού οι Αζτέκοι μοιράζονται πολλά κοινά μυθολογικά θέματα με τους Αιγύπτιους. Οι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι ο κόσμος που περιβάλλεται από όλες τις πλευρές, συμπεριλαμβανομένων των ουρανών, με νερό. Στην μυθολογία των Αζτέκων:
Η θάλασσα είχε σκεφτεί να επεκταθεί προς τα έξω και προς τα πάνω έως ότου - όπως και τα τείχη της κοσμικής σπίτι - συγχωνεύτηκε με τον ουρανό ... Ο ουρανός, ως εκ τούτου, ήταν γνωστό ότι περιέχουν τα ύδατα που ενδέχεται να σε επικίνδυνες στιγμές κατεβαίνουν σε deluges, εκμηδενίζοντας τον άνθρωπο.
Αυτή η αυτοκρατορία, όπως των Αιγυπτίων, είχαν κατασκευαστεί μεγάλες πυραμίδες που συμβόλιζε τη γη που έσωσε τους προγόνους τους από την πλημμύρα. Και όπως εκείνες της Αιγύπτου τα ηλιακά ογκόλιθους ήταν ευθυγραμμισμένες με την άνοδο του ήλιου. Ήταν στην κορυφή του Ναού του Ήλιου που Cortes συναντήθηκε Montezuma. Ο ίδιος αφηγήθηκε τη συνομιλία τους σε μια επιστολή του προς τον Βασιλιά της Ισπανίας. Montezuma είπε Cortes για το νησί πατρίδα των προγόνων των Αζτέκων: "Οι πατέρες μας κατοικούσαν σε αυτή την ευτυχισμένη και ευημερούσα χώρα που ονομάζεται Aztlan, πράγμα που σημαίνει λευκότητα."
Aztlan περιγράφεται ως «... ένα φωτεινό γη λάμπει το φως και τη λευκότητα που περιείχε επτά πόλεις γύρω από ένα ιερό βουνό."
Ίσως τα απίστευτα φώτα της Aztlan ήταν στην πραγματικότητα τα νότια φώτα της Ανταρκτικής πριν ότι η γη καρφωνόταν στα όρια της Ανταρκτικής Circle.
Aztlan ειπώθηκε για να είναι «... βρίσκεται πέρα από τα νερά, ή όπως περιβάλλεται από τα νερά? και το πρώτο στάδιο της μετάβασης λέγεται ότι έχουν γίνει με το πλοίο ".
Για άλλη μια φορά έχουμε την γνωστή ιστορία: Πίστευαν ότι δύο άτομα που επέζησαν από το βομβαρδισμό, ένας άνδρας, που ονομάζεται Coxcox, και η σύζυγός του. Τα κεφάλια τους αντιπροσωπεύεται στην αρχαία έργα ζωγραφικής, μαζί με μια βάρκα που επιπλέει στα νερά, στους πρόποδες ενός βουνού.
Καθ 'όλη την Αμερική ο μύθος ενός χαμένου παραδείσου νησιών στοιχειώνει τις μνήμες των ιθαγενών. Αλλά δεν ήταν μόνοι τους στη θλίψη τους για την απώλεια γης. Απέναντι στον ωκεανό η ιστορία είχε πει στην αρχαία Ινδία, το Ιράν και την Ιαπωνία.
Polar Paradise
Το 1922, ο Μαχάτμα Γκάντι, για να καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης έξι ετών, είπε στον δικαστή:
Από τη στιγμή που μου έχουν κάνει την τιμή του υπενθυμίζοντας τη δίκη του αείμνηστου Lokamaya Gangadhar Tilak, θέλω απλώς να πω ότι θεωρώ το πιο περήφανο προνόμιο και την τιμή να συνδέονται με το όνομά του.
Bal Gangadhar Tilak πλαστογράφησε την τακτική της παθητικής αντίστασης ως μέσο για την ανατροπή της βρετανικής κυριαρχίας στην Ινδία. Κρατήθηκε σε τέτοια εκτίμηση ότι ο Γκάντι χρησιμοποίησε τον τίτλο "Lokamaya" ("Αγαπημένος Ηγέτης του Λαού»), όταν αναφέρεται σε αυτόν. Tilak κέρδισε τον τίτλο του, ενώ φυλακίστηκε το 1897 για ανατρεπτικές γραπτά. Ο Βρετανός ελπίζει να περιορίσει το ρόλο του στην πλημμυρίδα των ινδικών εθνικισμού κλειδώνοντας τον. Οι σκληρές συνθήκες του κελιού του Bombay πήρε τους διοδίων. Υγεία Tilak εξασθένισε. Φοβούμενος ότι ο θάνατός του στη φυλακή θα μπορούσε να προκαλέσει μια γενική εξέγερση, η βρετανική μετακινηθεί το "Αγαπημένος Ηγέτης του Λαού" σε μια ασφαλέστερη φυλακή στην Πούνα. Βοήθησε με δωρεές των φρούτων και των λαχανικών Tilak ανακτηθεί μερικώς την υγεία του. Αλλά σύντομα μια νέα πείνα τον προσπέρασε - την ανάγκη για πνευματική διέγερση. Ανακούφιση προήλθε από μια απίθανη τρίμηνο: Αγγλία.
Tilak είχε δημοσιεύσει ένα σεβαστό έργο για παλαιότερα κείμενα της Ινδίας, τις Βέδες, και σανσκριτικά μελετητές στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και του Κέιμπριτζ ήταν εξοργισμένοι με τη φυλάκιση και τη θεραπεία του. Καθηγητής F. Max Muller, οδηγώντας αρχή του κόσμου σχετικά με τις Βέδες, ήταν επιτυχής όσον αφορά την περίπτωσή Tilak για αξιολόγηση από Queen Victoria. Έχει μειωθεί η ποινή του και του χορήγησε φως ανάγνωσης στο κελί του. Άρνηση πρόσβασης σε εφημερίδες ή οποιοδήποτε άλλο ρεύμα υλικό, Tilak χρησιμοποιείται αυτό το "προνόμιο" να συνεχίσει τις σπουδές του από τις Βέδες.
Μετά την απελευθέρωσή του Tilak αποσύρθηκε στα βουνά για να ξεκουραστούν σε ένα αγαπημένο οικογενειακό καταφύγιο. Το 1903 το σπουδαίο έργο του, Η Αρκτική Home στις Βέδες, δόθηκε στη δημοσιότητα. Σε αυτό υποστήριξε ότι τα λείψανα του ένα παραδεισένιο νησί θα μπορούσε να βρεθεί κάτω από τον Αρκτικό Ωκεανό: «Ήταν η έλευση του Εποχή των Πάγων που κατέστρεψε το ήπιο κλίμα του αρχικού σπιτιού και καλύπτει το σε ένα οικόπεδο πάγους ακατάλληλα για κατοίκηση του ανθρώπου. "
Tilak συνοψίζονται ένα βασικό πέρασμα στην παλαιότερη ιστορία του Ιράν, το Zend-Avesta:
Αχούρα Μάζντα προειδοποιεί Yima, ο πρώτος βασιλιάς των ανδρών, της προσέγγισης των δεινή χειμώνα, η οποία είναι να καταστρέψουν κάθε ζωντανό πλάσμα με καλύπτει τη γη με ένα παχύ φύλλο του πάγου, και συμβουλεύει Yima να οικοδομήσουμε μια Vara, ή ένα περίβλημα, με διατήρηση των σπόρων των κάθε είδους ζώων και των φυτών. Η συνάντηση λέγεται ότι έχουν λάβει χώρα στην Airyana Vaêjo, ή Paradise των Ιρανών. (Υπογράμμιση δική μου)
Tilak επέλεξε τον Αρκτικό Κύκλο ως τη θέση της χαμένης ηπείρου της Airyana Vaêjo μετά την ανάγνωση Paradise Found: Το λίκνο της ανθρώπινης φυλής στο Βόρειο Πόλο (1885), γραμμένο από τον ιδρυτή του Πανεπιστημίου της Βοστώνης, ο Δρ William Fairfield Warren. Warren είχε εντυπωσιαστεί από το πόσο συχνά η ιστορία της πτώσης του ουρανού και μεγάλη πλημμύρα είχε βρέθηκε συνυφασμένη με τους λογαριασμούς ενός χαμένου παραδείσου νησιών. Συνειδητοποίησε επίσης ότι η απώλεια γης είχε πολλές πολικές χαρακτηριστικά. Κατά την άποψη του κυκεώνα, η παγκόσμια φύση αυτών των περιγραφών πρότεινε μια κοινή φυσική εξήγηση. Η συναρπαστική ιδέα των παγετώνων παρέχεται μέρος της απάντησής του:
Τώρα, αν, κατά τη διάρκεια της επικράτησης του Κατακλυσμού, ή αργότερα, κατά συνέπεια, της on-έρχεται από την εποχή των παγετώνων, οι επιζώντες της πλημμύρας ήταν μετατοπίζεται από προκατακλυσμιαίο σπίτι τους στο Πόλο στο μεγάλο Κεντρική Ασία "οροπέδιο του Παμίρ," η πιθανή αφετηρία της ιστορικής μετακατακλυσμιαίοι της ανθρωπότητας, η νέα πτυχή που παρουσιάζονται από τους ουρανούς σε αυτό το νέο γεωγραφικό πλάτος θα ήταν ακριβώς σαν το μεγάλο κόσμο-σπασμός ο ίδιος ο ουρανός είχε γίνει εκτοπισμένων, πολικές θόλο του γέρνει πάνω από το ένα τρίτο περίπου της απόσταση από το ζενίθ στο ορίζοντα. Η αστρονομική γνώση αυτών των επιζώντων είναι πολύ πιθανό να τους επέτρεψε να κατανοήσουν την πραγματική αιτία της μεταβολής της εμφάνιση, αλλά αγενής απογόνους τους, unfavoured με τους θησαυρούς της προκατακλυσμιαίο επιστήμης, και γεννήθηκε μόνο με μια άγρια ή νομαδική ζωή στη νέα και αφιλόξενο σπίτι τους, θα μπορούσε εύκολα να ξεχάσει την εξήγηση. Με τον καιρό τα παιδιά, όπως τα παιδιά μπορεί να εύκολα να έρθει να ενσαρκώσει την παράξενη ιστορία που αναφέρεται από τους πατέρες τους σε παράξενα μύθους, στην οποία τίποτα από τα αρχικά στοιχεία παραμένουν πέρα από μια σκοτεινή λογαριασμό κάποιου μυστηριώδους μετατόπιση του ουρανού, έπρεπε να έχουν συμβεί σε ένα πολύ -off ηλικία σε σχέση με κάποια τρομακτική φυσική καταστροφή ή παγκόσμια καταστροφή.
Warren υπέθεσε ότι οι μύθοι παραδεισένιο νησί και δραματική λογαριασμούς τους από μια πτώση ουρανό και την παγκόσμια πλημμύρα ήταν μέρος της πραγματικής ιστορίας των τραυματισμένων πληθυσμών που είχαν χάσει την πατρίδα τους σε μια γεωλογική αναστάτωση. Ξανά και ξανά στα πιο αρχαία αρχεία Warren βρήκαν στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η απώλεια γης ήταν κοντά στο πόλο.
Για παράδειγμα, το 681 μ.Χ., ο Ιάπωνας Αυτοκράτορας Temnu διέταξε ότι ένα γραπτό αρχείο να γίνει από τις πιο αρχαίες ιστορίες του λαού του. Η συλλογή αυτή έγινε γνωστή ως Ko-ji-ki («Αρχείο των Αρχαίων θέματα") και εμφανίστηκε σε 712 Warren πίστευαν ότι η παλαιότερη μέρος του βιβλίου περιγράφεται μια αρχική πατρίδα νησί που βρίσκεται κοντά άξονα της Γης.
Η Ko-ji-ki αρχίζει με τα "Επτά Γενεές της εποχής των Θεών." Κάθε "γενιά" αποτελούνταν από έναν αδελφό και αδελφή. Μετά από τα επτά γενιές είχε δημιουργηθεί, δύο περισσότερους θεούς, Izanagi και την αδελφή / η σύζυγός του, Ιζανάμι, τέθηκαν σε λειτουργία. Θα ήταν επιφορτισμένοι με το έργο της δημιουργίας του κόσμου από το χυλό-όπως το χάος που ήταν η αρχέγονη Γη. Warren συνοψίζει τη στιγμή που οι δύο ουράνιες θεότητες δημιουργήσει την πρώτη στον κόσμο.
... Στέκεται στη γέφυρα του ουρανού, πιέζεται προς τα κάτω ένα δόρυ στο καταπράσινο κάμπο της θάλασσας, και αναδεύεται το γύρο και γύρο. Όταν κατάρτισε τις σταγόνες που έπεσαν από το τέλος του ενοποιούνται σε ένα νησί. Το ζεύγος ήλιο γεννήθηκε κατέβηκε πάνω στο νησί, και φυτεύοντας ένα δόρυ στο έδαφος, το σημείο προς τα κάτω, έχτισε ένα παλάτι γύρο, λαμβάνοντας ότι για την κεντρική στέγη πυλώνα. Το δόρυ έγινε ο άξονας της Γης, η οποία είχε προκληθεί στην περιστρέφονται με ανάδευση γύρο.
Warren κατέληξε στο συμπέρασμα ότι Onogorojima («Νησί της πάγωσε Drop") ήταν ένα νησί κάπου κοντά στο πόλο. Η κεντρική "στέγη πυλώνα" εκπροσωπείται, κατά την άποψή του, ο άξονας της Γης. Ένα μεγάλο παλάτι χτίστηκε στο νησί, ένα θέμα που επανεμφανίζεται στο μύθο της Ατλαντίδας.(Αργότερα, Izanagi δημιούργησε άλλα νησιά, συμπεριλαμβανομένων των οκτώ κύρια νησιά της Ιαπωνίας.)
Warren πίστευε ότι η πολική παράδεισος καταστράφηκε όταν μια κρίσιμη πτώση της θερμοκρασίας οδήγησε σε όλο τον κόσμο γεωλογική αναστάτωση. Μια τεράστια μάζα του εσωτερικού της Γης καταρρεύσει προς τα μέσα, τραβώντας τα τμήματα του φλοιού του πλανήτη με αυτό. Ο ωκεανός έσπευσε να πνίξει τα βυθισμένα περιοχές. Η σφαίρα στη συνέχεια ψύχεται - ασφυκτική την αρχική παράδεισο νησί στο χιόνι και τον πάγο.
Επειδή πίστευε ότι ολόκληρο το νησί είχε εξαφανιστεί κάτω από ένα πολικό ωκεανό Warren απέρριψε το Νότιο Πόλο ως πιθανή τοποθεσία από την Ανταρκτική ήπειρο υπήρχε ακόμα η γη. Αντ 'αυτού, ο ίδιος εστίασε την προσοχή του στο Αρκτικό Ωκεανό, που να τον εκπροσώπησε την αλήθεια "Ομφαλός της Γης":
Οι μαθητές της αρχαιότητας πρέπει συχνά θαύμασαν ότι σχεδόν σε κάθε αρχαία λογοτεχνία θα πρέπει να αντιμετωπίσουν την περίεργη έκφραση "ο ομφαλός της Γης." Ακόμα πιο ασύδοτη θα ήταν να φαινόταν εάν είχαν παρατηρήσει πόσες αρχαίες μυθολογίες συνδέσετε το λίκνο της ανθρώπινης φυλής με αυτή τη Γη-ομφαλό. Οι συνήγοροι των διαφόρων sites που έχουν ανατεθεί σε Eden έχουν σπάνια, αν όχι ποτέ, αναγνωρίζεται το γεγονός ότι δεν υπάρχει υπόθεση για το θέμα αυτό μπορεί να θεωρηθεί αποδεκτό το οποίο δεν μπορεί να εξηγήσει αυτή την περίεργη σύνδεση της πρώτης κατοικίας του ανθρώπου με κάποιο είδος φυσικής κέντρο της Γη. (Τα πλάγια γράμματα στο πρωτότυπο.)
Warren πίστευε ότι η «Ομφαλός της Γης» που αναφέρεται στον Αρκτικό Ωκεανό. Χάρτης του από τη θέση του τον χαμένο παράδεισο απεικονίζει τη Γη όπως φαίνεται από το Βόρειο Πόλο.
Αν Warren δεν είχε καθοριστεί στο βόρειο θέα και είχε αντ 'αυτού κοίταξε νότια θα είχε δει ότι η Ανταρκτική αποτελεί μια πολύ πιο φυσική «Ομφαλός της Γης», όπως μπορούμε να δούμε σε ένα Αμερικανικό Ναυτικό χάρτη του κόσμου, όπως φαίνεται από την Ανταρκτική .
Ανταρκτική, όπως η Αζτέκων "Aztlan" είναι "λευκό". Όπως χαμένο παράδεισο του Ιράν, καλύπτεται "με ένα παχύ φύλλο πάγου." Και όπως η "πρώτη γη" της ιαπωνικής μυθολογίας, είναι κοντά σε ένα από τους πόλους της Γης .
Ακόμα κι αν ο Πλάτων δεν είχε γράψει για την Ατλαντίδα, η μυθολογία των αρχαίων, έχει πάντα αγκαλιά τις αναμνήσεις που θα μας οδηγήσει στην Ανταρκτική.
Atlantis στην Ανταρκτική
Οι περισσότεροι επιβράβευση για μας, από το 1995, η ιδέα ότι η Ανταρκτική θα μπορούσε να ήταν το σπίτι της Ατλαντίδας έχει εισέλθει η λαϊκή φαντασία με απροσδόκητους τρόπους και πυροδότησε τα ταλέντα από πολλούς καλλιτέχνες και συγγραφείς.
Clive Cussler μας έδωσε Atlantis Βρέθηκε στο οποίο ο James-Bond-όπως-superhero Dirk Pitt ταξιδεύει στην Ανταρκτική και καταπολεμά νεο-Ναζί εγκληματίες πάνω στα ερείπια της Ατλαντίδας. Αργότερα, Cussler συνεργάστηκε με τον Paul Kemprecos να γράψει Pole Shift, ένα μυθιστόρημα που οραματίστηκε τρομοκράτες βαλθεί τεχνητά μετατόπιση του φλοιού της Γης. Stel Παύλου δημιούργησε αποκρυπτογραφήσουν. Richard Scott, ένας γλωσσολόγος, ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο ρωγμές αρχαία ιερογλυφικά συμπεριλαμβανομένων αυτών που βρέθηκαν στην πόλη της Ατλαντίδας δύο μίλια κάτω από τον πάγο της Ανταρκτικής. Thomas Greanias έγραψε Raising Atlantis στην οποία astro-αρχαιολόγος Conrad Yeats και του Βατικανού γλωσσολόγος Serena Serghetti επιβιώσουν προσπάθειά τους να βρουν Atlantis στην Ανταρκτική. Το 2007, ένα βιβλίο Kindle από τον Jeremy Robinson, Antarktos Rising, φαντάστηκε ένα σημερινή μετατόπιση φλοιό της Γης, που ελευθερώνει την Ανταρκτική από την πολική ζώνη, αποκαλύπτοντας το παρελθόν παγωμένο ήπειρο και αφυπνίζοντας τη μακρά χειμερία νάρκη πολιτισμού που βρίσκεται από κάτω.
Στην τηλεόραση, η μακροχρόνια τρέχοντας σειρά επιστημονικής φαντασίας Stargate SG1 (1997-2007) και το υποπροϊόν του Stargate Atlantis (2004-2009) και να αναλάβει μια στενή σύνδεση μεταξύ Ατλαντίδας και την Ανταρκτική. Στη μεγάλη οθόνη, AVP: Alien vs Predator (2004) και AVPR: Alien vs Predator - Requiem (2007) και οι δύο στηρίζεται στην ιδέα ότι η Ανταρκτική ήταν κάποτε η περιοχή ενός προηγμένου πολιτισμού. Το 2009, μια ταινία που στηρίζεται στην ιδέα μιας γης κρούστα μετατόπιση που αντιστοιχεί με το τέλος του ημερολογίου των Μάγιας φέρει τον προκλητικό τίτλο, 2012.
Στη μουσική, Atlantis Blueprint, ένα ροκ συγκρότημα στο Οντάριο απολαμβάνει την επιτυχία. Και στην Αυστραλία η ομάδα Όταν η Fell Sky συγκεντρώνει οπαδούς.
Υποβλητική ζωγραφική Τομ Μίλερ επιστημόνων ανάκτηση αντικειμένων από κάτω πάγο της Ανταρκτικής εμπνεύστηκε από Όταν ο ουρανός έπεσε και ήταν στο εξώφυλλο του αμερικανικού περιοδικού Atlantis Rising.
Συντάχθηκε από: Rand και Rose Flem-Ath - New Dawn
Αυτό το άρθρο έχει αναδημοσιευθεί με την άδεια του New Dawn Magazine
messagetoeagle
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis