Γράφει ο Νικόλαος Παπαδιονυσίου.
Στο χθεσινό δελτίο ειδήσεων του Kontra Channel, ήταν καλεσμένη η υποψήφια Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κυρία Σόφη Παπαδόγιαννη.
Φυσικά αφού ειπώθηκαν όλα τα τετριμμένα για την αναγκαιότητα επικράτησης του “αντισυστημικού” και “αντιμνημονιακού” ΣΥΡΙΖΑ σε αυτοδιοικητικό επίπεδο και σε επίπεδο Ευρωεκλογών, ο δημοσιογράφος κύριος Παπαγιάννης, ρώτησε την υποψηφία, αν το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα μπορούσε να απευθυνθεί και να προσεγγίσει ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής.
Και η χαριτωμένη κυρία απάντησε ότι βεβαίως και θα μπορούσε, γατί οι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής είναι άνθρωποι εξαθλιωμένοι και αγανακτισμένοι, και με τα συμφραζόμενά της άφησε να εννοηθεί, ότι τρόπον τινά είναι παραπλανημένοι και εκτονώνουν την αντίδραση και την αγανάκτησή τους ενάντια στο αστικό καθεστώς που τους καταδίκασε σε οικονομική εξαθλίωση με την ψήφο τους.
Κατ αρχάς και πρώτα απ όλα οι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής, σε καμία περίπτωση δεν είναι άβουλα παραπλανημένα πρόβατα που άγονται και φέρονται με κύριο γνώμονα την επιλογή του πιο “τσαμπουκά” αντιμνημονιακού. Ούτε είναι πολίτες που στηρίζουν με την ψήφο τους το Εθνικιστικό Κίνημα, κατόπιν της συστηματικής πλύσης εγκεφάλου που δέχθηκαν από εμάς. Άλλωστε και να θέλαμε να εφαρμόσουμε την μέθοδο της πλύσης εγκεφάλου, δεν θα μπορούμε να βρούμε ούτε τον ελάχιστο τηλεοπτικό χρόνο απέναντι στην αντίστοιχη συνεχή και μεθοδευμένη που εφαρμόζουν νυχθημερόν τα κατάπτυστα ΜΜΕ.
Επομένως, ας γνωρίζει η κυρία Παπαδόγιαννη, ότι οι ψηφοφόροι μας δεν είναι λούμπεν προλεταριάτο, αλλά συνειδητοί και υπερήφανοι Έλληνες Εθνικιστές.
Άνθρωποι που ταλανίζονται και υποφέρουν καθημερινά, όντας τα θύματα ενός αθλίου και ανέντιμου ξενόδουλου αστικού καθεστώτος που εδώ και σαράντα έτη κατάστρεψε την οικονομία, κατάκλεψε, καταχράστηκε και διασπάθισε το δημόσιο χρήμα, καταδικάζοντας την Πατρίδα μας και τον Λαό σε μια γενικευμένη οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική κατοχή, σε μια εφιαλτική καθημερινότητα ανεργίας, στερήσεων, εξαθλίωσης και ανασφάλειας.
Άνθρωποι που αηδίασαν τους σπαραξικάρδιους ανούσιους γογγυσμούς των κωμικών “κοινωνικών επαναστατών” της αριστεράς, οι οποίοι πίσω από την προσωπική τους ευμάρεια και τρυφηλότητα έχυναν πύρινα δάκρυα για την ολοένα και γιγαντώμενη κοινωνική καχεξία σχεδιάζοντας συγχρόνως την επόμενη εκδρομική τους εξόρμηση για το Weekend.
Όπως παρατήρησε κάποιος πολύ σωστά, όταν η Χρυσή Αυγή την Μεγάλη Πέμπτη μοίραζε τρόφιμα σε χιλιάδες Έλληνες πολίτες (χωρίς να έχει πλέον κομματική επιδότηση) ο κύριος Τσίπρας και τα μεγαλοστελέχη του είχαν φύγει εκτός Αθηνών για τις εορτές του Πάσχα. Αλλά ο Ελληνικός Λαός γνωρίζει πλέον πολύ καλά ποιος είναι αυτός που τον στηρίζει και στέκεται αρωγός παρά το πλευρό του με ουσιαστικές πράξεις και όχι θεωρητικές αερολογίες. Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος της ψήφου του. Είναι η επιστροφή και η συνειδητοποίηση εκ μέρους της Ελληνικής κοινωνίας, της ανάγκης επανακαθορισμού της ιδεολογικής και ηθικής της ταυτότητας, μέσω της Εθνικιστικής κοσμοθεωρίας.
Οι ψηφοφόροι μας λοιπόν δεν είναι διόλου παραπλανημένοι, αλλά αφυπνισμένοι. Μέσα από τον εξαγνιστικό κολασμό που τους επέβαλε το ανέντιμο αστικό καθεστώς, μέσα από το γενικευμένο ψεύδος και την συκοφαντία, το πνεύμα απελευθερώθηκε από την υλική εξάρτηση και στράφηκε ξανά στις αρχέγονες αξίες και στα ιδανικά. Στις Ιερές έννοιες της Πατρίδας και της Φυλής. Στην απόλυτη επανάκτηση της Ιστορικής συνείδησης.
Δεν έχουν λοιπόν σε καμία περίπτωση αγαπητή κυρία την ανάγκη καλοζωισμένων αστών πνευματικών καθοδηγητών, με προλεταριακή διαλεκτική που θα τους επαναφέρουν στα ιδεολογικά κομματικά ποιμνιοστάσια.
Επίσης η κυρία Παπαδόγιαννη επεσήμανε, ότι δεν πρέπει το σύστημα να μας αντιμετωπίσει με κατασταλτικές μεθόδους, αλλά με ιδεολογικές και σε κοινωνικό επίπεδο. Συμφωνούμε και μεγάλη μας χαρά.
Αλλά εσείς και οι ιδεολογικοί σας σύντροφοι είστε αυτοί που στις σπάνιες φορές που μας κάλεσαν σε κάποιο περιφερειακό τηλεοπτικό πάνελ, αντί να μας αντιμετωπίσετε διαλεκτικά και επιχειρηματολογώντας, “ξεμπροστιάζοντας” μας ενώπιον του Λαού, τα μαζέψατε και φύγατε άρον άρον. Διότι δεν τολμάτε να αντιμετωπίσετε τον Εθνικιστικό λόγο και την διαλεκτική. Διότι εμείς είμαστε αυτοί που θα ξεμπροστιάσουμε την υποκρισία και την αθλιότητά σας.
Άντε λοιπόν! Δώστε μας βήμα και καθίστε και εσείς οι ψευδοεπαναστάτες και οι εκπρόσωποι του αστικού καθεστώτος να τα πούμε επιτέλους.
Και αφήστε τον Λαό να κρίνει.
Αλλά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί, γιατί η ιδεολογική μεθοδολογία της αριστεράς στηρίζεται πάνω στο άκαμπτο αξίωμα και στην πνευματική αλλοτρίωση Και αυτό συνέβαινε πάντα.
Πολιτικοί κανάγιες και σαλτιμπάγκοι του κοινοβουλίου, από το να προβαίνετε σε υπερφίαλες δηλώσεις ψευδούς συμπόνιας και ενδιαφέροντος, από το να προσβάλλετε επιπλέον τους Έλληνες ψηφοφόρους χαρακτηρίζοντας τους ως ανεγκέφαλους παραπλανημένους, καλύτερα είναι να καταπιείτε την αποτυχία του εκλογικού γύρου της πρώτης εβδομάδος, γιατί πλησιάζει και η δεύτερη που θα είναι χείριστη της πρώτης,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis