Ανταποκρίθηκαν, αλλά στο τέλος δεν έκαναν την ρύθμιση, καθώς απ΄ ότι φαίνεται ούτε ο Δήμος Καβάλας είναι έτοιμος, αλλά ούτε και το νομικό πλαίσιο απολύτως ξεκάθαρο.
Η διοίκηση του Δήμου απάντησε ότι μια απλή αίτηση για να ενταχθούν στην ευνοϊκή ρύθμιση είναι προς το παρόν αρκετή. Στη συνέχεια με βάση τις αιτήσεις που η υπηρεσία θα παραλάβει θα ειδοποιήσει τους επαγγελματίες αλλά και τους απλούς δημότες να επανέλθουν για να ενταχθούν στη ρύθμιση.
Επί του παρόντος και παρά τις αντίθετες ανακοινώσεις, δύο είναι τα προβλήματα. Ότι δεν υπάρχουν ερμηνευτικές εγκύκλιοι επί του αρχικού νόμου και το ότι στους υπολογιστές της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου δεν έχει ενταχθεί το απαραίτητο πρόγραμμα που θα υπολογίζει τις δόσεις, στο πλαίσιο της καινούριας ρύθμισης. Με λίγα λόγια τα προβλήματα είναι γραφειοκρατικά, ο δήμος Καβάλας αισιοδοξεί ότι σύντομα θα ξεπεραστούν.
Γι΄ αυτό το λόγο παρακαλεί όσους θέλουν να κάνουν ρύθμιση με τους ευνοϊκούς όρους, να καταθέσουν αίτηση και στη συνέχεια να περιμένουν σχετική ειδοποίηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis