Τρίτη 20 Μαΐου 2014

ΒΙΝΤΕΟ – ΑΗΔΙΑΣ! Ουκρανοί νεοναζι ξέθαψαν νεκρούς φασιστες του Β¨ΠΠ για να τους τιμήσουν! Δεν θα πιστεύετε αυτο που βλέπετε!

olympiada 


Νεοναζί ΞΕΘΑΨΑΝ Ουκρανούς SS πεσόντες ΄στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, μετέφεραν τις σωρούς σε εκκλησία, έψαλαν νεκρώσιμη ακολουθία και τους έθαψαν με τιμητικά αγήματα ντυμένα με γνήσιες Χιτλερικές στολές.
ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΕΥΡΩΠΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...