ΒΙΝΤΕΟ – ΑΗΔΙΑΣ! Ουκρανοί νεοναζι ξέθαψαν νεκρούς φασιστες του Β¨ΠΠ για να τους τιμήσουν! Δεν θα πιστεύετε αυτο που βλέπετε!
olympiada
Νεοναζί ΞΕΘΑΨΑΝ Ουκρανούς SS πεσόντες ΄στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, μετέφεραν τις σωρούς σε εκκλησία, έψαλαν νεκρώσιμη ακολουθία και τους έθαψαν με τιμητικά αγήματα ντυμένα με γνήσιες Χιτλερικές στολές. ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΕΥΡΩΠΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis