Σε ανάμνηση της επετείου της Ένωσης της Επτανήσου με τη μητέρα Ελλάδα ας επιχειρήσουμε να κάνουμε μια ανάλυση των αποτελεσμάτων των Εκλογών για τη Περιφέρεια…Έτσι λοιπόν το 22% του Σώματος βολεμένοι ως φαίνεται, ψηφίζουν τον “ανίκανο” τελευταίο στην απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων και κοιμισμένο νυν δεξιό και εκλεκτό της ΝΔ Περιφερειάρχη.
by…Spyros Cheirdaris
Ένα 15% βολεμένων πάλι ψηφίζει τη “ξεπουλήτρα” τη “Ναι σε όλα” βουλευτίνα που ποτέ δεν παραιτήθηκε από την έδρα, του ΠΑΣΟΚ και της ΕΛΙΑΣ.
Σύνολο βολεμένων και ικανοποιημένων από την όλη κατάσταση στα νησιά 35% … με τέτοια ποσοστά σας αξίζει οτι παίρνετε…
12% πήρε ο “Αθηνοκεντρικός Κράτος”, εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Παντού υπάρχει ένας μύθος και μάλιστα αν σηκώνουμε και σημαία απόσχισης.
Αναμενόμενα τα υπόλοιπα αποτελέσματα με ιδιαίτερα σημαντικά τα νούμερα των φασιστών στο 5% και περίπου 6000 ψηφοφόρους με τις 3000 μόνο στη Κέρκυρα.
Εν κατακλείδι με το 40% περίπου του σώματος να ψηφίζει μνημονιακά κόμματα είναι πλέον αυτονόητο πως “ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis