Ενώ, καθημερινά οι Έλληνες Βοριεοηπειρώτες υπομένουν την απόλυτη περιφρόνηση και περιθωριοποίηση από την αλβανική κυβέρνηση χαρακτηριζόμενοι ως πολίτες δευτέρας κατηγορίας, ενώ καθημερινά υφίστανται μια συνεχή τρομοκρατία από ακραία στοιχεία, με λεκτικούς και σωματικούς προπηλακισμούς, ενώ οι απειλές κατά της ζωής και των περιουσιών τους δίνουν και παίρνουν, ενώ οι αλβανοί εθνικιστές του U.C.K. υπό την σκέπη της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας, έχουν
εγείρει το θέμα της Τσαμουριάς και προκαλούν ασυστόλως, η αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας κυρία Φώφη Γεννηματά, πραγματοποίησε επίσημη επίσκεψη στην Αλβανία στο πλαίσιο της οποίας υπεγράφη το πρόγραμμα στρατιωτικής συνεργασίας μεταξύ των δυο χωρών.
Στις δηλώσεις της η κυρία υπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία της για ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας, εκμεταλλευόμενες οι δύο πλευρές τη σχετική συμφωνία του Νοεμβρίου του 1997, γιατί, όπως είπε, υπάρχει βούληση προς αυτή την κατεύθυνση.
Και εδώ ερωτούμε. Για ποια αμυντική βιομηχανία μιλάει; Λες και η Αλβανία είναι μια χώρα τόσο πολύ εξελιγμένη και προηγμένη τεχνολογικά, ώστε να μπορεί να μας προσφέρει τεχνογνωσία και στήριξη, όσον αφορά την αμυντική βιομηχανία. Εκτός αυτού ότι υπάρχει σε αυτόν τον τομέα στην Ελλάδα και φυσικά εννοούμε τα Ε.Α.Σ. άγεται και φέρεται από την δήθεν εξυγίανση που προσπαθεί να επιβάλλει η πολιτική ηγεσία κατόπιν των οδηγιών της Τρόϊκα, οικονομική εξυγίανση που προκύπτει από τις καταχρήσεις διαφόρων εγκάθετων κομματόσκυλων που τοποθετήθηκαν από τις τελευταίες κυβερνήσεις σε διοικητικές θέσεις.
Άλλωστε η ίδια η κυρία υπουργός δήλωσε ότι το μέλλον των ΕΑΣ θα κριθεί στο τέλος του 2014. Σε ποια λοιπόν αμυντική βιομηχανία αναφέρεται;
Επίσης χαρακτήρισε την Ελλάδα και την Αλβανία παράγοντες σταθερότητας για τη Βαλκανική και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ενώ επισήμανε ότι η ελληνική μειονότητα στην Αλβανία και οι εκατοντάδες χιλιάδες Αλβανοί οικονομικοί μετανάστες στην Ελλάδα, αποτελούν ισχυρές γέφυρες επικοινωνίας, φιλίας και αλληλοεκτίμησης.
Εδώ πλέον το θέμα γίνεται από κωμικό έως γελοίο. Μάλλον η κυρία Γεννηματά βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου και αγνοεί τις συχνές αναφορές από τα ΜΜΕ για συλήσεις ναών στην Βόρειο Ήπειρο, για εισβολές τραμπούκων σε πολιτικά γραφεία της Ελληνικής μειονότητας, για την τρομοκράτηση κληρικών και λαϊκών σε καθημερινή βάση, για τις απειλές και τους εκφοβισμούς που δέχονται ηγετικά στελέχη της μειονότητας. Και όλα αυτά υπό τα απαθή βλέμματα και την σιωπηρή παρότρυνση των τοπικών αρχών.
Οσο για τους χιλιάδες αλβανούς οικονομικούς μετανάστες, έργο του σημερινού πρωθυπουργού κυρίου Σαμαρά, εδώ το νόμισμα έχει δυο όψεις.
Ναι μεν υπάρχουν οικογένειες που μετανάστευσαν στην Ελλάδα και αξιοπρεπώς προσπαθούν να ζήσουν και να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, αλλά και ένα μεγάλο μέρος και εδώ δεν μιλάμε για μικρό ποσοστό, ή εξαιρέσεις, αποτελείται από αδίστακτους και στυγνούς εγκληματίες που η αλβανική κυβέρνηση φρόντισε να τους ξεφορτωθεί, ξαποστέλλοντας τους στην Πατρίδα μας, όπως κάποτε είχε κάνει στις ΗΠΑ ο Κάστρο με τους Κουβανούς εγκληματίες και οι οποίοι φέροντες βαρύ στρατιωτικό οπλισμό απασχολούνται στον μόνο τομέα που γνωρίζουν με επιστημονική μεθοδολογία θα λέγαμε και που δεν είναι άλλος από την ένοπλη ληστεία, την σωματεμπορία, τον εκβιασμό, την απαγωγή, τα ναρκωτικά και την εν ψυχρώ δολοφονία. Μήπως η κυρία υπουργός δεν έχει ακούσει ποτέ να γίνεται λόγος για Αλβανική μαφία στην Χώρα μας;
Για ποιες λοιπόν ισχυρές γέφυρες φιλίας συνεργασίας και αυτοεκτίμησης μιλάει η αλαφροΐσκιωτη κυρία υπουργός;
Για τον Ριζάϊ, για την συμμορία του Κόλα που διέσχισε όλη την Ελλάδα εξαπολύοντας ένα οδοιπορικό αίματος, για τους Αλβανούς εγκληματίες που εκτός από τις ληστείες για να ικανοποιήσουν τα ζωώδη και νοσηρά ένστικτά τους βίαζαν και τις γυναίκες εμπρός στα μάτια των συζύγων και των παιδιών τους; Άραγε γνωρίζει η κυρία Γεννηματά, ότι βάσει στατιστικών αυτή την στιγμή στις Ελληνικές φυλακές το 23% των κρατούμενων είναι Αλβανικής καταγωγής που βαρύνονται με σοβαρές κακουργηματικές πράξεις. Το 23%!!!!!!!!!
Συμπερασματικά λοιπόν καταλήγουμε, ότι τα επιχειρήματα που προβάλλονται όσον αφορά την συνεργασία της Ελλάδας με την Αλβανία είναι άνευ αντικρίσματος και το μόνο που εν τέλει θα επιτευχθεί είναι νέα και σοβαρά Εθνικά προβλήματα. Γιατί μπορεί στο μέλλον και αυτό δεν θα μας εκπλήσσει διόλου αυτή η υποτιθέμενη συνεργασία να αποτελέσει τον δίαυλο μέσω του οποίου να προβληθεί σε επίσημο διπλωματικό πλέον επίπεδο οι απαιτήσεις της Αλβανίας για την Ήπειρο και την μειονότητα των Τσάμηδων. ethnikismos.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis