Το λεωφορείο αγοράστηκε από την εταιρία Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας Α.Ε.. Θ΄ αγοραστούν κι άλλα, ίσως ακόμη τέσσερα. Αυτά τα μικρά λεωφορεία που ήδη χρησιμοποιούνται από το αστικό ΚΤΕΛ, πολύ μικρότερα από τα συνηθισμένα, είναι λεωφορεία που θα εκτελούν δρομολόγια σε ώρες που δεν είναι αιχμής, δηλαδή απογεύματα, βράδια και Κυριακές.
Έχουν πολύ λίγα λειτουργικά έξοδα κι αγοράστηκαν περίπου 20.000 ευρώ το καθένα. Χρήματα που προέρχονται όλα από το ταμείο του αστικού ΚΤΕΛ, χωρίς αυτή η αγορά που δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, αλλά έχει δρομολογηθεί, να επιδοτείται ή να υποστηρίζεται από κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα.
Το πρώτο λεωφορείο θα κάνει ουσιαστικά μία δοκιμή κατά πόσο εξυπηρετεί του επιβάτες και το αστικό ΚΤΕΛ. Στη συνέχεια το αστικό ΚΤΕΛ θα προχωρήσει σε αγορά κι άλλων παρόμοιων λεωφορείων που μπορεί μέχρι το τέλος του χρόνου να είναι άλλα τέσσερα.
Ικανοποιημένος από την εξέλιξη ο Σίμος Γιοβανάκης θεωρεί ότι κατ΄ αυτό τον τρόπο το ΚΤΕΛ Καβάλας προσαρμόζεται σε μια διαφορετική πραγματικότητα όπου οι επιβάτες είναι πολύ λιγότεροι, λόγω της οικονομικής κρίσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis