Σύμφωνα με τους γιατρούς του νοσοκομείου, ο «Ευαγγελισμός» διαθέτει δύο αξονικούς τομογράφους, έναν πεπαλαιωμένο που εδώ και καιρό δεν λειτουργεί και θέλει αντικατάσταση και έναν πιο σύγχρονο 16 τομών, ο οποίος από την περασμένη Παρασκευή τέθηκε εκτός λειτουργίας και ακόμη δεν έχει επιδιορθωθεί.
Την Παρασκευή, οπότε είχε γενική εφημερία ο «Ευαγγελισμός», οι ασθενείς οδηγούνταν στο Κρατικό Αθήνας «Γ. Γεννηματάς» και σήμερα, Τρίτη, στο Ιπποκράτειο. Μαζί με τους ασθενείς μεταβαίνει στο «Γεννηματάς» και προσωπικό του «Ευαγγελισμού».
Οι εκπρόσωποι των γιατρών του «Ευαγγελισμού» καταγγέλλουν ότι στόχος της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας είναι να εγκατασταθεί στο νοσοκομείο ιδιωτικός αξονικός τομογράφος.
tovima.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis