Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Δημιούργησα το AIDS για να ξεκληρίσω εσκεμμένα την ανθρωπότητα


Ποιος είπε πως όλα είναι παραμύθια όταν λέμε ότι τα πάντα γίνονται βάσει σχεδίου ! Ένα σχέδιο από κάποια αρρωστημένα μυαλά για δύο λόγους . Ο πρώτος για την μείωση του πληθυσμού του πλανήτη όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο και ο δεύτερος για τα χρήματα !
Άραγε πόσες είναι οι αρρώστιες που εμφανίζονται φυσιολογικά κατά καιρούς, σαν επιδημίες; Ποιος μπορεί να μας επιβεβαιώσει πως δεν μας ψεκάζουν τον ιό, για να μας πωλούν μετά τα εμβόλια και τα φάρμακα;
Μήπως συμβαίνει το ίδιο, όπως τους ιούς των υπολογιστών που κατά πληοψηφία δημιουργούνται από τους ίδιους που πωλούν και τα αντιβιοτικά τους; ( antivirus )

Δείτε και φρίξτε ο Dr Robert Gallo ομολογεί: Δημιούργησα το AIDS για να ξεκληρίσω εσκεμμένα την ανθρωπότητα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...