Αναδημοσιεύουμε ολόκληρο το άρθρο του εκλεκτού ιστολογίου “Βορειοηπειρώτης” (που ΔΥΣΤΥΧΩΣ σίγησε)
Το άρθρο αυτό είναι φόρος τιμής στα παλικάρια που πολέμησαν στο έπος του 40. Είναι 8.500 νεκροί Έλληνες στρατιώτες θαμένοι στην Βόρειο Ήπειρο. Δεν έχει γίνει εκταφή, δεν έχει γίνει αναγνώριση… Τα ιερά οστά τους βγαίνουν στην επιφάνεια με ελάχιστο σκάψιμο. Στο ντοκυμαντέρ βλέπουμε να συλλέγονται τα οστά ένός ΗΡΩΑ, να τοποθετούνται ΕΥΛΑΒΙΚΑ μέσα στην Ελληνική Σημαία (που καίνε οι ΑΛΒΑΝΟΙ) και να ενταφιάζονται.. μετά από 70 χρόνια!
Δεν έχουν βρεί ανάπαυση κε ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΕ αυτά τα ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ… Εππομένως, να μη σώσει και βρεί ΠΟΤΕ του Ανάπαυση ο Κεμάλ!
Αυτά τα παλικάρια που έπεσαν στο μέτωπο της Αλβανίας είναι:
Ο Άγνωστος ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ….
ΚΑΙ στη Βόρειο Ήπειρο βεβηλώνονται τα οστά των ΗΡΩΩΝ μας που τα πατάνε οι εγκληματίες Αλβανοί….
Αλλά και έδώ, στην Πλατεία Συντάγματος, Βεβηλώνεται η ΜΝΗΜΗ τους όταν από πάνω τους ΑΚΡΙΒΩΣ, στο “Ελληνικό” Κοινοβούλιο διαβουλεύονται οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ της ΕΛΛΑΔΑΣ. ΟΙ ΚΗΦΗΝΕΣ που ΑΚΥΡΩΣΑΝ το ΑΙΜΑ και τις ΘΥΣΙΕΣ των ΗΡΩΩΝ με την ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ πολιτική τους….
Αυτά τα ΚΤΗΝΗ, σήμερα κάνουν “παρέλαση” με σπόνσορα το Βαρδινογιάννη, τάχα για να τιμήσουν τους ΠΕΣΟΝΤΕΣ.
ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ!
Θέλουν χορηγό για την παρέλαση…. των ώρα που ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ και ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ την ΥΨΙΣΤΗ Χορηγία που έγινε ποτέ: τη θυσία και το ΑΙΜΑ των ΗΡΩΩΝ !
Το άρθρο του “Βορειοηπειρώτη” στη συνέχεια (αξίζει να δεί κανείς το ολιγόλεπτο αφιέρωμα απο την ΕΤ1… είναι “τα κόκκαλα των Ελλήνων τα ΙΕΡΑ“… απο του χρόνου, η ΝΕΡΙΤ, τέτοια μέρα θα δείχνει ΜΟΝΟ το “ολοκαύτωμα”: … αέρα κοπανιστό…)
Δημοσθένης Κουρεμένος
Βουλιαράτι
|
Ήταν πια Απρίλης του 1941. Η υποχώρηση είχε αρχίσει. Οι Ιταλοί άρχισαν να χτυπούνε από παντού. Ενας ένας οι μαχητές έπεφταν νεκροί. Αλλοι πέντε και ένας ο Αλογογιάννης έξι. «Στο σπίτι γινόταν θρήνος. Ο Προβατάς, ένα από τα παιδιά, ζούσε πλημμυρισμένος στα αίματα. Εδωσε το πορτοφόλι στον πατέρα μου, πέθανε κι αυτός. Τους έδεσαν με τις κουβέρτες. Εσκαψαν λίγο στο χωράφι, ίσα ίσα για να τους σκεπάσουν. Εμείς είχαμε απομακρυνθεί μέχρι να δούμε τι θα γίνει. Σαν γυρίσαμε, τους είδαμε τους τάφους. Οι μύτες από τα άρβυλα ξεχώριζαν από το χώμα. Ορμήσαμε κι εμείς τα μικρά παιδιά και αρχίσαμε να τα σκεπάζουμε. Δύο οι τάφοι, έξι οι νεκροί. Ο πατέρας μου αργότερα φύτεψε στους δύο τάφους από μια αχλαδιά.
Tο χωράφι ανήκε στο συνεταιρισμό και υπήρχε φόβος όπως θα οργωνόταν να βρούνε τα οστά των παιδιών. Ετσι, με τις αχλαδιές λύθηκε το πρόβλημα».
Ερμιόνη ΜπρίγκουΧειμάρρα |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis