Ο προπονητής του Γιάννη, Παναγιώτης Καρανικολής δήλωσε στο sport-fm.gr μετά το τέλος του αγώνα:«Το καλό για εμάς ήταν ότι δεν μας ήξερε ο αντίπαλος. Ίσως και να μας υποτίμησε! Μπήκε πολύ δυνατά ο Γιάννης, έκανε εξαιρετική εμφάνιση και μας έδωσε μια πολύ μεγάλη χαρά! Όλα πήγαν όπως τα είχαμε σχεδιάσει και ήρθε άλλη μια δικαίωση των κόπων μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis