Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τον Νερόμυλο, να ενημερωθούν ενώ πολλοί επέλεξαν να περπατήσουν μέσα στο πανέμορφο μονοπάτι, για να απολαύσουν την φυσική ομορφιά της περιοχής και την μοναδική σκιά των αιωνόβιων πλατανιών.
Στην σκιά των φύλλων με την δροσιά των φίλων που λέει και το σλόγκαν του Συλλόγου.
Τα μέλη του Συλλόγου είχαν προβλέψει για την σίτιση των επισκεπτών με πολύ νόστιμα σουβλάκια αλλά και για την μουσική »επένδυση» της εκδήλωσης.
Το κέφι δεν άργησε να ανάψει και γρήγορα όλοι έσμιξαν σαν μια παρέα, σιγοτραγουδώντας και συνοδεύοντας τους μουσικούς.
Στο τέλος όλοι φύγανε ευχαριστημένοι και δώσανε ραντεβού για του χρόνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis