=== H ΕΕ κινεί διαδικασία επιβολής κυρώσεων κατά της Γερμανίας για τις δαπάνες κατασκευής του νέου τερματικού αεροπορικού σταθμού BER
=== Οι μεγάλες καθυστερήσεις για τη κατασκευή του νέου αεροδρομίου Berlin Brandenburg Airport Willy Brandt (BER) της Γερμανίας, έχουν προκαλέσει την έναρξη μιας διαδικασίας επιβολής κυρώσεων για τις παραβάσεις. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καταγγέλλει τη Γερμανία, ότι αγνοήθηκαν οι περιβαλλοντικοί νόμοι.
=== Η φωτισμός του τερματικού, του νέουαεροδρομίου Berlin Brandenburg Airport Willy Brandt (BER) στο Schönefeld (Βραδεμβούργο) είναι πολύ κακός. Στο εργοτάξιο επικρατεί το χάος και τίποτα δεν έχει ετοιμαστεί, ενώ δεν υπάρχει καμία ημερομηνία έναρξης λειτουργίας. Το υπό κατασκευή αεροδρόμιο, καταβροχθίζει κάθε μήνα περίπου 20.000.000 €!!!!
=== Η Γερμανική κυβέρνηση προσπαθεί να επισπεύσει τη κατασκευή, παραβιάζοντας τις προδιαγραφές του έργου και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία!!!
=== Η μεγάλη διάρκεια κατασκευής του έργου, έπληξαν το αεροδρόμιο και την εικόνα της πρωτεύουσας Βερολίνο (BER) και τώρα απειλείται η Γερμανία με οικονομικές κυρώσεις από τις Βρυξέλλες: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κινεί διαδικασία επιβολής κυρώσεων κατά της Γερμανίας, για παραβάσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Η Γερμανία πρέπει να εξετάσει τις συνέπειες του έργου σε βάρος της φύσης και του περιβάλλοντος στο σχεδιασμό των διαδρόμων πτήσεων, δήλωσε στις Βρυξέλλες ο εκπρόσωπος της ΕΕ για το περιβάλλον, Επίτροπος Janez Potočnik. μετέδωσε η RBB.
=== «Πρόκειται για δύο πτυχές της γερμανικής νομοθεσίας περί αερομεταφορών» δήλωσε ο εκπρόσωπος της Επιτροπής. «Θα έλεγα ότι πρέπει κανείς να λάβει υπόψη τις πραγματικές γραμμές για την αξιολόγηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του αεροδρομίου.» Οι αρχές των Βρυξελλών είχαν λάβει καταγγελίες για το νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου: Ως εκ τούτου, οι σχεδιαστές είχαν τα περιθώρια νααλλάξουν τους διαδρόμους, αλλά δεν φρόντισαν να επανεξετάσουν τις επιπτώσεις στο περιβάλλον.
=== Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση έχει δύο μήνες περιθώριο για να πλαρει μέτρα. Στις προηγούμενες συζητήσεις μεταξύ των Βρυξελλών και του Βερολίνου, η γερμανική πλευρά ισχυρίζεται, ότι είχε καταλάβει διαφορετικά τα λόγια των συνομιλητών της και ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξέφραζε μια διαφορετική άποψη.
=== Η διαμάχη με τους κατοίκους για τους διαδρόμους πτήσεων είναι μακροχρόνια.
=== Οι διάδρομοι ήταν και στο παρελθόν ένα σημαντικό σημείο διαφωνίας. Οι κάτοικοι φοβούνται τη ρύπανση και την ηχορύπανση. Ακόμη περισσότερο, καθώς η Γερμανική υπηρεσία ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας (DFS), από το 2010 ανακοίνωσε τις προγραμματισμένες διαδρομές αναχώρησης από το αεροδρόμιο, αλλά όλα αυτά απέχουν πολύ από αυτά που απαιτούν οι κάτοικοι της περιοχής.
=== Οι μεγάλες καθυστερήσεις για τη κατασκευή του νέου αεροδρομίου Berlin Brandenburg Airport Willy Brandt (BER) της Γερμανίας, έχουν προκαλέσει την έναρξη μιας διαδικασίας επιβολής κυρώσεων για τις παραβάσεις. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καταγγέλλει τη Γερμανία, ότι αγνοήθηκαν οι περιβαλλοντικοί νόμοι.
=== Η φωτισμός του τερματικού, του νέουαεροδρομίου Berlin Brandenburg Airport Willy Brandt (BER) στο Schönefeld (Βραδεμβούργο) είναι πολύ κακός. Στο εργοτάξιο επικρατεί το χάος και τίποτα δεν έχει ετοιμαστεί, ενώ δεν υπάρχει καμία ημερομηνία έναρξης λειτουργίας. Το υπό κατασκευή αεροδρόμιο, καταβροχθίζει κάθε μήνα περίπου 20.000.000 €!!!!
=== Η Γερμανική κυβέρνηση προσπαθεί να επισπεύσει τη κατασκευή, παραβιάζοντας τις προδιαγραφές του έργου και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία!!!
=== Η μεγάλη διάρκεια κατασκευής του έργου, έπληξαν το αεροδρόμιο και την εικόνα της πρωτεύουσας Βερολίνο (BER) και τώρα απειλείται η Γερμανία με οικονομικές κυρώσεις από τις Βρυξέλλες: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κινεί διαδικασία επιβολής κυρώσεων κατά της Γερμανίας, για παραβάσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Η Γερμανία πρέπει να εξετάσει τις συνέπειες του έργου σε βάρος της φύσης και του περιβάλλοντος στο σχεδιασμό των διαδρόμων πτήσεων, δήλωσε στις Βρυξέλλες ο εκπρόσωπος της ΕΕ για το περιβάλλον, Επίτροπος Janez Potočnik. μετέδωσε η RBB.
=== «Πρόκειται για δύο πτυχές της γερμανικής νομοθεσίας περί αερομεταφορών» δήλωσε ο εκπρόσωπος της Επιτροπής. «Θα έλεγα ότι πρέπει κανείς να λάβει υπόψη τις πραγματικές γραμμές για την αξιολόγηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του αεροδρομίου.» Οι αρχές των Βρυξελλών είχαν λάβει καταγγελίες για το νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου: Ως εκ τούτου, οι σχεδιαστές είχαν τα περιθώρια νααλλάξουν τους διαδρόμους, αλλά δεν φρόντισαν να επανεξετάσουν τις επιπτώσεις στο περιβάλλον.
=== Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση έχει δύο μήνες περιθώριο για να πλαρει μέτρα. Στις προηγούμενες συζητήσεις μεταξύ των Βρυξελλών και του Βερολίνου, η γερμανική πλευρά ισχυρίζεται, ότι είχε καταλάβει διαφορετικά τα λόγια των συνομιλητών της και ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξέφραζε μια διαφορετική άποψη.
=== Η διαμάχη με τους κατοίκους για τους διαδρόμους πτήσεων είναι μακροχρόνια.
=== Οι διάδρομοι ήταν και στο παρελθόν ένα σημαντικό σημείο διαφωνίας. Οι κάτοικοι φοβούνται τη ρύπανση και την ηχορύπανση. Ακόμη περισσότερο, καθώς η Γερμανική υπηρεσία ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας (DFS), από το 2010 ανακοίνωσε τις προγραμματισμένες διαδρομές αναχώρησης από το αεροδρόμιο, αλλά όλα αυτά απέχουν πολύ από αυτά που απαιτούν οι κάτοικοι της περιοχής.
Με πληροφορίες από την Die Welt — Απόδοση Μπαρμπανίκος Αρβανίτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
skaleadis