Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Η “Εγνατία” φυτεύει συνεχώς διόδια

Αντίδραση του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας για την υπόθεση των πλευρικών διοδίων που ετοιμάζει η “Εγνατία Οδός” Α.Ε.

Για οικονομίστικη λογική και για λειτουργία, με την οποία λυμαίνεται την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και ειδικότερα την Καβάλα με την τοποθέτηση νέων πλευρικών κατηγόρησε την Εγνατία Οδός Α.Ε. ο Θόδωρος Μαρκόπουλος.



Η τοποθέτηση του αντιπεριφερειάρχη Καβάλας προέκυψε, μετά το αίτημα του ΤΑΙΠΕΔ, που κάνει λόγο για χωροθέτηση πλευρικών διοδίων σε 20 κόμβους της Εγνατίας Οδού ενόψει της παραχώρησής του δρόμου σε ιδιώτη.

Παράλληλα, ο κ. Μαρκόπουλος άφησε αιχμές για την εταιρεία και για τον τρόπο προσέγγισης των θεμάτων στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στις υπόλοιπες περιοχές, απ’ όπου διέρχεται η Εγνατία Οδός.

Ο κ. Μαρκόπουλος, ανέφερε αρχικά για το θέμα της τοποθέτησης πλευρικών σταθμών διοδίων: «Η Εγνατία Οδός Α.Ε. είναι ένας φορέας, ο οποίος δεν φημίζεται για τη συνεργασία του, που όφειλε να έχει. Σχεδιάζει ερήμην των τοπικών κοινωνιών, με βάση τα δικά της κριτήρια, που έχουν οικονομίστικη βάση. Εμμένω σε εκείνο που εξ αρχής είχαμε διατυπώσει ως Περιφέρεια. Δεν μπορεί η εταιρεία να λειτουργήσει με άλλον τρόπο, που είναι ηλεκτρονικά διόδια και χρέωση ανά χιλιόμετρο στους χρήστες της και να μην γεμίζουμε με κάθετα διόδια, τα οποία και θα αποφέρουν μείωση των εσόδων της, αλλά και θα στρέψει τον κόσμο στο επαρχιακό δίκτυο. Ειδικότερα, με αυτό, οι συνέπειες θα επηρεάσουν εμάς ως διοίκηση, διότι η Περιφέρεια είναι εκείνη που συντηρεί αυτό το δίκτυο και θα πολλαπλασιάζονται οι επιβαρύνσεις για τους πολίτες λόγω αυτής της οικονομίστικης συμπεριφοράς και λογικής. Ως Περιφέρεια θα τοποθετηθούμε ξανά σ’ αυτό το θέμα».

«Επιλεκτική προτίμηση στη Θεσσαλονίκη»

Επιπλέον, ο κ. Μαρκόπουλος κατηγόρησε την Εγνατία Οδός Α.Ε. για «επιλεκτική προσέγγιση στα θέματα», θυμίζοντας την παρουσία του σε σύσκεψη προ τριμήνου στη Θεσσαλονίκη, κατά την οποία, όπως διαφάνηκε σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας «η μεγαλύτερη προτεραιότητα για την εταιρεία είναι πως θα ολοκληρώσει τη θαλάσσια σύνδεση από τον Λευκό Πύργο με το αεροδρόμιο και τους Νέους Επιβάτες στη Θεσσαλονίκη ή πως θα ολοκληρωθεί ο κάθετος άξονας Θεσσαλονίκης-Χαλκιδικής, στον οποίο όμως δεν τοποθετεί ούτε έναν σταθμό διοδίων. Αντιθέτως, λυμαίνεται τη δική μας περιοχή. Αυτή η προτιμησιακή πρέπει να σταματήσει από την εταιρεία, που οφείλει να σκέφτεται για την ανάπτυξη της περιοχής μας και να μην κοιτάει με άλλα μάτια τη Θεσσαλονίκη. Υπενθυμίζω ότι ο πρώτος σταθμός διοδίων επρόκειτο να κατασκευαστεί στο ύψος του εργοστασίου “Τιτάν”, αλλά δεν έγινε ποτέ. Στην Καβάλα φυτεύει συνεχώς διόδια, κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει ανεκτό».

xronometro.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...